לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #5  
ישן 28-01-2010, 20:18
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי overclock שמתחילה ב "שוב, זה תלוי בחנות."

צריך לחכות עד היום האחרון של תום מועד, שנקבע להספקה של הסחורה ליצור קשר עם חברת האשראי.
מכאן ועד החזרת הכסף זה חודשיים בערך, כי חברת האשראי חייבת לבדוק את הטענות שלך לביטול העיסקה.

עברתי את פעם אחת וזה סיוט עלי אדמות, כדי לך להתחיל לפנות אל החברה בתום המועד ,שהחנות לא עמדה בו מיד עם כל האישורים וההוכחות מצורפות. קרה לי פעם אחת עם נגן mp3 ואחרי שהגעתי כבר למנכ"ל החברה והייתי נודניק וקרציה על הוריד של המנכ"ל והחברה הבינה, שחברת האשראי מעורבת כבר, הם סיפקו את המוצר אחרי שני ימי עבודה מיד עם דואר רשום מהיר, פחד מחברת האשראי בעיקר.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google


נערך לאחרונה ע"י linuxsboot בתאריך 28-01-2010 בשעה 20:20.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 28-01-2010, 21:48
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי linuxsboot שמתחילה ב "צריך לחכות עד היום האחרון של..."

חודשיים? ממש לא. לא יותר מ-15 יום. חוק כרטיסי חיוב, התשמ"ו, 1986: http://www.tamas.gov.il/NR/exeres/9...BCEFE9D1487.htm.

בפעם האחרונה ששלחתי פקס לחברת כרטיסי האשראי שלי, עם כותרת "ביטול עסקה בשל כשל תמורה מלא" הם זיכו את הכרטיס בגובה החיוב תוך שני ימי עסקים. כמה ימים לאחר מכן הם שלחו לי מכתב שמאשר את ביטול העסקה. אם הם היו מאחרים לבטל את החיוב בשנייה אחת, היה להם לקוח אחד פחות, וזה מה שאמרתי להם בטלפון והכרחתי אותם לתעד בפנייה שלי.

בנושא הזה אין מה להסס... עברה שנייה מהמועד המוסכים בחוזה חוקי - מבטלים את העסקה ומבקשים מחברת כרטיסי האשראי בירור. עצם הביטול גורם למבוכה אצל בעל העסק.

בעריכה - אגב, חברת כרטיסי האשראי לא חייבת לבדוק דבר וחצי דבר. היא יכולה לזכות אותך מיד ולריב עם בעל העסק. ממש לא עניינך. מה שהיא חייבת לעשות זה לזכות אותך בתוך 15 יום מזמן הפנייה, או להמציא מסמכים המראים בבירור כי המוצר סופק וכו' (אישור חתום שלך על משלוח, למשל).
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 09:56

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר