לוגו אתר Fresh          

אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה

ישן 29-08-2010, 23:15
צלמית המשתמש של יוסיפון
  יוסיפון מנהל יוסיפון אינו מחובר  
מנהל פורומי צבא ובטחון, מילואים והלוחות

חבר מתאריך: 07.04.02
הודעות: 23,839
Facebook profile Follow me...
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי ralf שמתחילה ב "HK121 מקלע בקוטר 7.62 מ"מ שיחליף את המקלע MG3 בצבא הגרמני"

מדהים!
אחרי שHK הצליחו לפתח את הרוס"ר האולטימטיבי (הM16) הם מצליחים לייצר מקלע שכמותו עוד לא נראה בעולם!
ניסתי גם אני לעשות משהו דומה על שולחן השירטוט הדל שלי:
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
איכשהו, נראה לי שלא הצלחתי.
אולי אין לי כישרון וגאונות כמו של המומחים הגרמנים.
המקלע שלי נראה דומה מידי למשהו שכבר ראיתי פעם, אולי למטאטא או לבקבוק קולה?

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
ישן 30-08-2010, 16:02
צלמית המשתמש של ביטיס
  ביטיס ביטיס אינו מחובר  
מומחה ללוחמת חי"ר, סיור וצליפה

חבר מתאריך: 06.12.04
הודעות: 21,060
בתגובה להודעה מספר 17 שנכתבה על ידי benihartmann שמתחילה ב "שובה של מחסנית התוף"

אף אחד לא יורה ברצף במקלע (בתצורת חי"ר). קצב האש הוא איטי יותר.
מעבר לזה, תופים משומשים לרוב במקלעי חי"ר, למרות שהיו דעות שליליות בכל האמור לתופים קשיחים למקלעי FN (מינימי ומאג).

"After the uprising of the 17th of June the Secretary of the Writers Union had leaflets distributed in the Stalinallee
stating that the people had forfeited the confidence of the government and could win it back only by redoubled efforts.

Would it not be easier in that case for the government to dissolve the people and elect another?" -Bertolt Brecht

I remember very vividly, a few months after the famous pacifist resolution at the Oxford Union visiting Germany and having a talk with a prominent leader of the young Nazis. He was asking about this pacifist motion and I tried to explain it to him. There was an ugly gleam in his eye when he said, "The fact is that you English are soft". Then I realized that the world enemies of peace might be the pacifists - Robert Hamilton Bernays -

ישן 30-08-2010, 16:06
  ה"שמל" ה"שמל" אינו מחובר  

חבר מתאריך: 25.12.06
הודעות: 497
בתגובה להודעה מספר 17 שנכתבה על ידי benihartmann שמתחילה ב "שובה של מחסנית התוף"

זו איננה מחסנית תוף!!

זה תוף כדורים- לאחסנה והזנה נוחה של השרשיר לתוך המקלע.

ולמה רק 50 כדורים בתוף? כדי לאפשר למקלען יכולת תמרון והסתערות- בחי"ר בדרך כלל משתמשים בשרשירים כאלה קצרים, ובתוף מקביל- בארץ מברזנט.

אם מתמקמים בעמדת רתק, או על גבי רק"ם, אפשר להשתמש בשרשרים ארוכים הרבה יותר- בשריון פשוט יש מתקן לכל ה"ברוס" ארגז 250 כדור, בצמוד למקלע על הכנה.

התוף הזה נראה איכותי, בעל חלונית שמאפשרת לראות את מצב התחמושת, וסידור חכם של השרשיר כך שלא יווצרו מעצורי הזנה, ואולי גם מעלות נוספות.

עריכה-
במחשבה שניה- חסרון מסויים של התוף הזה הוא שהוא, בניגוד לארגז התחמושת של המינימי, ולתוף ההסתערות הישראלי- הוא תלוי בצידו של המקלע, ולא מתחתיו, כך שהוא מטה את המקלע ומקשה על ירי מכוון- אפילו בתמונה המקלע נראה נטוי לכיוון התוף

נערך לאחרונה ע"י ה"שמל" בתאריך 30-08-2010 בשעה 16:09.
ישן 30-08-2010, 16:15
צלמית המשתמש של ביטיס
  ביטיס ביטיס אינו מחובר  

בתגובה להודעה מספר 20 שנכתבה על ידי ה"שמל" שמתחילה ב "זו איננה מחסנית תוף!! זה תוף..."

50 כדור זה פחות מדי - יותר מדי קרוב לתכולת מחסנית רגילה, ומאבד את כל הרעיון בתוף.

"After the uprising of the 17th of June the Secretary of the Writers Union had leaflets distributed in the Stalinallee
stating that the people had forfeited the confidence of the government and could win it back only by redoubled efforts.

Would it not be easier in that case for the government to dissolve the people and elect another?" -Bertolt Brecht

I remember very vividly, a few months after the famous pacifist resolution at the Oxford Union visiting Germany and having a talk with a prominent leader of the young Nazis. He was asking about this pacifist motion and I tried to explain it to him. There was an ugly gleam in his eye when he said, "The fact is that you English are soft". Then I realized that the world enemies of peace might be the pacifists - Robert Hamilton Bernays -

ישן 31-08-2010, 08:27
צלמית המשתמש של zragon13
  zragon13 zragon13 אינו מחובר  

חבר מתאריך: 19.09.05
הודעות: 1,280
בתגובה להודעה מספר 21 שנכתבה על ידי ביטיס שמתחילה ב "50 כדור זה פחות מדי - יותר..."

I also don't understand the logic behind a rigid plastic drum for holding only a 50rnd belt

Carrying less than about 100rnds for a MG, like with the IDF canvas assault drum, doesn't make sense to me. A 50rnd belt is short enough that you can even let it hang or drape it over your left arm

In my time, the gunners would just keep 4 x50 rnd belts folded twice in the front magazine pouches of the effod with an additional 150rnd belt in the rear pouch "shekem". (I think that the Paratroopers instead carried three extra assault drums with 100rnds each

Reading about others' experience with the FN Minimi, it certainly does seem that hanging a rigid plastic drum or a box on the MG makes it less comfortable to use or carry. Carrying additional rigid drums on your effod is also more bulky and less comfortable/practical

In regards to all the complaints about weight in existing medium machine guns and money poured into developing things like the FN mk48, or the new HK, a much more perplexing question to me is why no Western army has tried to adopt the Russian PKM in 7.62 NATO?

Weighing only about 8kg, the proven PKM is 3kg less than the FN MAG without being any less reliable

!

נערך לאחרונה ע"י zragon13 בתאריך 31-08-2010 בשעה 08:43.
ישן 01-09-2010, 10:28
צלמית המשתמש של zragon13
  zragon13 zragon13 אינו מחובר  

חבר מתאריך: 19.09.05
הודעות: 1,280
בתגובה להודעה מספר 35 שנכתבה על ידי lior432 שמתחילה ב "בזמני זה היה בין 3 ל- 5 תופים..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי lior432
בזמני זה היה בין 3 ל- 5 תופים של 125 כדור כל אחד פלוס שני שרשירים של 50 כדור נותב בפאוצ'ים. כמובן, באפוד מא"ג שכמוהו לא ראיתי מזמן.

Interesting that you loaded 125 rnds in the assault drum. I was told that filling it to 120 or maximum capacity would cause jams. I normally loaded 110 rnds, but there were others that loaded only to 90

If I remember correctly, the standard gunner ammo load in my time was 100 in the drum on the gun, 4x50 in the front pouches and 150 in the back shekem pouch (maybe this was 100rnds plus a 50rnd tracer belt) for a total of about 450rnds

On top of that was the backpack with the 250rnds and 2nd barrel, but as I was not a "true Magist", only functioned as such in S Lebanon and my early years in the reserves, I usually avoided bringing that, except when on ambushes

ישן 01-09-2010, 10:34
צלמית המשתמש של ביטיס
  ביטיס ביטיס אינו מחובר  

בתגובה להודעה מספר 38 שנכתבה על ידי zragon13 שמתחילה ב "[QUOTE=lior432]בזמני זה היה..."

זה בערך כמו 29 כדור במחסנית...

היינו מסתובבים עם 4 תופים של 125 כדור ועוד 5 שרשירים של 50. את "תיק האוכל" היה סוחב מספר 2, אם לא היה מסתובב עם תד"ל תחמושת (עד 1000 כדור). מספר 1 היה הולך עם הקנס"פ מחובר ככה שיהיה אפשר לשלוף אותו בנוחות.

היו עוד כל מיני אילתורים שראיתי, כמו פאוצ'ים קדמיים גדולים שניתן לנתק אותם, ומכילים 80 כדור כ"א, את הפאוצ'ים של התופים ניתקים עם 200 כדור כל אחד... היו המון אילתורים.

תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום

כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 16:00

הדף נוצר ב 0.12 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר