לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה - ברוכים הבאים לפורום מוטוריקה ורכב, אנא קראו את כללי הפורום - חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > מוטוריקה ורכב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #2  
ישן 03-10-2010, 08:57
צלמית המשתמש של זיו
  זיו זיו אינו מחובר  
L'enfer, c'est les autres
 
חבר מתאריך: 21.11.01
הודעות: 29,222
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי גראדיאנט שמתחילה ב "שאלה על מערכת הילוכים."

על רגל אחת:
הקלאץ' מפריד בין המנוע לתיבת ההילוכים. הסיבה שמשתמשים בו זה כדי לנתק את התנועה מהמנוע בזמן החלפת הילוך, כדי לא להחליף הילוך כשהגל המניע בתנועה. זה עלול לשבור את גלגלי השיניים בתיבת ההילוכים.

הקלאץ בנוי משתי דיסקות, כדי לאפשר הצמדה הדרגתית בינהן. המצב הוא שדיסק אחד מסתובב במהירות המנוע, והשני במהירות תנועת הרכב. המהירויות האלו לרוב שונות, ולכן האחיזה חייבת להיות הדרגתית. אילו היה מדובר בגלגלי שיניים, ברגע האחיזה הראשוני היינו מקבלים מהירות זהה לשתי התנועות, או במשמעות ארצית יותר; בעיטה בתחת/כיבוי מנוע.

ההבדל: בחיבור בין שתי תנועות, חייבים חיבור הדרגתי כדי לא לבלום או להאיץ בפתאומיות את אחת מהן, ובחיבור בלי תנועה, אפשר להשתמש בגלגלי שיניים.
_____________________________________
..

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 10:01

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר