08-08-2009, 20:19
|
|
מנהל ציור ותלת מימד ,עיצוב גרפי ותקשורת חזותית ומשחקי מחשב וקונסולות.
|
|
חבר מתאריך: 14.03.08
הודעות: 3,218
|
|
תיגרר או שתנוע ביחד איתה?
עריכה: בכל מקרה זה פשוט מאוד. אתה צריך לתת לאובייקט ערך "מטרה" שהוא בעצם ה_y של השחקן שלך, אתה צריך להוסיף או להוריד ל_y שלך את הערך עד שיתאים בצורה מושלמת לשחקן. דוגמה של מה שאמור ללכת אצל האויב:
קוד:
onClipEvent(load) {
speed = 6
}
onClipEvent(enterFrame) {
playery = _root.player._y
_y += (playery-_y)/speed;
}
שים לב שהוא מציב מטרה, וגורר אותו אליה עד שהוא מותאם ל_y שלו, speed הוא ערך שמקל על התזוזה ונותן אפקט של ease, ככל שהוא יותר קטן, ככה האובייקט יגיע ל_y שלו יותר מהר, נגיד שאתה שם שם 1, כשתטען את הסרט הוא פשוט יופיע שם ולא משנה לאיפה תגרור את השחקן הוא יופיע במהירות.
נערך לאחרונה ע"י LightArrow בתאריך 08-08-2009 בשעה 20:31.
|