לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 07-11-2004, 01:16
  העכבר ששתק העכבר ששתק אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 22.03.03
הודעות: 22,094
פרסומת בניו יורק: קרא ספר, קבל מין אוראלי

פניהם של גורמים רשמיים בניו יורק האדימו בסוף השבוע, כשגילו את משמעותן של מודעות שהודבקו על אוטובוסים ברחבי העיר במטרה לקדם מכירת בגדים וקריאת ספרים: האהבה לספרים, כך נכתב, עשויה להיות מתוגמלת ב- מין אוראלי...
בפרסומות, שהודבקו על כ-200 אוטובוסים ברחבי ניו-יורק בחודשים האחרונים, נראית אישה במכנסונים נועזים כשהיא כורעת ברך בין ערמות ספרים ולידה הסיסמא: "קרא ספרים, קבל שכל". אלא שלביטוי "קבל שכל" באנגלית (Get Brain), משמעות נוספת – "קבל מין אוראלי".

הפרסום התאפשר כיוון שהגורמים הרשמיים בחברת האוטובוסים, שאישרו את הקמפיין, לא הכירו את המשמעות הכפולה של הביטוי. ואתמול, מייד עם היוודע כפל הלשון הורדו הפרסומות מהאוטובוסים. בשביל אמריקה השמרנית , זה היה קצת יותר מידי.
דובר שירותי התחבורה העירוניים, טום קלי, גינה את הסיסמא הוולגרית, שלטענתו "משפילה נשים". לדבריו, "עבורי, ואני מאמין שגם עבור אחד אחר, העובדה שהפרסומת נעשתה על ידי חברת ההלבשה 'אקדמיקס', נתנה את הרושם שהיא גם מקדמת קריאה וספרות".
"זה ברור כיצד המסר הזה יתקבל על ידי מישהו שאיננו מכיר את משמעות הביטוי 'גט-בריין'", אמר קלי לסוכנות רויטרס.

לא רק בניו יורק
רשויות ניו יורק לא היו היחידות שנפלו בפח. דובר חברת ההלבשה אמר בתגובה: "הקמפיין רץ כבר מחודש ספטמבר ולא קיבלנו שום תלונה עד כה. המודעות של חברת 'אקדמיקס' הודבקו גם על אוטובוסים במיאמי, שיקאגו, לוס אנג'לס, דטרויט, סן פרנסיסקו ופילדלפיה".
דובר חברת התחבורה קלי, שאמר כי הוא בשנות ה-60 לחייו, סיפר: "כשהסבירו לו מהי משמעות הביטוי ערכתי בדיקה בקרב כמה צעירים העובדים עמי בארגון. "ניגשתי לחדר הדואר והראיתי לכמה בחורים העתק של המודעה. הסתכלתי על פניהם והם החלו לגחך. זה כנראה מוכר להם מתחום המוסיקה. במוסיקה משתמשים בביטוי הזה".
"אני משוכנע שהאנשים שאישרו את הפרסומת הזו, לא ידעו מה משמעותה", אמר קלי והוסיף, "זה עצוב שרמת הערכים מידרדרת. נצטרך ללמוד מהניסיון הזה לפני שנאשר פרסומות בעתיד".

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3000349,00.html
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 16:47

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר