לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ‎print ‎"Hello World!"; if‎ ‎not rules.‎know ‎then rules.‎read(); חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > תכנות ובניית אתרים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #2  
ישן 08-08-2009, 20:19
צלמית המשתמש של LightArrow
  LightArrow LightArrow אינו מחובר  
מנהל ציור ותלת מימד ,עיצוב גרפי ותקשורת חזותית ומשחקי מחשב וקונסולות.
 
חבר מתאריך: 14.03.08
הודעות: 3,218
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי robi90 שמתחילה ב "עזרה במשחק"

תיגרר או שתנוע ביחד איתה?

עריכה: בכל מקרה זה פשוט מאוד. אתה צריך לתת לאובייקט ערך "מטרה" שהוא בעצם ה_y של השחקן שלך, אתה צריך להוסיף או להוריד ל_y שלך את הערך עד שיתאים בצורה מושלמת לשחקן. דוגמה של מה שאמור ללכת אצל האויב:

קוד:
onClipEvent(load) { speed = 6 } onClipEvent(enterFrame) { playery = _root.player._y _y += (playery-_y)/speed; }


שים לב שהוא מציב מטרה, וגורר אותו אליה עד שהוא מותאם ל_y שלו, speed הוא ערך שמקל על התזוזה ונותן אפקט של ease, ככל שהוא יותר קטן, ככה האובייקט יגיע ל_y שלו יותר מהר, נגיד שאתה שם שם 1, כשתטען את הסרט הוא פשוט יופיע שם ולא משנה לאיפה תגרור את השחקן הוא יופיע במהירות.

נערך לאחרונה ע"י LightArrow בתאריך 08-08-2009 בשעה 20:31.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 02:32

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר