שמי מיכל מורנו, ואני אחראית לשיווק באינטרנט של קמפיין "קונים כחול לבן" של משרד התמ"ת.
הרעיון העומד מאחורי הקמפיין הוא יצירת תו "כחול לבן", אותו יעדיפו צרכנים, וירצו היצרנים לאמץ.
התו מוענק לכל עסק אשר בו מעל 35% מעלויות הייצור נשארות בישראל, וישנו הליך מסודר
לבחינת העסקים המשתתפים.
מהלך כזה, יגרום ליותר כסף ישראלי להישאר בישראל, ובתורו - לפיתוח התעשייה המקומית,
ויצירת מקומות עבודה נוספים.
כשכירים ובעלי עסקים - כולנו מבינים את המשמעות הכלכלית של העדפת מוצרים
כחול - לבן, ואת השפעתה באופן ישיר ועקיף עלינו, על מקום עבודתנו, ועל האנשים שסביבנו.
כדי להניע את כדור השלג - דרושה תמיכה ציבורית רחבה ככל האפשר לקמפיין, וברצוני להזמינך
לתמוך ברעיון, באחת מכמה דרכים: