לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #10  
ישן 03-10-2009, 18:41
צלמית המשתמש של DeepSpace
  DeepSpace DeepSpace אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.09.03
הודעות: 12,132
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי רפפורט שמתחילה ב "שאלת תם"

השאלה שלך לא מובנת. למה החלטת שהחימוש א"א נישא בהכרח מתחת לכנף? ניתן לשאת בתאים הפנימיים גם חימוש א"א וגם א"ק, גם ב F-35 וגם ב F-22.

היגואר יכול לשאת טילי א"א מעל הכנף.

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.defencetalk.com/pictures/data/3041/medium/SEPECAT%20Jaguar%20IS.jpg]


תמונה נוספת ברזולוצייה גבוהה:
http://www.dreamlandresort.com/aircraft/Jaguar.jpg

הלייטנינג הגדיל ועשה ונשא מיכלי דלק מעל הכנף, ואפילו חימוש א"ק:
http://www.flightglobal.com/pdfarch...20-%200419.html (תמונה עם מיכלים מעל הכנף)
http://www.flightglobal.com/pdfarch...20-%201766.html (תגלול למטה על מנת לראות איורים של תצורות שונות כולל רקטות ופצצות א"ק)

עושה רושם שהבריטים אהבו את העיניין הזה...
_____________________________________
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. -Rick Cook


נערך לאחרונה ע"י DeepSpace בתאריך 03-10-2009 בשעה 18:46.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #19  
ישן 03-10-2009, 21:36
  YHS YHS אינו מחובר  
מהנדס אווירונאוטיקה, עוסק במגוון נושאי תעופה שנים רבות
 
חבר מתאריך: 17.07.05
הודעות: 6,249
דווקא מבחינת איזון בגלגול, עליו אתה מדבר
בתגובה להודעה מספר 18 שנכתבה על ידי DeepSpace שמתחילה ב "מבחינת איזון זה דווקא אחד..."

המצב לא כל כך טוב.
כמו בכל מטוס בו המיכלים בכנפיים, צריכת דלק יתרה של צד אחד יכולה לגרום לחוסר איזור בגלגול, דבר שקורה לעיתים ושמצריך שימוש ב CROSSFEED במיכלי הדלק לצורך איזון. תהליך מיותר וגם מקור לצרות. במקרה של הפוגה, כאשר המיכלים בקצוות, חוסר האיזון עלול להשפיע יותר.
עם זאת אני מסכים גם לבעיית הגבלת ה G, עם מיכלי קצה כנף מלאים, אבל שוב, זה תלוי בסוג המטוס. קרנף למשל "אוהב" דלק בכנפיים. מסיבות של חוזק.
ברור לגמרי גם היתרון של "טיפול" במערבולות קצה כנף, כבדרך אגב, עם התקנת מיכלי קצה הכנף.

חוץ מזה, ברכות לשחרור וד"ש לד.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 08:35

הדף נוצר ב 0.13 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר