במקור נכתב על ידי linuxsboot
לגבי פוסטינור, תשים לב לדברים בפירסומת האחרונה. היא אומרת שהיא הייתה עם החבר ושכחה לקחת גלולה ולא כפי שאתה מציג את הדברים לגבי אותה פירסומת. הייתה להם פירסומת אחרת עם נערה קתולית וכומר שהרגיזה את הנוצרים הדתיים וכל הפירסומות האלה היו מוצדקות, שנערות או נשים לא יכנסו להריון ואופס יש ילד בעולם. "יש מצב חירום יש מצב לפוסטינור" קליט ועושה את העבודה תרצה או לא. נערה או אישה אחת משלוש לא תיכנס בגלל זה להריון שווה את הכסף!!!
שים לב שלא דיברתי על הסיסמה הישנה, אלא על החדשה "לא צריך לחפור, יש מצב לפוסטינור" זה בידיוק השינוי שלדעתי הוא ביזיוני, בסופו של דבר הפרסומת מופנת לקהל הצעיר, מספיק הסלוגן הזה כדי להטמיע אצל צעירים וצעירות שמדובר באמצעי מניעה לגיטימי - זה לא אמצעי לגיטימי אלא גלולה למצב חרום אמיתי וכל הצגה אחרת היא הטעייה מכוונת!
הפרסומת לטורנדו דווקא עליה אתה מדבר? א, היא מעלה את רמת השירות בארץ וזה צעד מבורך ב, אתה עוד יוצא נגד זה? הפירסומת גורמת לך להאזין לה ומעניינת ואני לא מוצא כל רע.
שים לב, אני לא מדבר על השירות, אלא על הפרסומת עצמה, לטורנדו היו פרסומות מעולות, הגאונות של המפרסמים הביאה לכך שמוצר שהיה נחשב נחות בתחום פתאום נהיה מוצר לגיטימי לחלוטין ושחקן חזק בשוק, הפרסומת החדשה מתרחקת מהתדמית שהם יצרו לעצמם ולדעתי האישית היא קיצ'ית ומשעממת, גם נושא מרוצי המכוניות הוא לא משהו שמדבר לציבור הישראלי- שזה בידיוק ההפך מהפרסומות הקודמות שהיו הכי ישראליות שיש וזה עוד בשוק שמתחרה עם אלקטרה שהיא חברה ישראלית חזקה. לדעתי זה מיתוג גרוע
"חמודי" הילד של קופת חולים, יש פירסומות של כללית אולי אתה צודק בה, אך הפירסומת הזאת דווקא טובה, נראה אותך שהילד שלך חולה ותהיה צריך להזמין "ביקור רופא" במקום זה יש להם שירות חדש שהלוואי והיה שירות כזה גם למבוגרים ולא לילדים. אם אינך יודע כבר אי אפשר להגיע למיון ולקבל החזר מהקופה, אם אתה לא מאושפז בלי ביקור רופא או הפנייה מרופא.
שוב, אני לא מדבר על השירות, אני גם חושב שהוא חיובי, הפרסומת עצמה היא הבעיה - ילד אומר להורים שלו "יש מישהו במחשב" והם עונים לו "תן לנו לישון" זה בחירה גרועה מאוד של נושא
בקיצור כל ה 3 ביקורות האלה שלך לא היו במקום והן דווקא פירסומות טובות ותורמות.
המאבק של מגה וסופרסל דיל, פחתי על הנושא כל אשכול וזה באמת מרגיז!
|