לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום סלולרי | כל מה שקשור לתפעול\תקלות\שימוש במכשירים - בפורום תפעול מכשירים בלבד. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > סלולרי וגאדג'טים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 04-05-2010, 22:09
  email666 email666 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 04.05.10
הודעות: 3
בקשה לקבלת שירות מחברת פלאפון

שלום לחברי הפורום אני כותב לפעמים בשם אחר - בדוי

רצוי שכולם ידעו כאשר עושים חוזה עם חברת פלפון יש לכתוב על החוזה את כל מה שהובטח - לא כתוב לא מגיע

‏04 מאי 2010
לכבוד
חברת פלאפון – פניות הציבור

הנדון: בקשה לקבלת שירות מחברת פלאפון

בעקבות אובדן של מכשיר, פנינו לחברת פלאפון סניף אילת להפעלת הביטוח וקבלת פלאפון חדש.
נציג מכירות הציע לנו לשדרג את החבילה שלנו לחבילה חדשה, בזו הלשון:
200 דקות שיחה חינם לכל היעדים , 100 SMS חינם לכל היעדים , ביטוח ושירות גיבוי
מבצע מיוחד לעובדי מדינה.

מופתע מן המחיר, שאלתי מספר פעמים לאמיתות הדברים, ונעניתי בחיוב.
אז שידרגנו שני מכשירים.
עברו שבועיים, קיבלנו חשבון מנופח. פניתי לחברת פלאפון , ושם הבנתי שכל היה אשלייה.
200 דקות – אין! , 100 SMS - אין! , אפילו ביטוח – אין!
אולי יש הקלטה? – יש.
חיכיתי שבוע , כמובן שפלאפון לא התקשרה אלי אז חזרתי אליהם , והתשובה ההקלטה פגומה
זה עבר לשירות הטכני מחר תהיה תשובה כבר עבר עוד שבוע ואין תשובה
ועכשיו לשאלות:
1. למה חברה כמו פלאפון אונסת אותי להיות לקוח שלה גם כשאני לא רוצה להיות לקוח שלה?
2. למה חברה כמו פלאפון תמיד לא מאמינה ללקוחות שלה?
אני לקוח של חברת פלאפון כבר 13 שנים, בלי שום בעיות .
תמיד היה לי ביטוח , פתאום לא רציתי???
למה בחברת פלאפון הלקוח תמיד לא צודק?
3.למה פלאפון לא נותנת שירות ללקוחות שלה
למה לא מחזירה טלפונים , ולא מראה אכפתיות ,
למה תמיד התחושה של זה מה יש, לא טוב לך זבש"ך .
4. למה בפלאפון לא ניתן לקבוע פגישה עם מנהל סניף אילת מר אייל אלמוג שתמיד לא נמצא
בסניף? תבוא לפה אם הוא כאן אולי תכנס.

למה חברת פלאפון מזלזלת בלקוחות שלהם???
אבקש לקבל שירות .

תודה מראש
אופיר משולם


העתקים :
משרד המסחר והתעשייה, רחוב בנק ישראל 5, ירושלים. פקס: 02-6662936 דואר אלקטרוני: kimchi@moital.gov.il
מועצה ישראלית לצרכנות, מזא"ה 76, ת.ד. 20413, תל אביב 61200 , פקס 6241035 - 03 אימייל moatza@consumers.org.il
"רשות ההסתדרות לצרכנות" - עו"ד ירון לוינסון, פקס: 03-6921225
מנהלת תחום הגנה על הצרכן - מירב שטרוסברג אלקבץ. באמצעות פקס 02-6702273
מערכת העיתון ידיעות אחרונות –דני שדה פקס- 03-6082392
משרד התקשורת - (תלונות הציבור – המועצה לצרכנות) פקס: 03-5198106
- אתר צרכנות הוגנת בכתובת
http://tluna.nrg.co.il
- פורום פרש – צרכנות
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 04-05-2010, 23:09
צלמית המשתמש של boris2k4
  boris2k4 boris2k4 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.07.04
הודעות: 3,236
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי email666 שמתחילה ב "בקשה לקבלת שירות מחברת פלאפון"

פעם היה לי מקרה יותר מצחיק.
באורנג' מסתבר שיש גם עקרון של "גם מה שלא רשום, אבל התכוונו אליו תקף".
ככה היה כשמלאו לי 18 והורי רכשו לי כמתנה מוטורולה E1000 (כן, לפי כ"כ הרבה זמן מלאו לי 18 )
בכל מקרה, חברת אורנג' חשבו מסיבה מסויימת שאני מחוייב לשלם על חבילת גלישה, שהרי יש לי מכשיר דור שלישי.
החלק הזה של העסקה לא היה רשום בחוזה.
"אבל אני לא משתמש, ולא רוצה להשתמש בגלישה" הסברתי לנציגה בטלפון.
היא אמרה שהפתרון היחיד הוא "לשדרג" למכשיר דור 2.
אמרתי שאין בעיה, ויש לי אחד כזה; ואני אשתמש רק בו. זה לא הספיק לחברה, והמדניות היא שאני צריך לרכוש עוד מכשיר.
בסופו של דבר חזר אלי מישהו בכיר יותר מהמוקדנים שעונים לנו כשאנחנו מתקשרים. והוא הסביר לי שלא רק שאני לא אפסיק לשלם לחבילת דור שלישי אני גם אצטרך לגשת לנקודת שירות כדי לחתום על חוזה חדש!
שטויות במיץ. למזלי העסק נפתר בקלות מפני שבדיוק באותם הימים נחקק החוק של משרד התקשורת שאסר על חברות הסלולר לחייב לקוחות לשלם על חבילות גלישה.
בכל מקרה, הלקח הוא שצריך להיזהר עם החוזים האלה (במיוחד שבמרכזים של אורנג' לפחות. אתה אמור לחתום לפני שאתה קורא את החוזה בכלל!).
אז לא להתרגש, לקחת נשימה ולקרוא הכל לפני שחותמים. ואם משהו לא כתוב/ברור לבקש מהנציג להוסיף את זה לחוזה, או להסביר.
_____________________________________
יש 99% שכל מה שרשמתי הוא טעות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 05-05-2010, 11:13
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,775
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי asafdr שמתחילה ב "אז ככה"

מהירות רלוונטית בהעברת DATA - דבר שאני לא מעוניין בו. אני מעוניין במכשיר טוב, משוכלל, ומתכוון להשתמש בו ב DATA במצב WiFi בלבד; יש הרי WiFi היום בכל חור. שיחות וידאו - תעשה לי טובה. מי משתמש בזה בכלל. שיחסמו את זה מבחינתי. במכשיר דור 3 הראשון שהיה לי בכלל לא יכולת לעשות שיחות וידאו, כיוון שהייתה רק מצלמה אחורית. ויש הרבה מכשירים כאלה.

אין לי צורך בנ"ל. למעשה, אני מעוניין שגלישה דרך הסלולר תהיה חסומה, בגלל המחירים השערורייתיים. יש לי צורך בכל שאר הדברים היפים שאפשר לעשות על WiFi, על BT, ועוד. אין שום סיבה בעולם שבגלל שאני רוצה מכשיר טוב, אני אצטרך לשלם על כך מס לחברת הסלולר.

אם אתה לא מצליח להבין את זה, חבל.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #16  
ישן 05-05-2010, 11:09
צלמית המשתמש של boris2k4
  boris2k4 boris2k4 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.07.04
הודעות: 3,236
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי asafdr שמתחילה ב "מה אתה אומר.."

אני אלך על אותיות:
א. אם תקרא את מה שכתבתי, תראה שזה לא היה כתוב בחוזה.
ב. היום אם אני רוכש מכשיר דור 3 אני צריך לשלם דמי שימוש בדור 3 אם אני רוצה דור 3 ואני רוצה את ההחזר שהחברה מציאה לי. אני מסביר לך שוב, שמשרד התקשורת אסר על חברות הסלולר לחייב אותך לשלם על חבילת דור שלישי אפילו אם יש לך מכשיר שתומך ברשת הדור השלישי כבר לפני יותר מ3 שנים.
עריכה:
בשבילך אפילו מצאתי את ההודעה של שר התקשורת על כך:
http://www.moc.gov.il/sip_storage/FILES/2/1412.pdf
(שים לב לתאריך, 30/06/2008)
ואני מצטט את השורה הרלוונטית ביותר:
ציטוט:
החליט המשרד להורות לחברות הסלולריות להפסיק לאלתר כל פעילות אשר יש בה משום התניית שירות בשירות.

(ההדגשה במקור).
_____________________________________
יש 99% שכל מה שרשמתי הוא טעות.


נערך לאחרונה ע"י boris2k4 בתאריך 05-05-2010 בשעה 11:11.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 11:47

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר