לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 03-12-2009, 20:38
צלמית המשתמש של ralf
  ralf ralf אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.08.08
הודעות: 1,478
חימוש מטוסי Tornado של חיל האוויר הגרמני בפצצות GBU-54 מונחות GPS + לייזר (LJDAMׂ )

גרמניה הייתה המדינה הזרה הראשונה לרכוש פצצות GBU-54, הפצצות החדשות מונחות באמצעות GPS ולייזר, ומיועדות לתקיפת מטרות נייחות ונעות.

חברת EADS DS ביצעה את תוכנית ההתאמה בין מטוס טורנדו והפצצות החדשות, תוכנית דומה מיועדת עבור מטוסי יורופייטר טייפון.


German Air Force Tornado aircraft get more punch for air-to-surface missions




EADS Defence & Security (DS) and Bundeswehr Technical Centre WTD 61 jointly have successfully tested a new type of air-to-surface armament for the Tornado combat aircraft. As part of the ongoing combat efficiency improvement programme ASSTA (Avionics Software System Tornado Ada) for the German Air Force Tornados, DS integrated the latest state-of-the-art laser-guided munitions in the Tornado weapon system.

Military Air Systems (MAS), the EADS DS Business Unit responsible for the programme, was commissioned in 2008 by the Federal Office of Defence Technology and Procurement (BWB) to integrate the modern Laser JDAM weapon (GBU-54/B) on the German Air Force Tornados. In a test campaign over the North Sea in late October 2009 which was part of this adaptation to the weapon system, the Bundeswehr Technical Centre and MAS jointly tested the weapons’ aerodynamic and jettison behaviour on the aircraft. Three successful tests enabled them to verify the reliable weapon release of the Laser JDAM bombs from the aircraft.

EADS DS (and its predecessor companies) was via MAS the German industrial partner responsible for developing and manufacturing all the centre fuselages for the trinational Tornado programme. MAS was also in charge of the avionics and the communications system, the flight control computer and the entire computer system, including the weapon control and attack system. It was on the basis of this expertise that MAS was entrusted with the ASSTA1 programme for extending the Tornado’s service life. After the successful completion of the first update programme, Germany and Italy decided to carry out further upgrade programmes to adapt the Tornados to the latest developments and secure their capabilities for some more decades. These activities now include the integration of new, high-performance weapons as an element of the ASSTA3 phase of the programme.

The Laser Joint Direct Attack Munition is a new development by Boeing and combines a GPS-guided conventional bomb body with a laser sensor. This makes it possible to identify and combat stationary targets directly, or, in combination with a laser target illuminator, also moving targets, in all weather conditions. Thanks to this combined target acquisition facility, the continuous internal update of target coordinates and the intelligent missile guidance, the weapon hits its targets with far greater precision. The adaptation of the Laser JDAM for the Tornado makes the German Air Force the first export customer for this advanced armament.

The Laser JDAM is later also foreseen as part of the stores compendium for Eurofighter aircraft of the German Air Force in their air-to-surface role.



defpro.com


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://farm3.static.flickr.com/2512/3779347944_ffa2685fb7.jpg]

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 04-12-2009, 08:54
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,245
Facebook profile
מעניין מאד
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי ralf שמתחילה ב "חימוש מטוסי Tornado של חיל האוויר הגרמני בפצצות GBU-54 מונחות GPS + לייזר (LJDAMׂ )"

למה לטורנדו ולא לטייפון?
את הניסוי בפצצות האלה ביצעה טייסת הניסויים וההערכה של חיל האוויר הגרמני (WTD-61) מתוך כוונה להכניסם לפעילות מבצעית בטייסות 33 ו 31 שמשתמשות בגירסת התקיפה של הטורנדו (Tornado IDS).
טייסת 31 אמורה להתחיל בחודש הזה את המעבר לטייפון וטייסת 33 תקבל טייפון עד סוף 2013.
המטרה הסופית של חיל האוויר הגרמני היא שמטוסי הטייפון יישאו את הפצצות האלה.

מטוסי הטורנדו של WTD-61 בזמן שידרוג ASSTA לנשיאת ה LJDAM
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 04-12-2009, 13:20
צלמית המשתמש של DeepSpace
  DeepSpace DeepSpace אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.09.03
הודעות: 12,132
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי legend-skyline שמתחילה ב "איזה מטוסים יש לחיל האוויר הגרמני?"

לגרמניה היה חלק גם בפיתוח וייצור הטורנדו (פותח בשיתוף פעולה גרמני\איטלקי\בריטי) וגם חלק בפיתוח וייצור היורופייטר (שיתוף פעולה גרמני\בריטי\איטלקי\ספרדי). חה"א הגרמני מפעיל גם כ 80 מטוסי תובלה Transall C-160 מתוצרת גרמניה וצרפת. גם מסוק ה NH90 נולד משיתוף פעולה גרמני, איטלקי והולנדי, וה AS 532 Cougar הוא תוצאה של שיתוף פעולה גרמני-צרפתי.

חוץ מזה יש לגרמנים גם חלק בפיתוח ה Eurohawk, דגם אירופאי של המל"ט ה Global Hawk האמריקאי.

שאר המטוסים שמפעיל חה"א הגרמני: F-4F מושבחים, T-37 ו- T-38 שאמורים להיות מוחלפים ע"י T-6 Texan II (כמו העפרוני, רק שהם טסים תחת סמלים של חהא"א)

מטוסי תובלה, אח"מים ומתדלקים:
A310
A319CJ (גרסאת VIP ארוכת טווח של ה A319)
A340 (חה"א הגרמני קנה 2 מלופטאנזה, חברת התעופה הגרמנית)
60 מטוסי A400M בהזמנה
Bombardier Challenger 600 מטוס מנהלים
C-160

מסוקים
NH90
AS 532 Cougar
UH-1
_____________________________________
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. -Rick Cook

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 04-12-2009, 14:50
  legend-skyline legend-skyline אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.10.05
הודעות: 86
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי DeepSpace שמתחילה ב "לגרמניה היה חלק גם בפיתוח..."

תודה רבה קודם כל על התגובה..... מה שאני לא מבין פאנטומים???? כמה שהם משופרים זה עדיין לא נשמע לי הגיוני שמדינה יותר נכון מעצמה כמו גרמניה תפעיל מטוסים מדור קודם (או אולי 2 דורות קודמים?).

בקשר לטורנדו והיורפייטר אף פעם לא הבנתי מה ההבדלים ביניהם בדיוק ומדוע היה צריך בפיתוח היורופייטר. כמו כן מכיוון שיש להם הרבה פיתוחים עם צרפת מדוע היא לא הצטרפה לפיתוח ופיתחה את הראפאל ושבדיה עם הגריפין?. הרעיון הוא שמדינות אירופה לא יחסכו עלויות בפיתוח וייצור משותפים?

נמשע לי מאוד תמוהה שמדינה שפיתחה את המטוס קרב הראשון המונע בסילון כיום משתמשת במטוסים כמו פאנטום. ואןי לה פיתוח עצמאי.
ושמדינות יותר נחותות אם אפשר לקרוא לזה כך מבחינה תעשייתית כמו צרפת ושבדיה מסוגלות לפתח ולייצר מטוסים בצורה עצמאית.

מוזר שמה שקרה עם תעשיית הצוללות של גרמניה לא יכל לקרות גם עםתעשיית המטוסים שלה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 04-12-2009, 15:41
צלמית המשתמש של DeepSpace
  DeepSpace DeepSpace אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.09.03
הודעות: 12,132
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי legend-skyline שמתחילה ב "תודה רבה קודם כל על..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי legend-skyline
תודה רבה קודם כל על התגובה..... מה שאני לא מבין פאנטומים???? כמה שהם משופרים זה עדיין לא נשמע לי הגיוני שמדינה יותר נכון מעצמה כמו גרמניה תפעיל מטוסים מדור קודם (או אולי 2 דורות קודמים?).


בגלל העיקובים הקשים בתוכנית היורופייטר הגרמנים היו חייבים לשדרג את הפאנטומים שלהם על-מנת שישארו אפקטיבים בשימוש עד כניסתו לשירות של היורופייטר. אומנם תוכנית ה ICE, Improved Combat Efficiency, התחילה עוד בשנת 1983, הרי שאז היא כללה רק השבחת יכולות הא"א של המטוסים ע"י התקנת מכ"ם APG-65 והיכולת לשאת טילי אמראאם. מאוחר יותר, בגלל העיקובים בפרוייקט היורופייטר, הורחבו השדרוגים גם ליכולות אחרות של המטוסים.המטוס נאחרון צפוי לצאת משירות ב 2012 כשטייסת JG73 צפוייה לקבל את היורופייטר ב 2012.

ציטוט:
במקור נכתב על ידי legend-skyline
בקשר לטורנדו והיורפייטר אף פעם לא הבנתי מה ההבדלים ביניהם בדיוק ומדוע היה צריך בפיתוח היורופייטר.


למה הכוונה מה ההבדלים בינהם? מדובר בשני מטוסים מדורות שונים ובעלי מטרות שונות. בעוד שלטורנדו יש שלושה דגמים עיקריים (IDS ליירוט ותקיפה, ECR למשימות SEAD, ו- ADV ליירוט) היורופייטר הוא מטוס רב-משימתי (שאומנם יש לו מספר דגמים בהתאם למדינה המפעילה אותו). אפילו שמדובר בוויקיפדיה, מומלץ לקרוא את המאמרים על שני המטוסים הנ"ל שכן יש שם מידע נרחב מאוד.


ציטוט:
במקור נכתב על ידי legend-skyline
כמו כן מכיוון שיש להם הרבה פיתוחים עם צרפת מדוע היא לא הצטרפה לפיתוח ופיתחה את הראפאל ושבדיה עם הגריפין?. הרעיון הוא שמדינות אירופה לא יחסכו עלויות בפיתוח וייצור משותפים?


לגרמניה דווקא יש קשר היסטורי לרפאל. בשנות ה 70 הוציאו חה"א והצי הצרפתי מכרז להחלפת מטוסי ה F-8 והיגואר. התוכנית קיבלה את השם ACX. דאסו זכתה במכרז, אבל יותר מאוחר הוחלט שצרפת תיצטרף לגרמניה, בריטניה, ספרד ואיטליה שגם להן היו מכרזים ופרוייקטים דומים (לדוגמא ה ECF הבריטי). בשל מחלוקות על גודל המטוס הדרוש צרפת פרשה משיתוף הפעולה ב 85 ופיתחה מטוס משלה. כך נולדו היורופייטר טייפון והרפאל, הקטן יותר מהיורופייטר.
_____________________________________
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. -Rick Cook

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 04-12-2009, 18:57
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,245
Facebook profile
אכן
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי ralf שמתחילה ב "קודם כל תודה DeepSpace על..."

סקירה יפה של DeepSpace.
תודה גם לך על המידע על המעורבות של גרמניה בפיתוח אמל"ח אווירי מהדור האחרון.

באשכול הזה ציינו את חשיבות הייעוד והמשימות של חיל האוויר הגרמני שעל פיהם מושתת קצב ההתפתחות שלו.
עם המעבר של טייסת 31 לטייפון למעשה תישאר רק טייסת 33 עם יכולת נשיאת טילי Taurus Kepd ונשק גרעיני וכעת נופל על כתפיה גם המשימה של שימוש בפצצות ה LJDAM.
31 - הטייסת האחות כפי ש Fox450 ואני ציינו ניכנסת לתהליך החלפת המטוסים לטייפון ורכישת כשרות מבצעית על כל סוגי האמל"ח שמיועד למשימות א"ק כפי שמתבקש ע"י נאט"ו.
ב 2013 לכשיסתיים התהליך הזה תתחיל טייסת 33 באותו תהליך.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #19  
ישן 05-12-2009, 11:34
צלמית המשתמש של ralf
  ralf ralf אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.08.08
הודעות: 1,478
בתגובה להודעה מספר 18 שנכתבה על ידי Fox450 שמתחילה ב "יש לי הרגשה שאתה הולך להסתבך..."

העליונות הטכנולוגית האירופית בהרבה תחומים דיי ברורה על הטכנולוגיה הרוסית, ראה למשל את עניין הכטב"מים , הרוסים נמצאים בעמדה נחותה בעניין הזה, והם נאלצו לרכוש כטב"מים ומערכות שמיועדות לכטב"מים מתוצרת מערבית, ורק לאחרונה התפרסם שהצבא הרוסי דחה מל"ט מתוצרת מקומית בגלל שהוא נחות כפי שהצבא הרוסי עצמו אמר, וגם את נושאת המסוקים הצרפתית שהם מעוניינים לרכוש בגלל שפשוט לתעשייה המקומית אין מה להציע שאפילו קרוב לאיכות של נושאת המסוקים הצרפתית, הם גם הביעו התעניינות ברכש טכנלוגיות של צוללות U-214 , הם נמצאים הרחק מבחינה טכנולוגית בהרבה תחומים... אין טעם להתכחש לזה, הרוסים עצמם בשנים האחרונות מודים בזה.

ציטוט:
לגבי פתיחת כשירויות א"ק על הטייפון, ברור שהכל זה עניין של זמן. יחד עם זאת, עד עתה השותפים התקדמו לאט מאוד והתחזית היא שהתהליך לא ייצבור תאוצה בזמן הקרוב. זה שניסו חימוש מסויים בטייסת מבצעית לא אומר בהכרח כניסה מיידית לשימוש מבצעי.


דווקא יש התקדמות מסוימת, רק לאחרונה נחשף מכ"מ AESA מתקדם ליורופייטר טייפון, וגם ניהוג וויקטורי של מנועי המטוס ,והדבר השני בחשיבותו אחרי מכ"מ AESA זו התוכנית להתאמת המטוס לשאת טילי METEOR , יש התקדמות גדולה, אבל יש לא מעט מכשולים בעיקר מהבחינה הפוליטית/תקציבית של המדינות ששותפות בקונצרן..

נערך לאחרונה ע"י ralf בתאריך 05-12-2009 בשעה 11:37.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 03:47

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר