לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה - ברוכים הבאים לפורום מוטוריקה ורכב, אנא קראו את כללי הפורום - חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > מוטוריקה ורכב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #4  
ישן 09-09-2010, 18:26
  אודי גילת אודי גילת אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.01.06
הודעות: 6,866
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי Ivan_L שמתחילה ב "בנוגע לפיאט פונטו - האם..."

הפולסווגן לא יותר אמינה מהיתר. ואפילו פחות אמינה מהדיצו ולמיטב ידעתי גם מהיונדאי. כול ההחזקה שלה יקרה ולכן לא מומלצת.
בקשר לפיאט. מעולם לא ניתקלתי בפיאט אמינה אלה אם מדברים על הפיאטים הישנים כמו פיאט 144 שגם לה היו בעיות גיר או פיאט 500 שממש קשה להשתמש בגיר ובכלל למצוא את ההילוך הראשון.
יש סיבה למה הפונטו כול כך זולה. ולא תמיד הכול טלוי בקילומטרז. יש גם את התישנות החומר שהיא גבוהה בפיאט.
סיטרואן C3 היא כמאת כמו פאגו 206. זה אותו המנועה ואותו המרכב. רכב ממש כיפי אבל תהיה בעיה גדולה למכור אותו ושוב לא מספיק אמין.
אני ממליץ על טויוטה סטרלייט (אם תסיג).
דיצו סיריון
סוזוקי בלנו או סוופט.
מזדה דמיו (שלא כול כך חסכונית בדלק אבל יותר מהיונדאי).
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 10-09-2010, 20:15
  Ivan_L Ivan_L אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.11.09
הודעות: 4
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי אודי גילת שמתחילה ב "הפולסווגן לא יותר אמינה..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי אודי גילת
הפולסווגן לא יותר אמינה מהיתר. ואפילו פחות אמינה מהדיצו ולמיטב ידעתי גם מהיונדאי. כול ההחזקה שלה יקרה ולכן לא מומלצת.
בקשר לפיאט. מעולם לא ניתקלתי בפיאט אמינה אלה אם מדברים על הפיאטים הישנים כמו פיאט 144 שגם לה היו בעיות גיר או פיאט 500 שממש קשה להשתמש בגיר ובכלל למצוא את ההילוך הראשון.
יש סיבה למה הפונטו כול כך זולה. ולא תמיד הכול טלוי בקילומטרז. יש גם את התישנות החומר שהיא גבוהה בפיאט.
סיטרואן C3 היא כמאת כמו פאגו 206. זה אותו המנועה ואותו המרכב. רכב ממש כיפי אבל תהיה בעיה גדולה למכור אותו ושוב לא מספיק אמין.
אני ממליץ על טויוטה סטרלייט (אם תסיג).
דיצו סיריון
סוזוקי בלנו או סוופט.
מזדה דמיו (שלא כול כך חסכונית בדלק אבל יותר מהיונדאי).

טוב, הבנתי לרדת מהפלסווגן, המון כבר הרעיפו ביקורות עליה בפניי.
בנוגע לפיאט - ראיתי באתר חוותדעת רכב: קישור משוב על הפונטו בשנתונים שאני מחפש.
באמת הרבה מאוד בעיות מצוינות, האם שוב - אני לא נוסע כל כך הרבה (אני יוצא רק בסופי שבוע מהצבא) האם בעיית האמינות באמת כל כך קשה כפי שמתואר? כי כמו שאמרת - היא כל כך זולה, שנת 2004 במחיר 22,000 - נראה כמו מציאה.
לגבי הטויוטה - אני מחפש שנתון מעל 2000, זה חובה אצלי.
הדייהטסו סיריון... שוק מאוד בעייתי, קשה למצוא מכונית יד שנייה טובה, וחיפשתי.
לגבי הסוזוקי למיניהם - מחוץ לתקציב שלי, לצערי. גם הדמיו...

בנוגע לסיטרואן והפיז'ו - אמרת 'כיפי', שזה טוב, אבל לא מספיק אמין. האם הם יותר אמינים מהפיאט? זה חשוב לי מאוד לדעת.

תודה רבה על העזרה!

נערך לאחרונה ע"י Ivan_L בתאריך 10-09-2010 בשעה 20:21.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 11-09-2010, 01:25
צלמית המשתמש של ביטיס
  ביטיס ביטיס אינו מחובר  
מומחה ללוחמת חי"ר, סיור וצליפה
 
חבר מתאריך: 06.12.04
הודעות: 21,060
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי Ivan_L שמתחילה ב "[QUOTE=אודי גילת]הפולסווגן לא..."

קשה לומר על הפיז'ו או הסיטרואן שהן יותר אמינות. לפיז'ו היתה הבלחה אחת (פיז'ו 205) אבל זהו פחות או יותר.
לא יודע למה אתה מתעקש על שנת 2000, אבל יש לדיהטסו גם את השרייד שהיא מאוד מאוד אמינה.
_____________________________________
There are three kinds of lies: lies, damned lies, and statistics

"After the uprising of the 17th of June the Secretary of the Writers Union had leaflets distributed in the Stalinallee
stating that the people had forfeited the confidence of the government and could win it back only by redoubled efforts.

Would it not be easier in that case for the government to dissolve the people and elect another?" -Bertolt Brecht

I remember very vividly, a few months after the famous pacifist resolution at the Oxford Union visiting Germany and having a talk with a prominent leader of the young Nazis. He was asking about this pacifist motion and I tried to explain it to him. There was an ugly gleam in his eye when he said, "The fact is that you English are soft". Then I realized that the world enemies of peace might be the pacifists - Robert Hamilton Bernays -

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 11-09-2010, 16:04
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי Ivan_L שמתחילה ב "[QUOTE=אודי גילת]הפולסווגן לא..."

טעות נפוצה שחייב לתקן כאן את חלק מהמגיבים, פיאט זה רכב מאוד אמין ובמיוחד לאודי גילת, כי, מי שאומר שפיאט לא אמין, אין לו מושג בכלי רכב בכלל.
יותר מזה החלקים של הפיאט זולים מאוד, הוא לא אוכל דלק והרכב לא דורש הרבה טיפולים, ככה שב 25,000 שווה ללכת על פיאט פונטו, אפשר להגיע גם לשנתון של 2005 בתקציב הזה.
סיטרואן למשל חלק מהמכוניות שלהם בעלות מערכת הידראולית, שחלק מהמוסכים לא יודעים לטפל בה נכון ואז אומרים שזה רכב לא אמין, אך הסיבה היא חוסר יושר וחוסר ידע של אותו מוסך לא יותר מזה, כי, אם המוסך מקצועי ואמין, הרכב יהיה אמין מאוד ובלי תקלות.

לפותח האשכול יותר מזה יש רכבים בישראל, שהמוסכים לא מורשים (לא מוסך חברה) לא יודעים לטפל בהם ואז יוצא להם שם של רכבים לא אמינים.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 11-09-2010, 16:28
  אודי גילת אודי גילת אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.01.06
הודעות: 6,866
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי linuxsboot שמתחילה ב "טעות נפוצה שחייב לתקן כאן את..."

שמע.
לחבר שלי יש אונו והוא נימצאה פעמיים בחודש במוסך. גם חברים שלי עם טיפו וטמפרה וגם חבר נוסף עם פונטו.
אותי זה לא מעניין עם הבעיה היא במוסך או ברכב. כי אם אין אף מוסך שיודע לתפל ברכב אז הוא לא אמין מבחינתי.
ודרך אגב גם זה שקניתי ממנו את היריס T שלי החזיק לפני זה פונטו ספורט וקילל את הרגע כול יום. הלך לו ראש, וגם מחשב והוא סיפר לי בלגנים נוספים שאני לא זוכר. גם חבר נוסף עם פיאט קופה קילל.
וסיטרואן כבר לא מיצרים כמעת רכבים עם מטלים אידראולים.
זה היה ב BX בקסנטיה וכיום יש רק ב C6.
גם ה BX הייתה רכב אמין אבל לא ידעו איך לטפל בה. זה עדיין לא עזר למי שהחזיק את הרכב שהגיר האוטומט הלך.

וכן אני מסכים שחלפים הם זולים. יש סיבה לכך. זה ניקרה טולורנסים. יש שני מדדים. בקרת האיכות וסטית הטקן שמרשה היצרן. ברגע שמורידים את הבקרה ומגדילים את סטיית הטקן מקבלים חלפים זולים אבל פחות אמינים.
הטבע לא נותן מתנות.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 11-09-2010, 20:59
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי אודי גילת שמתחילה ב "שמע. לחבר שלי יש אונו והוא..."

פיאט הולך מעולה באירופה והעובדה, שבארץ לא יודעים לטפל ברכב וזאת לא הסיבה לספר שהוא לא אמין, כפי שהרוב כאן עושים. תגיד, שהמוסכים לא מטפלים בו נכון ובצורה הזאת תהיה צודק.
אגב כל מה שהמוסך צריך לעשות זה לקרוא את הספר של הרכב ואז הוא יכול לטפל ברכב, אם זאת לא בעיה של מחשב.

אימא שלי הייתה מטפלת במוסך במרכז באיזור המשולש, המוסך הזה ואחרים באיזור לא אנשי מקצוע אז היא עברה לטפל ברכב שלה במוסך באיזור חיפה, שהוא מוסך מקצועי, שעושה עבודה מקצעית ומאז אין לרכב שלה בעיות והרכב שלה הוא פיאט פונטו משנת 2002.
נוסע מצויין ובלי בעיות, אחרי שהגיע למוסך אמין. בעקבותיה הרבה אנשים הגיעו לאותו מוסך ונשארו אצלו.

בכל הנוגע לסיטרואן bx אתה טועה, כי כאשר בנו את הרכב, החליפו את הצנרת, שהייתה בפלאס, שלא תחזיק הרבה שנים בכוונה, בשביל שהרכב יעבור טיפול כל שנתיים בערך.
אנשים חכמים החליפו את הצנרת, כפי שהיה בסיטרואן פלאס רק בצורה מתאימה ל bx וזהו נפתרה הבעיה הרכב בלי בעיות.
ל bx הייתה עוד בעיה, הפעם עם הבעלים והכיס הקצר שלהם, כי הרכב היה אוכל דלק ולכן החליפו קרבורטור לאחר של סובארו. הם תואמים, אבל מה הייתה הבעיה? החורים בקרבורטור של הסיטרואן bx יותר גדולים משל הסובארו פי 2 ולכן הרכב היה בקושי זז. (בסיטרואן הגודל הוא 0.8 ובסובארו 0.4, עד כמה שזכור לי.)
אגב הגיר האוטומתי של ה bx יכול להחזיק גם 7 שנים ולעשות 170 אלף קילומטר וכיצד אני יודע את זה? יש לי אחד כזה עם אוטומתי. עוד דבר, שאנשים בדרך כלל לא יודעים, של bx יש חפיפה עם אחד הדגמים של פיג'ו בחלקים.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google


נערך לאחרונה ע"י linuxsboot בתאריך 11-09-2010 בשעה 21:03.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 11-09-2010, 21:31
  אודי גילת אודי גילת אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.01.06
הודעות: 6,866
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי linuxsboot שמתחילה ב "פיאט הולך מעולה באירופה..."

א. כלל לא דיברתי על הצנרת של המיטלים ודיברתי על הגיר.
ב. הבעיות של הגיר האוטומט נבעו מפילטר שמן שהיה ניסתם. ושהחליפו בזמן הגיר לא היה הולך.

מה שכן לא הבנתי משהו. אתה רשמתה שהקרבורטור גדול יותר ולכן הרכב לא זז. אם הקרבורטור גדול יותר זה אומר שהוא מסוגל להזרים יותר דלק. ולכן הרכב צריך להיות זריז יותר. כמו שעשו באלפות שהכניסו 4 קרבורטורים (באופון לא חוקי).
לסיטרואן הזאת היה מנוע חלש עד לשנת 88. בשנת 89 היה לה מנוע חדש אבל היה הולך ראש מנוע. והחברה היתה מתקנת ללא עלות.
ובשנת 90 החליפו אותו למנוע חדש. (הראש מנועה נשער זהה).
המנוע הזה היה זהה לזה ששמו ב 405 1.6 ובה 309 1.6.
המנוע 1.4 היה זהה לזה שנכנס ל 309 1.4.
ודרך עגב. הראש מנוע הזה זהה משנת 72 למיטב זיכרוני ומשתמשים בו גם היום.
לא ידוע לי שבפגו המנועים היו הולכים גם.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #16  
ישן 11-09-2010, 22:08
  אודי גילת אודי גילת אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.01.06
הודעות: 6,866
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי linuxsboot שמתחילה ב "פיאט הולך מעולה באירופה..."

נ.ב
בעיות חשמל זה לא קשור לתיפול ברכב.
וגם לא סלילי הצתה וחיישני טמפרטורה, איכות חומרים ירודה.
ובקיצור נה לקראו את כול הביקורות. יש סיבה למה הרכב לא שומר על המכיר.
מה שקורה גם לגבי פיאט וגם לגבי הצרפתיות זה שהם משקעים יותר כסף בנוחות, מראה ובכלל בכיף הנסיעה לאומת היפנים שמשקעים יותר כסף בטיב החומרים בטולורנס ובבקרת האיכות.
כלומר הרבה יותר כיף לנהוג ברכבים איטלקיים וצרפתיים אבל הם פחות אמידים.
לא יעזור אם אתה מוכר שני רכבים (חדשים) באותו המכיר ואחד יותר נוח מהשני אז אתה חייב להוריד ממקום אחר. כול דבר עולה כסף.
בגלל זה היפניות לא נוחות. מה שחשוב להם זאת האמינות. אם אתה לוקח רכב מליסינג אז מומלץ כול רכב שלא יפני.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #17  
ישן 11-09-2010, 22:49
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 16 שנכתבה על ידי אודי גילת שמתחילה ב "נ.ב בעיות חשמל זה לא קשור..."

ליסינג והשכרה, כל המכוניות שיוצאות משם אירופאי, אמריקאי והמזרח הרחוק הן פגומות מהיסוד, כי רובן עם חלקים זולים ביותר, הוחזקו במינימום משאבים או חלקי פח אחרי תאונה ולפעמיים חלקם לא באמת היה אמור לעבור טסט.
המכוניות הטובות באמת משם הולכות לאנשים, שקרובים לצלחת, אם משהו רוצה לקנות אותן.

אדם שרוכש רכב מליסינג והשכרה, שיקח בחשבון, שיהיה צריך להחליף חלקים מין הסתם ולא משנה איפה הרכב יוצר אירופה, ארה"ב או המזרח הרחוק.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 23:01

הדף נוצר ב 0.09 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר