לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה - ברוכים הבאים לפורום מוטוריקה ורכב, אנא קראו את כללי הפורום - חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > מוטוריקה ורכב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 29-12-2009, 14:18
  pinielbaz pinielbaz אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.07.03
הודעות: 3,424
שאלה על אמינות של סובארו אחרי שעברה מעל 200K

שלום לכולם.
אני מחפש רכב כרגע עבור אחותי,התקציב נע בסביבות ה25K.
אחת האפשרויות שעלתה היא סובארו אימפרזה.
מחיפוש שלי ביד2,כמעט כל מה שמוצאים שם עובר את ה200K משנתונים 99-2000 ומעלה.
אני יודע שסובארו זה רכב חזק ואמין,אני יודע שאף אחד לא יכול להגיד לי בוודאות מה יעלה בגורלו בעוד שבועיים.אבל רכב כזה לא יותר מדי בלוי?
קיים סיכוי סביר שתוך זמן קצר האוטו יתחיל להחליף ראש מנוע/גיר/וכל מיני דברים יקרים?
למי שיש נסיון-סובארו חזקה גם אחרי 250-300K?
ואם כבר פתחתי אשכול,מה דעתכם על סוזוקי בלאנו?
תודה מראש
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 08-03-2010, 23:31
  ישראל_היום ישראל_היום אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.01.10
הודעות: 1,442
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי זיו שמתחילה ב "החלפת רצועת טיימינג. רצועת..."

צילינדרים. הבוכנה נעה בתוך חלל הצילינדרים, כך גם השסתומים. הרכבה לא נכונה/קריעת הרצועה עלולה להביא למפגש מאוד לא רצוי בין הבוכנה לשסתומים, לעקם אותם, לעיתים גם לסדוק את הבוכנות.

מה שמייקר את עלות החלפת הרצועה הוא גם הצורך לעיתים בהחלפת מותחני הרצועה. ואם כבר מפרקים ומגיעים להחלפת רצועה, רצוי לבדוק גם את מצב משאבת המים שמונעת גם היא לעיתים על ידי אותה רצועה, וגם לבדוק/להחליף את מחזירי השמן , פשוט לא כדאי לפרק כמה פעמים, זה כואב מאוד בכיס.
_____________________________________

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://i49.tinypic.com/20tkvf6.png]

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 09-03-2010, 06:55
  אודי גילת אודי גילת אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.01.06
הודעות: 6,866
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי ישראל_היום שמתחילה ב "צילינדרים. הבוכנה נעה בתוך..."

השסתומים לא ממש נעים. הם נימצעים בחלק העליון של הראש מנוע. הם פשוט נפתחים וניסגרים לפי תיזמון שקובעת הרצועה. בגלל זה שמעה טיימינג. אם הם סגורים בזמן הפלטה אז נוצר לחץ רב בצילנדר אצמו ואז הם מתעקמים ונוצר נזק שלרוב לא שווה לתקן. בעבר רצועת התיימינג היתה שרשרת ברזל. מסיבה של הורדת רעש המנוע החליטו בשנות השמונים לעבור לרצועת גומי. (החלטה לא טובה במיוחד). כיום חזרו לשרשרת ברזל. ניתן לראות את זה בקורולות החדשות (2002 ומעלה) יאריס סוופט... מנועי ה VVT וכול השטויות האילו. וכמובן כמו שישראל אמר גם רחיבים אחרים מונעים על ידי הרצועה אבל גם זה לא תמיד זה טלוי בסוג הרכב.

נ.ב
הבלנו זה רכב עמיד במיוחד כמו כול הסוזוקי. בחירה טובה. יש לי כצט בעיה עם האימפרזה אבל לא ביגלל הרכב עלה בגלל שלרוב היא מחליפה הרבה ידיים והרבה נוהגים אליה חזק. (זה מה שגם אני הייתי עושה) חחח
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 07:56

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר