לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה עשרים פלוס 20plus.fresh.co.il I'll be back חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > 20 פלוס
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #16  
ישן 01-01-2011, 23:50
  Vani Vani אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 18.03.10
הודעות: 574
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי Samantha שמתחילה ב "מה זה להעביד? XD הורגים אותי..."

להעביד זה אומר שהם מצווים עלי לעשות את אותו הדבר שוב ושוב, משהו שכבר עשיתי לפני שהתקשרתי. וגם כשאני נכנע לשטויות שלהם ומסכים לעשות את מה שאומרים לי וזה לא מצליח, אז הם שוב מכניסים אותי לרוטינה הזאת: "בוא נעשה את זה שוב. אולי לא עשינו את זה כמו שצריך קודם". וגם אם הצלחנו לסדר את הבעיה, אז סביר להניח שהכל יעבוד תקין במשך כמה שעות או כמה ימים במקרה הטוב, ואז אצטרך להתקשר אליהם שוב ולהתייבש איתם שעות בטלפון. היתה תקופה שהייתי איתם בטלפון על בסיס יומי. הם יודעים טוב מאוד שהבעיה היא לא בחיבורים או בשקעים, אלא בעיה בשורש (ממיר או תשתית של הרחוב), אבל הם מנסים לסנן לקוחות עם מתן פתרונות זמניים כדי לחסוך כסף על טכנאי שטח. מצטער ששירות ביזיוני כזה גורם לי להתעצבן.

אני לא צריך לתת לך דוגמאות. כל החברות שציינת הן דוגמאות מצויינות לחברות שנותנות שירות ברמה הרבה יותר גבוהה מהוט, וכשהם מבקשים ממך לבצע בדיקות בסיסיות, אז לרוב זה עוזר ופותר את הבעיה. ואם זה לא עוזר, אז הם לא מתעללים בלקוח ומציעים טכנאי. הוט כבר מזמן עברו את גבול הטעם הטוב בעניין הזה.

רוצה דוגמא אחרת לשירות ביזיוני של הוט? מכירה את הממירים העתיקים האלה שלוקח להם 8 שנים להגיב לפקודה מהשלט? כן כן, הממירים האלה שמוציאים לך את הנשמה בזמן שמעבירים ערוץ או מנסים להזמין משהו ב-VOD. אז יש להם ממירים חדשים שאין בהם את כל הבעיות האלה והם מגיבים מאוד מהר. במשך שנים הם סירבו לספק לי אותו בטענה שהם לא מייצרים כבר כאלה. זה יוצר מצב שחלק מהלקוחות מקבלים ממיר מהיר וטוב, ולקוחות אחרים כמוני נאלצים לסבול, כאילו אני לקוח סוג ב'.

כשהתלוננתי על העניין הזה. הם אמרו לי את הדבר הכי מטומטם שאפשר להגיד: "הוט לא מתחייבת לתת לך ממיר מדגם חדש או ממיר יותר טוב. היא רק מתחייבת שהוא יעבוד, והממיר שלך עובד".

בתגובה אמרתי לאותו נציג שאני יכול להביא לו טלוויזיה שסבתא שלי השתמשה בה באמצע המאה הקודמת. הטלוויזיה עדיין עובדת, רק שהוא צריך לקום מהספה בשביל להעביר ערוץ והטכנולוגיה לא כל כך מתקדמת באופן כללי, אבל היי! הטלוויזיה עדיין עובדת! רוצה אותה? תביא לי את שלך במקום.

בנוסף לזה אמרתי שהטכנלוגיה כל הזמן מתקדמת, ואם הם רוצים לקוחות נאמנים, הם צריכים לספק לכל הלקוחות שירות מתקדם ולא רק לחלק.

הוא כמובן שתק כי ידע שאני צודק.

בקיצור, חרא של שירות.

ציטוט:
אתה צריך לומר להם תודה ולא לצעוק עליהם שאתה לא עובד אצלם

אני אף פעם לא צועק. צעקות אף פעם לא הביאו אותי לשום מקום. אני משיג את מה שאני רוצה בדרך נעימה ומנומסת. ואל תכלילי אותי בבקשה עם כל מיני אנשים ברברים.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 01:57

הדף נוצר ב 0.09 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר