לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה - ברוכים הבאים לפורום מוטוריקה ורכב, אנא קראו את כללי הפורום - חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > מוטוריקה ורכב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #2  
ישן 19-04-2005, 13:19
  CaRTeR CaRTeR אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.06.03
הודעות: 5,125
אני אענה לך על החריטות
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי MYJOR שמתחילה ב "יש כמה שאלות חשובות"

המנוע מורכב ממספר מסוים של צילינדרים (4 ברוב המכוניות בישראל)
אלה בעצם מוטות מתכת עבים לא חלולים שעשו להם חור בצורת עיגול עמוק לתוכם
מעיין "באר" כזו.
עכשיו הבוכנה זהה בצורתה לחור שיש בצילינדר והיא נכנסת לתוכו,
ל"חור" הזה נכנסת תערובת האויר והדלק ואז יש את פעולת המנוע הסדירה...

עכשיו חריטה זה שבעצם אם ה"חור" בצילינדר ממקודם היה נגיד בעל נפח של 400 סמ"ק
כלומר הוא מסוגל להכיל 400 סמ"ק של תערובת אויר דלק, אז בחריטה אנחנו נחרוט בצילינדר
ב"חור" במתכת ובכך יתפנה לנו יותר מקום לתערובת של אויר ודלק, כלומר אם מקודם היה לנו 400
סמ"ק של נפח אז אחרי חריטה יהיה לנו 420 סמ"ק למשל.

וזה תורם בכך שיותר אויר ודלק יכולים להיכנס לצילינדר כלומר ברגע שיהיה ניצוץ הצתה הפיצוץ המופק
יהיה יותר חזק וידחוף את הבוכנה ביותר כוח שתסובב את כל המערכת שמעבירה את הכוח לגלגלים
בעוצמה גדולה יותר, בקיצור יותר כוח לרכב. ומספר סוסים מוגדל
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 03:32

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר