לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 21-07-2011, 20:52
  Alex33 Alex33 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 09.10.04
הודעות: 321
האם הצרפתים רוכשים את מל"ט האיתן ?

France to Deploy Local Versions of the Israeli Heron-TP By 2014


The France Government plans to acquire or lease yet unspecified number of ‘F-Heron TP’ Medium Altitude Long Endurance (MALE) unmanned aerial systems, to be developed jointly by Israel Aerospace Industries and Dassault Aviation. F-Heron TP will be based on the Israeli Heron TP currently operational with the israel Air Force. According to the French requirement F-Heron TP should be ready to replace the Harfang (Heron I) by 2014, when the Harfang is scheduled to retire. Harfang, was also built by IAI and equipped by EADS with various mission systems, is currently operational with the French Air Force in Afghanistan, in providing near-term Intelligence, Surveillance and Reconnaissance (ISR) capability.




TF-Heron TP is expected to remain in service at least until the early 2020s, as the new Telemos matures. Telemos, a bilateral research and development program launched in November 2010 by the governments of the U.K. and France is a development program shared by BAE Systems and Dassault Aviation. France is hopeful the cooperation with IAI will open opportunities for French industrial participation in the program, paving the way for wider French involvement in the development of the future Franco-British MALE UAV.





The French decision, published yesterday by Gérard Longuet, French Minister of Defense and Veteran Affairs, represents a major setback for EADS, that was counting on a possible French endorsement for further development of its own Talarion MALE UAV. It also diminishes the probability of acquisition of a competitive Off The Shelf system from the U.S. company General Atomics, which was earlier this year was considered imminent, at the time when negotiations between the French Ministry of Defence and Dassault Aviation were at a dead end.

http://www.air-cosmos.com/a-la-une/...e-heron-tp.html




נערך לאחרונה ע"י Alex33 בתאריך 21-07-2011 בשעה 21:12.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 24-07-2011, 12:59
  strong1 strong1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.11.04
הודעות: 16,823
אכן רוכשים
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Alex33 שמתחילה ב "האם הצרפתים רוכשים את מל"ט האיתן ?"

http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1235864.html

42 שנה לאחר שהנשיא דה-גול הטיל אמברגו נשק על ישראל, אישרה ביום רביעי ממשלת צרפת את רכישת המטוס ללא טייס "איתן"

בשבוע שעבר, נסגר מעגל היסטורי ביחסים הביטחוניים בין ישראל לצרפת. 42 שנה מאז שהנשיא הצרפתי שרל דה-גול הטיל את האמברגו על מכירת נשק לישראל, ובכך ביטל למעשה עסקה למכירת מטוסי קרב מתקדמים לחיל האוויר, החליט משרד ההגנה בפריז לרכוש מטוסים ללא-טייס ישראלים לחיל האוויר הצרפתי.

האישור לרכישת ה"איתן" (Heron TP) שניתן ביום רביעי בוועדת השרים לענייני השקעות של הממשלה הצרפתית - הוא המכירה הראשונה למדינה זרה של כלי הטיס הבלתי-מאויש (כטב"מ) הגדול והמתקדם ביותר המיוצר בישראל. העסקה מתבצעת בשל צורך דחוף של חיל האוויר הצרפתי להצטייד בכטב"מים ארוכי טווח ועל רקע עיכובים בפרוייקט בריטי-צרפתי לבניית כלי טיס דומים שלא צפויים להיות מוכנים עד ל-2020.

ה"איתן", המיוצר על ידי התעשייה האווירית ונמצא כבר שנה וחצי בשירות מבצעי בחיל האוויר, הוא מטוס ללא טייס (מל"ט) עם מוטת כנפיים גדולה באורך 26 מטר - בדומה לזו של מטוס נוסעים בואינג 737. המסוגל לבצע משימות תצפית ומודיעין בגבהים של עד 40 אלף רגל ולשהות באוויר במשך 36 שעות. בשל גודלו, ניתן להרכיב על ה"איתן" מגוון רחב של מטענים הכוללים מכ"מ, חיישנים ומצלמות וכן, לפחות באופן תאורטי, גם טילים לתקיפה קרקעית.

עבור חיל האוויר הצרפתי, יפותח דגם ייחודי של המטוס על פי הצרכים הצרפתיים ביחד עם חברת דאסו אוויאסיון. לדאסו ומדינת ישראל היסטוריה ארוכה של שיתוף פעולה מתחילת שנות החמישים כשחיל האוויר החל להצטייד במטוסי קרב מתוצרתה, החל מהאורגאן. ועד השיא שהיה באספקת מטוס המיראז' 3, שהיווה את חוד החנית של חיל האוויר במלחמת ששת הימים ובמהלכה הפילו עשרות מטוסי אויב. באמצע שנות השישים, החלו מהנדסי דאסו לפתח את דור ההמשך, המיראז' 5, בעיקר על פי לקחים מבצעיים של ישראל, אך למרות שהמטוסים כבר החלו לטוס בצרפת, החליט הנשיא דה-גול בתחילת 1969 להטיל אמברגו מוחלט על מכירת נשק לישראל.

לאמברגו היו שתי תוצאות מיידיות. הראשונה, מעבר לרכש מטוסי קרב אמריקאיים, החל בסקייהוק ובפנטום, דרך האף-15 והאף-16 הטסים כיום ועד לאף-35 שנבחר כמטוס הקרב העתידי של חיל האוויר. התוצאה השנייה הייתה פיתוח מואץ של תעשיית מטוסי קרב בישראל. המטוס הראשון היה ה"נשר", למעשה מיראז' 5 תוצרת ישראל, באמצעות, בין השאר, תרשימים ותוכניות שהוברחו מצרפת ובהמשך מטוסי ה"כפיר" וה"לביא", שלאחר טיסת שני אבי טיפוס, בוטל פיתוחו.

קירקוע הלביא הוביל להתמקדות של התעשייה האווירית וחברות נוספות בישראל, כמו אלביט, בפיתוח כלי טיס בלתי-מאויישים, תחום בו ישראל נחשבת כיום כמובילה עולמית. על המכרז הצרפתי התחרו ה"איתן" של התעשייה האווירית, ה"פרדטור" האמריקאי וכטב"מ מתוצרת תאגיד התעופה האירופאי של EADS, יצרנית האיירבוס.

בתעשייה האווירית סירבו להתייחס לעסקה, אבל בכיר בתעשייה הביטחונית אמר בסוף השבוע ש"זאת באמת סגירת מעגל היסטורית. האמברגו הצרפתי והסירוב של דה גול לספק לנו מטוס צרפתי שפותח עם ידע ישראלי נתן את הדחיפה לתעשיית התעופה הישראלית שכיום מספקת לצרפתים מטוס ישראלי".
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 14:51

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר