לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי         אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה הכנס השנתי יערך בפאטיו של המבנה המרכזי ביד השריון בלטרון בתאריך 18/12/2017 שימו לב, להציג דגמים יוכל רק מי שחידש חברות לשנת 2018. שימו לב, להתחרות בתחרות יוכל רק מי שגם חידש חברות וגם מילא טופס מיוחד לרישום הדגם. יש למלא את הטופס עבור כל דגם ודגם. ניתן לשלם באמצעות PAYPAL. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > דגמים לבנייה עצמית
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 17-11-2010, 14:53
צלמית המשתמש של zamir-bo
  משתמש זכר zamir-bo zamir-bo אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.05.09
הודעות: 1,454
יומן בניה F-16I סופה.

שלום רב.
הריני להתכבד ולפתוח יומן בניה ראשון בפורום זה...
הדגם אשר עולה על שולחן העינויים הינו דגם אשר צ'ופרתי בלקבל אותו במתנה מחבר טוב.
מדובר בדגם של מטוס F-16D של האסגווה בקנ"מ 1/48 כאשר לדגם צורפו באדיבות ליבו של אותו חבר הקיטים הבאים ::
קיט פירוט / הסבה מלא למטוס סופה מבית יוצרו של חברנו רענן וייס.
קוקפיט מלא של סופה של איירס.
צנ"פ מפורט של חברת איירס.
סט כני נסע מפורט של חברת איירס.
דקלים (מדבקות) למטוס סופה של רענן וייס (ישראדקל)
בנוסף מס' רב של פריטי חימוש רבים ומגוונים כגון :
זוג פצצות ספייס , זוג טילים פיתון 4 , זוג פצצות דלילה וזוג מיכלי דלק 600 גלון.

העבודה החלה עם בניית וצביעת הקוקפיט אשר עדיין לא הושלמה במלואה (צריך להוסיף עוד קצת צבע בסטיק ועוד טיפה פה ושם ).

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

ניתן לראות גם כי חלק הגוף העליון כבר די מוכן עם הדבשת ועם מיכלי ה CFT הצדדיים ובוצעה צביעת פריימר אפור על כל המטוס.
בעיקרון הדגם הנ"ל ישב בתחילה אצל בונה שהחליט לא להמשיך בבניה ולכן קיבלתי כעובדה מוגמרת את העובדה שלמשל את הקוקפיט אני יאלץ לבנות עם הכלאה בין סט הפירוט של רענן לבין הקוקפיט של איירס. אבל כפי שנאמר ... נו שויין. עברנו את פרעה נעבור גם את זה.

בנוסף בין לבין ביצעתי עבודת חיתוך מעמיקה של משטחי ההיגוי בכנפיים , עבדתי לי בכיף על חלק מהחימוש אשר מטוס זה יקבל :


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


עד כאן להיום חברים...
כמ שידידנו הנכבד ומנהל הפורום מר א.שמואלביץ נוהג להגיד...
הערות והארות יתקבלו בברכה..
_____________________________________
זמיר בועז.


פלא : 050-5072633
מייל : boazinbalzamir@gmail.com

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 20-11-2010, 19:28
צלמית המשתמש של zamir-bo
  משתמש זכר zamir-bo zamir-bo אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.05.09
הודעות: 1,454
עדכון קטן לפני 4 ימי חופשה עם האישה.
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי zamir-bo שמתחילה ב "יומן בניה F-16I סופה."

)טוב.
אז מחר נוסעים לטבריה עד יום רביעי (אני חוזר ישר למפגש... )
אז עוד קצת התקדמות בעסק...
הכנתי בקטנה את המטוס להשתלת קיטי הפירוט של איירס של כני הנסע.
ראשית כן נסע אחורי לפני :

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


בכן נסע אחורי החיתוך והורדת החלקים המיותרים הוא קל עד קל מאד.
אחרי החיתוך :

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

כן נסע קדמי לפני עבודת הניתוח...

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

פה כבר ישנה בעיה.
הבעיה היא שהחלק בתמונה הזו :

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

אשר אמור להחליף את המיני אמבטיה המקורית הינו גבוה מדי , לשייף אותו מבחינת גובה בלתי אפשרי עקב העומק של אמבטיית כן הנסע ולכן מנסיון עבר אין ברירה... צריך לחתוך מסגרת בחלק עצמו (לפתוח חלון כפי שנאמר) ולהתאים את החלק של איירס בתחילה עם סופר גלו ולאחר מכן עבודת פוטי והרבה שיופים ע"מ שממש ייכנס פנימה וכך הגובה יירד וניתן יהיה להרכיב את 2 חצאי כונס האוויר של המטוס.
להלן אותו החלק אבל אחרי ניתוח חלון פתוח וללא הרדמה...

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

העבודה תהיה לקראת סוף השבוע אחרי החופש ועדכונים כמובן יגיעו.

בנוסף מתוך שעמום הכנתי את אף המטוס.
גם פה נדרשת מעט עבודת קידוח והשתלת חומרי עזר.
משום מה חברת הסגאווה אינה נותנת בדגמי ה F-16 שלה את 2 האנטנות הקטנות הקיימות במטוסים אלה במציאות ונותנים חרטום חלק. קדחתי 2 חורים 0.8 מ"מ משני צידי החלק המדובר , הושחלו 2 סיכות משרדיות רגילות (אלה שדוקרים איתם ... ) בתוך החורים הנ"ל , הסיכות הודבקו עם סופר גלו ועל הדרך גם מילאתי את החלק של החרטום בכדוריות עופרת של רובה ציד ע"מ לתת למטוס את המשקל העודף מקדימה ע"מ שלא ייפול אחורה כאשר יעמוד על רגליו.. סליחה גלגליו.

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

זה הכל לעת עתה..
הערות והארות יתקבלו בברכה.
בברכת שבוע טוב לכל חברי הפורום.
_____________________________________
זמיר בועז.


פלא : 050-5072633
מייל : boazinbalzamir@gmail.com

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 25-11-2010, 14:00
צלמית המשתמש של zamir-bo
  משתמש זכר zamir-bo zamir-bo אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.05.09
הודעות: 1,454
מידע עדכון נוסף
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי zamir-bo שמתחילה ב "היי נאור. לגבי הסיכות אז כבר..."

היי חברים.
ראשית נאור לגבי בקשתך בנושא האמבטיה אז לא ידעתי על איזה אמבטיה מדבר פייסל אז אתמול במפגש אשר צילם מס' תמונות של 2 האמבטיות של כני הנסע כאשר הם מה שנקרא בתחילת דרכם להפוך לחלק אינטגרלי מהמטוס.
במידה ויהיו לך עוד שאלות אז לא להתבייש...

אז ככה.
אחרי השבתה ל - 4 ימים מהעבודה על הדגם היום התעוררתי בבוקר מלא מרץ ויאללה רבותה.
ראשית הודבקו 2 חצאי הגוף ואוחדו בינהם לנצח.
בנוסף הודבק גם החלק הקדמי של המטוס כפי שרענן נותן בקיט ההסבה שלו. מדובר בחלק רזין שנאלץ לעבור מקצה שיפורים קל ע"מ להתאימו לגוף המטוס..
בוצע פריימר על חלקי הרזין של כני הנסע ועל הדרך חלקי הצנ"פ של איירס והודבקה קונסולת כונס האוויר הקדמי של המטוס.
לפני שיצאתי מהבית לעבודה האמיתית... הספקתי למרוח פוטי על מקומות בגוף שהצריכו זאת.למשל החיבור של חלק הרזין הקדמי של המטוס , גחון המטוס וחלקי הכונס הקדמי שהצריך ועוד יצריך עבודת פוטי מאומצת.
השלב הבא יהיה עבודה שיוף , ליטוש והחלקה של השיוף והליטוש.
מפאת קוצר זמן לא הספקתי לצלם כלל ותמונות יעלו בהמשך...
_____________________________________
זמיר בועז.


פלא : 050-5072633
מייל : boazinbalzamir@gmail.com

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #16  
ישן 27-11-2010, 19:06
צלמית המשתמש של zamir-bo
  משתמש זכר zamir-bo zamir-bo אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.05.09
הודעות: 1,454
צילום ושוב נעבור לתמונות...
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי zamir-bo שמתחילה ב "עדכון נוסף חם המתנור"

היי חברים.
אז כפי שהבטחתי (והבטחות צריך לקיים...)
להלן התמונות העדכניות של ההתקדמות האחרונה על הסופה הנ"ל...
מצ"ב תמונות של הצנ"פ אותו הספקתי לצבוע לפני זמן לא רב וגם על הדרך להדביק את כל החלקים כולל ווש פנימי למנוע ע"מ לדמות את סימני השרפה הפנימית כתוצאה מהפעלת המנוע. (לגבי הטמפרטורות המשתוללות שם אחי היקר יום אחד יגיע אלינו מפורום תפוז וישמח לענות על שאלות המאזינים בנושאי מנעי סילון במטוסי קרב...)
העלים החיצוניות נצבעו באלקלאד מתכת כהה ואילו העלים הפנימיות נצבעו באלקלאד אלומיניום כהה.
פנים הצנ"פ נצבע ראשית בפריימר של יעקבי , המברול 41 , הווש בוצע ע"י ווש של חברת פרומודולר.

בנוסף כפי שכבר כתבתי פה הודבקו הכנפיים לגוף , היום ביצעתי מס' תיקונים קלים בחיבורי הכנפיים לגוף (הצריך מעט עבודת פוטי ושיוף קל) , בנוסף הודבקו 2 הסנפירים הנמצאים בגחון המטוס בחלקו האחורי והודבק למקומו כונס האוויר הקדמי המכיל גם את כן הנסע הקדמי.

סה"כ התאמת חלקים סבירה + , אבל והאבל הגדול מדובר בדגם של הסגאווה אשר לפי דעתי לא מצטיינים יתר על המידה בקווי המיתאר של הדגם והם די עניים לדעתי.
הנטל"ים למשל של החימוש בנקודות הנשיאה מתחת לכנפיים נשדדו משאריות של F-16 של חברת קינטיק. לפי דעתי האישית חברת קינטיק די מצטיינת בפירוט שהיא נותנת מבחינת קווי מיתאר של המטוס לעומת הסגאווה.

מכיוון שדיברתי מספיק אז נעבור לתמונות.:::


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


וכרגיל...
הערות והערות יתקבלו בברכה.
_____________________________________
זמיר בועז.


פלא : 050-5072633
מייל : boazinbalzamir@gmail.com

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 30-11-2010, 16:54
צלמית המשתמש של zamir-bo
  משתמש זכר zamir-bo zamir-bo אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.05.09
הודעות: 1,454
צילום עדכון נוסף..
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי zamir-bo שמתחילה ב "יומן בניה F-16I סופה."

היי.
ברצוני להביא עדכון נוסף מעבודת בניית סופה.
אתמול והיום הודבקו חלקי רזין אשר הגיעו בקיט ההסבה של רענן לדגם סופה.
החלקים שהודבקו ומוקמו במקומם (רפרנס מעולה למתענינים הוא הספר של רענן וייס על הסופה ובו תמונות רפרנס מעולות) הינם אורות הניווט בחלקו הקדמי של המטוס ואשר באים משני צידיו של כונס האוויר , בנוסף מוקמו להם כונסי אוויר קטנים נוספים אשר ממוקמים גם בחלקו הקדמי של המטוס בגחון בין כן נסע קדמי לאחורי.
יש לשים לב למי שעובד עם קיט הסבה זה כי מדובר בחלקי רזין אשר יש :
א. לשייף ולהחליק את החלק היטב לפני הדבקה , לא מדובר בחלק פלסטיק חלק.
ב. לבדוק טוב טוב את המיקום הנכון לפני ההדבקה. חלקי רזין לצערי הרב ניתן להדביק אותם רק עם סופר גלו. הנ"ל מתייבש מהר מאד כך שלא ניתן לשחק עם המיקום לאחר ההדבקה. לכן הבדיקה לפני ההדבקה חשובה מפני שאין מקום לטעויות...
בנוסף הגה הכיוון הורכב למקומו , ביצעתי שינוי קל ע"מ להוסיף להגה הכיוון מראה יותר ריאליסטי. שייפתי שיוף עדין ביותר את החלק התחתון של ההגה עצמו. (החלק שזז במציאות) בערך חצי מ"מ אולי אפילו פחות. בדגם חלק הגה הכיוון מורכב מכל מכלול הזנב והחלק שנע ימינה ושמאלה במציאות הינו חלק מכל מייצב הכיוון. בוצע שיוף ע"מ לתת רווח קל ביותר בין הדבשת שעליו יושב המייצב לבין הגה הכיוון עצמו כאשר גם במציאות לפי תמונות רפרנס קיים רווח קטן ביותר ע"מ לאפשר את תזוזת ההגה לצדדים.
בנוסף הודבקו להם מאזנות הכנפיים במצב למטה.
ועל הדרך...
התחלתי לעבוד על הכיסאות של הנהגים. ניתן יהיה להתרשם כי עדיין עבודה לפנינו...
להלן תמונות..

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

השלב הבא מבחינתי יהיה לעבור עוד פעם על מקומות הדורשים שיוף כזה או אחר , הרכבת כני הנסע (ללא גלגלים עדיין. גלגלים אני מרכיב תמיד בסוף) אחרי וקדמי , סיום העבודה על תא הטייס (סיום הכיסאות , תיקוני צביעה קלים , כוונת ירי קדמית וחופה) ולאחר מכן בתחילה ריסוס הדגם כולו בפריימר אפור ותחילת עבודת הצביעה האמיתית על המטוס.

הערות והארות יתקבלו בברכה.
_____________________________________
זמיר בועז.


פלא : 050-5072633
מייל : boazinbalzamir@gmail.com

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #24  
ישן 04-12-2010, 22:35
צלמית המשתמש של zamir-bo
  משתמש זכר zamir-bo zamir-bo אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.05.09
הודעות: 1,454
עדכון נוסף + התקדמות קלה.
בתגובה להודעה מספר 23 שנכתבה על ידי zamir-bo שמתחילה ב "[QUOTE=שמולביץ אשר]התקדמות..."

היי חברים , ערב טוב ושבוע טוב.

הושגה עוד התקדמות קלה בסופה.
ראשית הורכבו כני הנסע של המטוס. שוב כמו בעבודה על תא האייס מדובר בשילוב בין החלקים האוריגינליים של הדגם ביחד עם שילוב חלקי רזין מפורטים וחלקי מתכת עדינים . (PE )
לדוגמא כן הנסע הקדמי כפי שניתן לראות בתמונות קודמות , האמבטיה של כן הנסע הקדמי מגיעה עם מעין חצי כן נסע שכבר נמצא על האמבטיה. את כן הנסע המקורי מהדגם יש לקצוץ לחצי , לקדוח חור בקוטר 0.9 מ"מ ולהדביק עם סופר גלו את שני החלקים. בכני הנסע האחוריים ישנם חלקי מתכת מהקיט הסבה של רענן אשר מתלבשים על אזור חיבור הגלגל לכן הנסע ובנוסף חלקי רזין כמו הצינורות ההידראולים התומכים בכני הנסע ועוזרים לקיפולו במציאות הינם חלקי רזין מהקיט פירוט של איירס. מדובר על יציקות רזין שמבחינתי מאד מומלצות עקב הפירוט הנפלא שהם מגיעים איתו. למרות העבודה הקשה של ההתאמה לדגם , צביעת פריימר לפני והרבה עבודה עדינה בסוף של צביעת חיווט וצנרת התוצאה מרשימה ויפה ואולי הכי חשוב ריאליסטית.
בנוסף השלמתי הרכבת אנטנות וחיישנים נוספים של המטוס , תוכלו לראות כי החופה של הדגם כבר מוסכה ומוכנה להרכבה , כיסאות הנהגים גם בשלבי סיום אחרונים.

להלן מס' תמונות:
ראשית דלתות כני הנסע האחוריים שהגיעו בקיט של רענן וכמו במקרים נוספים כוללות מס' חלקי PE למראה יותר ריאליסטי...


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

שנית מראה כללי של כני הנסע המורכבים על המטוס..

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

ולסיום תמונות החופה מבחוץ ומבפנים.:

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

כמו בהרבה דגמים גם חופה זו נאלצה לעבור שיופים מהגס לעדים ע"מ להוריד את קו התפר של היצרן באמצע החופה.
השתמשתי בניירות ליטוש בתחילה נייר 600 , לאחר מכן נייר 1000 ובסיום נייר 2000.
לאחר סיום השיוף החופה עצמה עברה טיפול ע"י חומר הנקרא קומפאונד של חברת טמייה בשני דרגות (בתחילה גס יותר ולאחר מכן עדין) ולסיום טבילה בסנו סופר פוליש ע"מ לתת לחופה את החיפוי המבריק הסופי והגנה על החלק , לאחר ייבוש בן 24 שעות ביצעתי את מיסוך החופה ועל הדרך הודבק החלק במרכז החופה שעליו יושב המוט הפנימי של העלאת והורדת החופה.
עדיין אין החלטה עם הדגם יהיה עם חופה פתוחה או סגורה.

הערות והארות יתקבלו בברכה.
ש/בוע טוב וחג שמח לחברי הפורום.
_____________________________________
זמיר בועז.


פלא : 050-5072633
מייל : boazinbalzamir@gmail.com

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #27  
ישן 10-12-2010, 13:38
צלמית המשתמש של zamir-bo
  משתמש זכר zamir-bo zamir-bo אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.05.09
הודעות: 1,454
עדכון עדכני לרגע זה...
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי zamir-bo שמתחילה ב "יומן בניה F-16I סופה."

היי.
טוב. אז בוצע פריימר אפור על כל המטוס , בוצעה צביעה של גחון המטוס עם צבע 308 של מיסטר הובי , היום מיסכתי את אזור כני הנסע ובוצע ריסוס של פריימר לבן של אלקלאד באזור כני הנסע.
לאחר הפריימר החלטתי שהפריימר הלבן מספיק ולא ביצעתי צביעה נוספת עם לבן רגיל.
השלב הבא כמובן יהיה צביעה של החלק העליון של מהטוס בסכמת ההסוואה.
לאחר מכן נתחיל בעבודות העדינות יותר כמו צביעה של צנרת בתוך כני הנסע , לכלוכים למינהם , ווש ושאר מיני ירקות.
למי שמעוניין... הצבע שבו השתמשתי עבור כונס האוויר הימני של מהטוס (שצמוד לכן הנסע האחורי) , ובכלל צבע מתכת טבעי... יצרתי ע"י ערבוב של 3 צבעים בחלוקה שווה בינהם. (7 טיפות מכל צבע)
הצבעים הם : פלאט אלומוניום , גאן מאטל , זהב. (XF-16 , X-10 , X-12 ) כולם צבעים אקרילים של טמייה.


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


ועל הדרך... (אמנם אני יפתח פתיל של תמונות סופיות אבל...)
למי שראה בתערוכה ביום שלישי הצגתי לראווה בז דבל קבינה אשר מה לעשות.. היה ערום המסכן וללא חימוש.
הסיבה היא שרציתי לחמש את המטוס ב - 2 טילי פיתון 3 ובנוסף גם 2 טילים פיתון 4. רענן וייס הוציא בשבועות האחרונים קיט של המגרפות לטילי פיתון 3 עבור מטוסי בז ועכשיו יש צ'אנס לחמש את המטוס.
בינתיים הורכבו המגרפות , נצבעו הנטלים (ההבדלים הם בצבעי הדקלים : שחור לפיתון 4 , צהוב לפיתון 3) , הורכבו 2 טילים פיתון 3 ונצבעו ועדיין ממתינים לדקלים שיגיעו יותר מאוחר..


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


שבת שלום לכולם וסופ"ש רטוב עלינו בשעה טובה.
_____________________________________
זמיר בועז.


פלא : 050-5072633
מייל : boazinbalzamir@gmail.com

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #29  
ישן 10-12-2010, 14:12
צלמית המשתמש של zamir-bo
  משתמש זכר zamir-bo zamir-bo אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.05.09
הודעות: 1,454
בתגובה להודעה מספר 28 שנכתבה על ידי שמולביץ אשר שמתחילה ב "הי זמירי"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי שמולביץ אשר
האם, לדעתך הפריימר הלבן מספיק?
לדעתי, הגימור של מעט גס.

לגבי הכונס אוויר, למה לא השתמשתה באלקלאד?

סה"כ מתקדם יפה.

היי אשריקו.
לגבי הלבן אז לגבי הגימור בינתיים לא כל כך מפריע לי כאשר אני לא שוכח שעדיין הכל לבן ויחסית נקי בפנים.
יש צורך עוד בכל הנושא של ווש , דריי בראש , צביעול עדוינות של צנרת כפי שפירטתי , לכה גלום ולכה מט.
כאשר בכל מקרה לא מדובר על אזור שכלכך רואים אותו.
לגבי האלקלאד אז התשובה היא מאד פשוטה.
חרשתי את הקטלוג שלהם ופשוט לא מצאתי שבע שנאה כמו התמונה של רענן...
סה"כ הערבוב שביצעתי מן הסתם הוא גם לא הכי נכון שבעולם אבל די דומה...

שבת שלום ידידי.
_____________________________________
זמיר בועז.


פלא : 050-5072633
מייל : boazinbalzamir@gmail.com

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #31  
ישן 11-12-2010, 18:30
צלמית המשתמש של zamir-bo
  משתמש זכר zamir-bo zamir-bo אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.05.09
הודעות: 1,454
בתגובה להודעה מספר 30 שנכתבה על ידי yoreh שמתחילה ב "הי בועז. מתי כבר הספקת להרכיב..."

היי יורה.
להרכיב את הקיטים של רענן ??? אין מה להרכיב. רק לצבוע ולהדביק. לא מעבר לכך. התביעה בפריימר זה החלק הקשה.

לגבי כני הנסע ... יכול להיות שעדיף אבל כבר התרגלתי ככה גם בגלל סימני הדבקה לאחר מכן וגם בגלל נוחות. סה"כ מנסיון עם דגמים קודמים שפעלתי באותה צורה הצביעה העדינה הייתה באמת טיפה יותר קשה אבל עדיין אפשרי.

לגבי הכונס השני ממש לא. מוזר אבל לא. כונס ימין בצבע מתכת וכונס שמאל בצבע הגוף.
למה ??? אין לי מושג.

לגבי האלקלאד אני יודע שניתן לערבב אבל גם אין אצלי את כל הליין כך שהרבה יותר קשה לי למצוא את הגוון הנכון באמצעות ערבוב. במידה והיה את כל הליין היה יותר קל. בכל מקרה מדובר בצביעה קטנה יחסית ואני מתעצל לפתוח את האיירבראש בשביל 2.5 טיפות.

אני מקווה רק שאצלכם יותר גשום מאשר במרכז. פה יש יותר רוחות רציניות מאשר גשם שבקושי יורד.

שבוע טוב איש יקר ואני עדיין מחכה לתמונות של האפצ'י המרוסק ויומן בנייה של האנטרפרייז... כמובן פה בפרש.
_____________________________________
זמיר בועז.


פלא : 050-5072633
מייל : boazinbalzamir@gmail.com

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #32  
ישן 13-12-2010, 15:08
צלמית המשתמש של zamir-bo
  משתמש זכר zamir-bo zamir-bo אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.05.09
הודעות: 1,454
עדכון.
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי zamir-bo שמתחילה ב "יומן בניה F-16I סופה."

היי.
בשעה טובה המטוס נראה כמו מטוס ולא ערמת מתכות...
בוצעה ביומיים האחרונים צביעה של החלק העליון של המטוס.
הפעם קיבלתי החלטה (די אמיצה אני חייב לציין) שהמטוס יצבע ביד חופשית ולוותר על השימו בבלו טק.
אמנם ישנם מקומות שאני לא כל כך מרוצה מהתוצאה אבל סה"כ נראה לי שיצא יחסית בסדר.

השלב הבא הוא ביצוע ווש ראשוני על כל המטוס ולאחר מכן לקה מבריקה ויאלללה למדבקות.


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

על הדרך הודבקו הנטלים בקצות כנף , ראדום המטוס והתחלה של צביעות יותר עדינות עם צבע אפור 307 של מיסטר הובי על גבי הדבשת ושאר מיני ירקות שאין לי מושג מה שמם המקצועי...


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


עד כאן להיום.
הארות והערות יתקבלו בברכה.
_____________________________________
זמיר בועז.


פלא : 050-5072633
מייל : boazinbalzamir@gmail.com

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #34  
ישן 13-12-2010, 19:10
צלמית המשתמש של yoreh
  yoreh yoreh אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 19.11.10
הודעות: 63
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי zamir-bo שמתחילה ב "יומן בניה F-16I סופה."

הי בועז, סחטיין על האומץ לצבוע ביד חופשית. בהמשך להערות של אשר (לצערי אני מסכים איתו ויש צורך בתיקוני הסכמה), כתבת שהשלב הבא הוא ביצוע וואש ראשוני על כל המטוס ולאחריו לכה מבריקה. אני חייב להמליץ לך בעניין הזה - תבצע את הוואש אחרי הלכה המבריקה, ואחרי הנחת המדבקות. תקבל תוצאה הרבה יותר ריאלית, והוואש יהיה ניתן לשליטה. כשאתה מבצע וואש על צבע ישירות זה הופך לסוג של פילטר אשר פוגע בגוונים ומלכלך את המטוס שלא לצורך. אני יודע שאתה עובד עם פרומודלר ולזה יש נטייה להתפשט ע"ג המרקם המחוספס של הצבע. על הלכה המבריקה הוא מתנהג הרבה יותר יפה וניתן לשלוט בו בקלות. (גם ניתן לניקוי במקרה שלכלכנו יותר מדי...)

לגבי תיקון הסכימה - ניתן בקלות לתקן איזורים בעיתיים בעזרת מיסוך בלוטק מקומי וצביעה.

בהצלחה בהמשך .
_____________________________________
"קיימות שתי אפשרויות: או שאנחנו לבד ביקום, או שלא. שתיהן מפחידות באותה המידה..." (ארתור סי קלארק).

בברכה. יורה יונה, קיבוץ עין זיוון 050-7928992.

www.enzivan.co.il

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #35  
ישן 14-12-2010, 07:02
צלמית המשתמש של zamir-bo
  משתמש זכר zamir-bo zamir-bo אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.05.09
הודעות: 1,454
היי.
בתגובה להודעה מספר 34 שנכתבה על ידי yoreh שמתחילה ב "הי בועז, סחטיין על האומץ..."

היי אשר ויורה.
ראשית תודה על התגובות.

לגבי ההערות אז לא כל כך הבנתי לגבי הצביעה מבחינת המיקום. במידה ומדובר על הבריחה של הצבע לדופן תא הנהג אז הנושא כבר תוקן ידנית עם שחור מט.
יורה לגבי נושא הלכה והווש אז לצערי מנסיוני אני לא מצליח (לא יודע למה) למרוח את הווש על גבי לכה.
הווש נמרח לי כמו מים אחרי ווקס לרכב...
סה"כ אני די אוהב את התוצאה של הווש לפני הלכה גם מפני שזה תורם למראה הכללי של המטוס לגבי הווטרינג שלו. לפעמים אני אפילו לא מתאמץ לנקות את הווש כמו שצריך אלא משאיר בנקודות מסוימות.
בכל מקרה יורה המטוס הנ"ל לא יהיה מלוכלך כמו הסופה הקודמת...
אשר לגבי הצבע הירוק אז מדובר בצלם...
במציאות הירוק נראה יותר ירקרק מאשר בתמונה.
בכל מקרה רק לידיעה...
הייתה לי שיחה עם נאור בכנס בחנוכה והירוק של בכל מקרה קצת חיוור לעומת הגוון שאמור להיות. זה נובע מכך שאין לי הצבע המקורי שאמור להיות (אם אני זוכר נכון 166 של MM או אקסטרה קולור) אני משתמש בצבע XF21 של טמייה שהוא לטעמי הכי קרוב.
_____________________________________
זמיר בועז.


פלא : 050-5072633
מייל : boazinbalzamir@gmail.com


נערך לאחרונה ע"י zamir-bo בתאריך 14-12-2010 בשעה 07:08.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #38  
ישן 22-12-2010, 22:36
צלמית המשתמש של zamir-bo
  משתמש זכר zamir-bo zamir-bo אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.05.09
הודעות: 1,454
טלוויזיה עדכון.
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי zamir-bo שמתחילה ב "יומן בניה F-16I סופה."

היי חברים ערב טוב.
אז לאחר הפסקה יחסית ארוכה מהעדכון האחרון אז להרגיע לא נחתי לרגע.
העבודה זרמה במלוא המרץ והקיטור , וההתקדמות היום תגיע מעל דפי פורום זה.

אז ראשית כל המטוס עבר ריסוס של לכה מבריקה על כולו ע"מ לתת בסיס מבריק למדבקות וזאת ע"מ למנוע את הסילברינג של שולי המדבקה.
שנית בימים האחרונים הדרמל , הפצירות , הדבקים וניירות השיוף (כן... גם הקאטר... ) לא השתתפו בחגיגה ואת מקומם החליפו בהצלחה קופסת מים , סנו סופר פוליש חומר מרכך למדבקות , פינצטות , קיסמים וקיסמי אוזניים.
כל הדקלים הונחו במקומם כאשר אני נעזר הן בדפי ההוראות של רענן וייס ובעיקר בספר המעולה של רענן על מטוס הסופה. (המלצה חמה למי שמתכוון לבנות סופה או אפילו סתם מתעניין בסופה. ספר פשוט ...
בנוסף הספקתי להרכיב את פודי התקשורת השונים , להכין חלק מהחימוש של המטוס כמו פצצות דלילה וטילי עמרם , הורכבו גם על הדרך דלתות כני הנסע ומיכלי הדלק של המטוס.
(עכשיו המטוס שוקל בערך כמו הדבר האמיתי עם כל חלקי הרזין שעליו.. )
להלן מס' תמונות להמחשה..
ראשית החימוש של המטוס שעדיין לא הורכב...



תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה [IMG]

https://2010-uploaded.fresh.co.il/2...22/36706872.jpg[/IMG] תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה [IMG]
https://2010-uploaded.fresh.co.il/2010/12/22/61941513.jpg[/IMG] תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
אז מה נשאר ?
לא מעט. יש לסיים את החימוש: צביעת הסנפירים בטילי העמרם , הכנת טילי הפיתון 4 שעליהם טרם הספיקותי להתחיל בכלל את העבודה (תוצרת רענן וייס כלומר רזין עם חלקי PE )
צביעת כל הפיצ'פקעס כגון אורות ניווט , בוכנות הידראליות בתוך כני הנסע , מנורות שונות וסתם מיני ירקות.
שכחתי לציין כי הפסים הבהירים בשפת ההתקפה של כנפי המטוס והגאי הגובה רוססו וזאת העדפה על פני שימוש במדבקה שמצורפת לסט המדבקות.

הערות והארות יתקבלו בברכה.
שבת שלום ולילה טוב לכולם.
_____________________________________
זמיר בועז.


פלא : 050-5072633
מייל : boazinbalzamir@gmail.com


נערך לאחרונה ע"י zamir-bo בתאריך 22-12-2010 בשעה 22:39.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #48  
ישן 26-12-2010, 13:02
צלמית המשתמש של zamir-bo
  משתמש זכר zamir-bo zamir-bo אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.05.09
הודעות: 1,454
היי סירפד.
בתגובה להודעה מספר 47 שנכתבה על ידי סירפד שמתחילה ב "אין בעיה"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי סירפד
ממליץ לך לבדוק את הספר של רענן וייס F-16I Sufa (הוצ' IsraDecal), יש שם קלוז-אפ טוב של חרטום הדלילה.


היי שבוע טוב.
כפי שהצעת בדקתי שוב את התמונות מהספר של רענן.
אכן היו תמונות שכנראה פספסתי אותם / לא שמתי לב.
בכל מקרה מצאתי פתרון מקורי לתיקון הבעיה והיא שהורדתי את העדשות המקוריות שהגיעו עם הקיט , במקומם אני ימקם עדשות חדשות שמצאתי בארגז הספיירים ואשר נראים יותר קרובים למציאות.

תודה לך על ההערה שסיפקת פה וכמו כן תודה לך על הטיפ לגבי בדיקה חזרת בתמונות של רענן שעזרו לי לתקן את המעוות...

בברכת שבוע טוב.
_____________________________________
זמיר בועז.


פלא : 050-5072633
מייל : boazinbalzamir@gmail.com

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #51  
ישן 27-12-2010, 10:56
צלמית המשתמש של zamir-bo
  משתמש זכר zamir-bo zamir-bo אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.05.09
הודעות: 1,454
צילום תמונות סופיות.
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי zamir-bo שמתחילה ב "יומן בניה F-16I סופה."

היי.
ראשית סירפד שוב תודה.
אכן כמות יפה צברת לך שם...

בכל מקרה כפי שכתבתי שוב , נעזרתי בספר של רענן וחיפשתי יותר טוב ואכן מצאתי את מה שהתכוונת.

ולעניננו.
פרוייקט הסופה הנ"ל הגיע לפני כשעה לסיומו.
ראשית מה שסירפד העיר לגבי הדלילות תוקן כמיטב יכולתי.
שנית טילי העמרם והפיתון 4 הורכבו למקומותיהם , כל הדגם עבר ריסוס נוסף של לכה מט בעיקר על אזורים שאותם פיספסתי בריסוס הקודם.
הודבקו העדשות על טילי הפיתון 4 והוסר הלוט (המיסוך ) מהחופה.
המטוס נעמד אחר כבוד לסדרת צילומים אחרונה ונציגי חיל האויר בדרכם לקבל את הסחורה...

להלן תמונות :


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


להנאתכם.
_____________________________________
זמיר בועז.


פלא : 050-5072633
מייל : boazinbalzamir@gmail.com

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +3. השעה כעת היא 17:11

הדף נוצר ב 0.44 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2019 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר