לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 07-03-2010, 23:48
  winter_forever winter_forever אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.06.06
הודעות: 790
מידע רפורמה בענף הסלולר

משרד התקשורת פירסם שימוע שכולל 18 כשלים צרכניים בשוק הסלולר; ההחלטה על הביצוע: ב-6 באפריל

תמצית הרפורמות היא הגברת השקיפות עבור הלקוח ויכולת הבחירה בצריכת שירותי תקשורת. כך למשל, בשימוע נקבע שכל לקוח יקבל בעת חתימה על חוזה עם חברת סלולר דף מוביל אחד אשר מכיל את הנקודות המרכזיות בחוזה: "כדי להגביר את השקיפות ולמנוע אי הבנות וחילוקי דעות מיותרים בין הלקוח לחברה, הסכם ההתקשרות יכלול בתחילתו מסמך נפרד - 'עמוד פרטי התכנית'".

כשל נוסף שמופיע בשימוע, בעקבות חשיפת TheMarker, הוא כשלקוח מוחתם על חוזה באמצעות מסך מגע. הרפורמה קובעת כי הלקוח יקבל לידיו לחתימה עותק קשיח ומלא של החוזה.

כשל נוסף שנידון ב-TheMarker נוגע לשירותי תוכן סלולרי: לקוחות רבים מקבלים שירותי תוכן אותם לא ביקשו מעולם. על פי השימוע, לקוח חדש של חברת סלולר יקבל במעמד החתימה מסמך שבו הוא יכול לסמן האם ברצונו להיות 'פתוח' או 'חסום' לשירותי תוכן שונים, כגון: הורדות בתשלום מאתרי אינטרנט; שירותים בתשלום שהרישום אליהם נעשה באתרי האינטרנט; שירותים בתשלום שהרישום אליהם נעשה באמצעות שליחת SMS; קבלת הודעות SMS בתשלום; שליחת הודעות SMS בתשלום בתעריף מיוחד; גישה לפורטל הסלולרי של החברה; גישה לאינטרנט; ושיחות לחו"ל.

משרד התקשורת מעוניין בכך שחברות התוכן הסלולרי יצטרכו להחזיק תיעוד שמוכיח שלקוח הצטרף לשירות תוכן כלשהו, ומנגד - ללקוח תעמוד זכות לקבל זיכוי במידה והוא קיבל שירותי תוכן אותם לא דרש במפורש.

השימוע מתייחס גם לניתוק לקוח משירותי סלולר. הרפורמה קובעת כי חברות הסלולר יחויבו למחוק את מספר כרטיס האשראי של לקוח מתנתק. בנוסף, החברות יצטרכו לשלוח ללקוח חשבונית שעליה מודפסות המלים: 'חשבון סופי'.

המשרד מבקש גם לקבוע סימטריות: חובות ריבית זהות יחולו באם הלקוח חייב כסף לחברת הסלולר, או חברת הסלולר חייבת כסף ללקוח.

רפורמה מעניינת נוספת אמורה לטפל בבעיה כשלקוח הרוכש חבילות שירות (חבילת דקות, חבילת SMS וחבילת גלישה). המשרד מעוניין שהלקוח יקבל מידע מתי הוא מגיע לסף הניצול של החבילה שלו - וכך תימנע חריגה מהחבילה. "מנוי אשר רכש חבילת שירות, יקבל מסרון בסמוך לניצול 75% ו-95% ממכסת הצריכה של חבילת השירות", לפי דברי המשרד

http://www.themarker.com/tmc/articl...d=az20100307_18
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 02:30

הדף נוצר ב 0.03 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר