לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום סלולרי | כל מה שקשור לתפעול\תקלות\שימוש במכשירים - בפורום תפעול מכשירים בלבד. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > סלולרי וגאדג'טים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 17-06-2010, 19:57
  revital1980 revital1980 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.06.10
הודעות: 1
חלם מבית היוצר של חברת אורנג' – אתם חייבים לקרוא את זה.


מאחר ומדובר בסיפור הזוי וארוך במיוחד אני אתן לכם את קווי המתאר.

ביום 25.04.2010, רכשתי מחברת אורנג' חבילת פיקס בסך חודשי של 339 ₪ לא כולל מע"מ, למשך 36 חודשים החבילה כוללת שיחות, מכשיר נייד, מסרונים, גלישה וביטוח מורחב.

במעמד הרכישה, שאלתי את הנציגה את השאלות שעניינו אותי בנוגע לחוזה עליו נאלצתי לחתום, ובין השאר האם הביטוח בחבילה כולל הכל, הנציגה ענתה במהירות ברור.

לצערי לפני שבוע נגנב/אבד לי המכשיר שנרכש על ידי, מדוכאת על המידע הרב ששכן במכשיר ושלא ישוחזר לעולם, אך מתנחמת בעובדה שלפחות אקבל מכשיר חדש, פניתי למרכז השירות של אורנג' ברמת גן.

שם פגשתי נציגה נוספת, שטענה, כי אכן הביטוח כולל הכל, פרט למספר מקרים שהביטוח לא מכסה הכל, (זה סייג שכשרוצים למכור לך חבילה לא אומרים), לדוגמא, במקרה של גניבה, או אז צריך לשלם 599 ₪ על המכשיר.
לאחר שהתעצבנתי, הזכירה לי הנציגה הנחמדה, שאם הייתי נשארת בסלקום הייתי משלמת על אובדן דומה 1100 ₪- כאמרתי לה שהמידע הזה הוא הכפשה של חברה אחרת, והוא לא מעלה את קרנה של אורנג' בעיניי, בחרה הנציגה לטעון שמדובר בעובדה ולא בהכפשה (מידע חשוב לפסקה הבאה).

עקב המצב העגום הנ"ל, ביקשתי לקבל מכשיר מושאל (אנקדוטה - המכשיר אכן מושאל למשך 7 ימים בחינם (לאחר מכן יש לשלם עליו כמובן!), אך בחוזה עם אורנג' הם מתחייבים לתת מענה לפניות תוך 14 ימים ובמקרים מסוימים תוך 30 ימים – מצחיק לא?), פניתי במכתב לאחראי פניות הציבור של אורנג', ממנה נאמר לי:
א. המחיר של המכשיר הוא 1492.57 ₪ ולא 599 ₪.
ב. חתמת על החוזה ובחוזה רשום 14920.57 ₪ .
ג. אנחנו מוכנים לעשות הנחה של 492.57 ₪, קרי תשלמי לנו 1000 ₪

והרי התרגום התשובה –
בנוגע לסעיף א' – אורנג' יותר יקרים מסלקום (שהרי הנציגה של אורנג' עצמה אמרה שאם הייתי פונה לסלקום היו נותנים לי את המוצר ב 1100 ₪ - ובאורנג' דורשים מהלקוח 1492.57 &#8362.

בנוגע לסעיף ב' – לאורנג' מותר לשקר ללקוח על כל דבר שהם רוצים בשביל לגרום ללקוח לחתום על החוזה, למושג הטעייה ושקר אין רלוונטיות.

בנוגע לסעיף ג' – באורנג' מוכנים להתפשר עם הלקוח, במחיר הגבוהה בכ- 50% מהסך שנאמר במרכז השירות.


בקיצור, לאחר 4 או 5 מיילים, הסכמתי להתחלק בסך הנדרש חצי חצי, כלומר שאורנג' יעמדו מאחורי המילה של הנציגה שלהם ויספגו 299.5 ₪ ואני אסבול בגלל שאני הלקוח הקטן (שאין מאחוריו צי של עורכי דין) ואשלם 299.5 ₪, אך האחראית על פניות הציבור באורנג' החליטה שהיא מוכנה שאשלם 599 ₪, וזה לטענתה ההצעה הסופית שלה!

אז לסיכום, כתבתי מכתבים, התעצבנתי, הסתובבתי שבוע שלם עם מכשיר מתקופת האבן, שלא ניתן ממש להשתמש בו, ומה יצא לי מזה בסוף??? שאני אמורה לשלם את אותם 599 ₪ שהתבקשתי לשלם מלכתחילה.

ותרשו לי לספר לכם, עוד כמה דברים שעצבנו- הנציגה במעמד המכירה, נתנה לי אפשרות להוריד מה שאני רוצה מאיפה שאני רוצה בחינם במשך חודש, וכמובן שלא תופתעו כשאני אומר לכם, שחויבתי בגין ההורדות שביצעתי, נכון?

אותה נציגה גם דאגה להגיד לי, שהמכשיר לא עולה לי, והכל מתקזז, היא שכחה להגיד שהתשלום הראשון בגין המכשיר כן מחויב, ושמקבלים אותו בחזרה בתשלום ה – 37, שלוש שנים אחרי זה - מיותר לציין שערכם של אותם 101 ₪ בעוד שלוש שנים יהיה גבוהה בהרבה מהיום, אך גם זה שולי בעיני אורנג'.
ודבר אחרון, המע"מ בגין מכשיר טלפון נייד, הוא 16.6 אחוז, שכן הוא מותאם לשינויים עתידים במע"מ שעשויים להיות במשך שלוש השנים, לגטימי, השאלה היא, האם באמת בסוף השלוש שנים מישהו בודק אם צריך להחזיר לי כסף? והאמת שלאור החלם שהוצג לי בזמן האחרון באורנג' יש בי ספק אמיתי אם מישהו שם זוכר לבדוק.

חבר'ה תחשבו פעמיים לפני!!!
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 17-06-2010, 20:34
  The_Equivocator The_Equivocator אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.02.04
הודעות: 16,543
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי revital1980 שמתחילה ב "חלם מבית היוצר של חברת אורנג' – אתם חייבים לקרוא את זה."

מומלץ לקרוא את החוזה לפני שחותמים(זה לא שאני טוען שאתה האשם הבלעדי), אבל זה מה יש, חייבים לקרוא כל פרט קטן לפני שחותמים.
אופ-טופיק, לחתום על דמ"ש של 340 ש"ח בחודש(ועוד לשלוש שנים), זו טעות עסקית ממעלה ראשונה.
300-400 ש"ח אמור להיות החשבון החודשי שלך(בהנחה שאתה מדבר 15-20) שעות מדי חודש, תמורת דמ"ש של לא יותר מ50 ש"ח.(האם בדיל שלך קבלת יותר דקות?), וזה ממש עקרוני, אתה תזיל דמעה בכל פעם שתחליט לנוח חודש בחו"ל.

ציטוט:
שם פגשתי נציגה נוספת, שטענה, כי אכן הביטוח כולל הכל, פרט למספר מקרים שהביטוח לא מכסה הכל, (זה סייג שכשרוצים למכור לך חבילה לא אומרים), לדוגמא, במקרה של גניבה, או אז צריך לשלם 599 ₪ על המכשיר.
לאחר שהתעצבנתי, הזכירה לי הנציגה הנחמדה, שאם הייתי נשארת בסלקום הייתי משלמת על אובדן דומה 1100 ₪- כאמרתי לה שהמידע הזה הוא הכפשה של חברה אחרת, והוא לא מעלה את קרנה של אורנג' בעיניי, בחרה הנציגה לטעון שמדובר בעובדה ולא בהכפשה (מידע חשוב לפסקה הבאה).


אכן מראה פעם נוספת, כי כל החברות בישראל אותו הדבר, וכל דבר חייבים לרשום, וכל סעיף חובה לקרוא, בהרבה מקרים הנציגים מטעים לקוחות(ולא דווקא בזדון, חלקם פשוט לא מיקצועים).

נערך לאחרונה ע"י The_Equivocator בתאריך 17-06-2010 בשעה 20:38.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 17-06-2010, 22:41
  The_Equivocator The_Equivocator אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.02.04
הודעות: 16,543
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי זיו שמתחילה ב "סיפורי אלף לילה ולילה. אז לא..."

לקרוא חוזה תמיד צריך, מצד שני כאשר מחתמים לקוח חדש בהתחייבות, חובה להתייחס לכל הפרטים, על אחת כמה וכמה, כאשר נשאלה השאלה "מה מכסה הביטוח".

בלי קשר, הרבה מאוד פעמים נתקלתי בסוכני D2D נוכלים, רמאים, אשר לא פעם מנצלים את קשיי השפה של הלקוח.
כך שאתה לא יכול להפיל את כל האשמה על הצרכן, רק כי לא קרא את החוזה לפרטיו.

יתר על כן, עד לא מזמן אורנג היו מחייבים לקוחות על חוזה לשלוש שנים דרך הטלפון, מבלי לחתום על חוזה(עסקה במסמך חסר), מה קורה במקרים אלו, כאשר יש סתירה בין מה שנאמר במעמד העסקה, ומה שקרה בפועל(הסיכוי שתעלה על אי ההתאמה תוך 14 יום הוא אפסי), ואני בטוח שהיו אלפי מקרים שכאלה.

נערך לאחרונה ע"י The_Equivocator בתאריך 17-06-2010 בשעה 22:45.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 18-06-2010, 09:00
צלמית המשתמש של זיו
  זיו זיו אינו מחובר  
L'enfer, c'est les autres
 
חבר מתאריך: 21.11.01
הודעות: 29,222
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי The_Equivocator שמתחילה ב "לקרוא חוזה תמיד צריך, מצד שני..."

ואני חשבתי שבימינו לא באמת מתייחסים למה שפולט הסוכן בלהט המכירה. הרי כל רצף המילים מפיהם של סוכני מכירות שווה לעכוז. בפעם האחרונה שסוכני מכירות של פלאפון עשו עסקה מסויימת עם קרובי משפחה שלי, הם קשקשו רצף של שטויות, חצאי אמיתות ואף שקרים של ממש עד שהצליחו ללכוד אותם ברשתם. (תראי לי את החשבונית של סלקום - אה אוקיי, אתה משלמים 564743545 כל חודש, ואצלינו תשלמו 76872541₪ לחודש, כך שאם תקחו עוד 74536 מכשירים, אתם תרוויחו 87242₪ כל חודש. אה, והגלישה חינם! בחצי השעה הראשונה)

במקרה שלפנינו אני לא מכיר ביטוח שמכסה ה כ ל, אלא אם כן משלמים עליו מאות שקלים בחודש. ההגיון של הלקוחה היה אמור לעזור לה במקרה הזה. אך כנראה שהוא לא עזר לה כשהתחייבה לחבילה בסך 339₪ בחודש, (כן, למעלה מ12 אלף שקל. מחיר של אוטו משומש קטן) ולכן מסביר את התוצאה העגומה שלפנינו.
_____________________________________
..

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 13:38

הדף נוצר ב 0.10 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר