26-06-2010, 15:14
|
|
|
חבר מתאריך: 21.01.10
הודעות: 1,442
|
|
תראה:
שלא תבין שאני איזה אנטי פיאט: היתה לי אונו כמה שנים ( 70S ), והיא היתה נהדרת מכל הבחינות, אבל במבחן האמינות היא היתה זוועה, היום הפיאטים הרבה, אבל ממש הרבה יותר אמינות, אבל עדיין זה לא טויוטה קורולה, או C4 ( כן, סיטרואן C4 ), ולי היתה גם BX נהדרת, לטעמי אחת המכוניות הטובות עליי אדמות ויצא לי לנהוג בארה"ב על הכי טובה, הפורש קראררה 4 ( סליחה על ההשוואה, אבל לנהוג עליה יותר חזק מ... ), אבל סיטרואן לא השכילו לבנות אותה מחומרים אמינים, ופיספסו הזדמנות שלא תחזור כנראה לעולם. יש לי חבר מלוד, אחד המכונאים היותר טובים לסיטרואנים, ותמיד פינטזנו לקחת איזו BX, עם גיר רגיל כמובן ( כי רק חולה נפש ישתמש באוטומטי HP4 מתוצרת ZF ) להפשיט אותה לחלוטין מיכנית, ולהלביש אותה עם חלקים של קסאנטיה 1800 , הסיטרואן האחרונה עם מנוע שכולו אלומיניום.
למה BX ? שוקלת בקושי 900 קילו, ברקסים יותר חזקים מאשר של משאית, היגוי מטמטם, הגה מהיר, בסיס גלגלים ענק, שימושית, הידרופניאומטית, יפיפיה אמיתית, פוטנציאל לא ממומש.
וזה הכאב לב הכי גדול: המכוניות הכי מלהיבות, הן בדרך כלל לא אמינות, למעט פורש כמובן.ימח שמם הגרמנים, אבל לבנות מכוניות ועוד כמה דברים הם יודעים.
|