12-04-2005, 11:51
|
|
|
חבר מתאריך: 12.04.05
הודעות: 40
|
|
תמונה זה ריבוע עם טקסטורה של התמונה (וריבוע יכול להיות 2 משולשים)
ואתה לא יכול פשוט להציג את התמונה בפיקסלים כי ככה זה לא עובד ב-OpenGL, הוא לא עובד מהר עם פיקסלים ומבוסס על מטריצות. כנל לD3D.
אז מה שתעשה פשוט זה לטעון טקסטורה ואז להשים אותה לריבוע דו-מימדי (או מלבן העיקר שיתאים לרוחב וגובה של התמונה של הקלף)
מדריך כדי לטעון ולהשתמש בה למודלים משלך (לדוג' ריבוע) יש פה (תבדוק את המדריך הראשון)
רק אני לא ממליץ להשתמש בGLAux כמו שבמדריכים- הוא ישן, יש לו בעיות זיכרון ולא משתמשים בו עוד.
תחליף יכול להמצא באותו אתר (כאן ) (זה קובץ CPP אחד)
אך גם AUX וגם זה טוענים רק קובץ BMP, תסתובב באותו אתר ותמצא גם TGA וגם כל מיני קבצים (GIF, JPG וכאלה) דרך IPicture (הפעם זה רק לC++, לא לC. זה אובייקט COM של windows).
דרך אגב, ובנוגע לשאלה שלך על Win API יחד עם MFC..זה החלטה אישית שלך. אני לא מכיר את השילוב ביניהם אם זה אפשרי ואיך בכלל, אבל אישית אני לא אוהב MFC ולא חושב שזה חובה.
אתה יכול לנסות ולראות האם זה מוצא חן בעיניך, אבל אם אתה עושה משחק OpenGL ואתה בקושי תשתמש בחלקים של הwindows (למשל, אתה תשתמש רק ביצירת חלון, עכבר, מקלדת, ואייקון. השאר יהיה בתוך המשחק עצמו (OpenGL(), אני לא רואה סיבה להשתמש בMFC ולא בWin API.
אבל זו החלטה שלך. אני גם לא יודע למה לערבב ביניהם.
happy coding,
pex.
נערך לאחרונה ע"י pex22 בתאריך 12-04-2005 בשעה 12:06.
|