לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חדשות טיולים אפריל 2014 - הסתיימו עבודות הסדרת הדרך לדיר עזיז ע"י מועצה אזורית גולן. ניתן לשוב ולטייל באתר. הסגירה שהתקיימה באזור דרך בורמה מערב, הסתיימה וניתן לטייל באתרים כרגיל. עקב סיום עונת החורף שביל מספר 9363 (סימון שבילים כחול) שבשמורת נחל שורק נפתח חזרה למטיילים. נפתח מחדש מסלול נחל רקפת בכרמל שהיה סגור למטיילים. עקב פעילות צבא באזור אילת במהלך חודש אפריל אין להגיע לאתר "נ.ג. 292" מצפון לאילת. | חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > מטיילים ותרמילאים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 29-03-2007, 16:19
צלמית המשתמש של chatulim
  chatulim מנהל chatulim אינו מחובר  
מנהלת בע"ח, מטיילים ותרמילאים
 
חבר מתאריך: 01.01.06
הודעות: 53,831
חברות תעופה- אשכול מרוכז

באשכול זה ננסה לרכז כמה שיותר מידע חוויתי (או תקראו לזה התרשמות) מחברות התעופה בהן יצא לכם לטוס.

נסו להתייחס לנקודות הבאות:


* שם חברת התעופה, יעד הטיסה ומשך הטיסה

* שנת הטיסה שלכם (דברים משתנים עם הזמן)

* אופן הזמנת הכרטיס (האם הזמנתם דרך סוכנות/ דרך חברת התעופה באופן ישיר)- האם היו בעיות מיוחדות? האם הכל עבר ללא קשיים?

* העלייה למטוס- התאחרה? מהם הגורמים לכך (אם אתם יודעים)?

* נוחות המטוס- מושבים, שירותים, טלויזיות, מיזוג אויר/אוורור, אוכל, שמיכות וכריות אם היו.

* שירות- אדיבות הדיילים, זמינותם

* בעיות מיוחדות- (איבוד מזוודות, נזק כספי, צורך להשאר יום נוסף, שינוי מועד כרטיס)- איך התייחסה לכך חברת התעופה?

* התרשמות כללית ודגשים

_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 29-03-2007, 16:58
צלמית המשתמש של High_Hopes
  משתמש זכר High_Hopes High_Hopes אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.05.02
הודעות: 8,838
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי chatulim שמתחילה ב "חברות תעופה- אשכול מרוכז"

* שם חברת התעופה אליטליה, יעד הטיסה ארה"ב ומשך הטיסה כ-12 שעות

* שנת הטיסה שלכם 2006

* אופן הזמנת הכרטיס דרך סוכנת נסיעות (נסיעה למחנה קיץ, לכן לא הייתה לי התעסקות מלאה עם הסוכנת נסיעות, רק הביאה לי את הכרטיסים) בדרך לשם לא היו בעיות מיוחדות, בדרך חזרה כשבאתי לבצע את הcheck in התגלתה איזה שהיא בעיה כאילו הכרטיסים שלי לא מוזמנים, אחרי שהלכתי לדלפק הראשי סידרו את העיניין אך כנראה שזאת הסיבה שקיבלתי את המקום הכי גרוע במטוס (היו עוד כמה נוסעים שזה קרה להם וגם הם קיבלו מקומות לא טובים)

* העלייה למטוס- שוב יש הבדל בין הטיסה לשם לטיסה בחזרה - הטיסה לארה"ב הלכה מצויין - דיילות הקרקע בבן גוריון היו מאוד נחמדות וניסו לעזור ככל האפשר. בטיסה חזרה לא היה עם מי לדבר, עצרנו באיטליה, אחרי עיכוב של שעה נעמדנו בתור כדי לצאת מהטרמינל למטוס, בזמן שעמדנו והיינו בטוחים שניכנסים כבר הודיעו לנו שהטיסה מתעכבת בעוד שעה, והדיילת נעלמה - במשך העיכוב ואפילו שכבר התחלנו לעלות לא הייתה אף דיילת שיכלה לספק תשובות (בכל הנושאים, לא רק באיחור), גם בהמראה המטוס התעכב אך ישנתי אז אין לי מושג בכמה זמן

* נוחות המטוס- בסך הכל בסדר גמור, לא משהו מדהים אבל לא ירד מהציפיות, מקומות לא כל כך נוחים אבל לא משהו שונה מטיסות אחרות, כפי שאמרתי המקום שלי היה הכי גרוע במטוס (שורה אחרונה, שורת כיסאות אחורית, בידיוק באמצע. אין חלון, אין אפשרות ליראות מה קורה, אין אפשרות להישען אחורה וגם לא על הנוסעת שמימינך שהייתה לא נחמדה בעליל (לא אשמת חברת התעופה) הייתי גם האחרון שהוגשה לו ארוחת הצהריים, וכמובן נגמר העוף ונשאר רק דג שאני לא אוכל. מעבר לבקשת סליחה צוננת מהדיילת על כך שאין לי אוכל והצעה להביא לי עוד מנה כדי שאני אוכל את התוספות אף אחד לא התאמץ למצוא פתרון (קרה לי משהו דומה עם אל על לפני 10 שנים והם סיפקו לי אוכל ממחלקת עסקים). לא התעצבנתי כי חיכיתי לאוכל של הבית. הסרטים היו ממש טובים! אקסמן 3, תודה על העישון, מלך האריות, קליק וערוץ סדרות עם "חברים" וסדרות דומות.
האוכל עצמו (אם נשאר משהו) סביר ביותר.

* שירות- לא החלק החזק של אלאיטליה, יש את הזמן הגשה של האוכל ומעבר לזה הדיילים לא נגישים, הם יושבים מאחורה כל הזמן ואם אתה רוצה לשתות יש עגלה בחוץ. לא מנסים לתת פתרונות לבעיות. (בעיקר בטיסה מארה"ב בחזרה)

* בעיות מיוחדות- שום דבר מעבר למה שכתבתי.

* התרשמות כללית ודגשים - בסך הכל הכללי מי שטס איתם יודע שהוא בחר חברה שהיא זולה יותר מאחרות, בשורה התחתונה חוץ מנושא השירות הם טובים מאוד, מי שרוצה לחסוך והוא בראש רגוע אז לא תהיה לו בעיה. קחו בחשבון שבנסיעה כל כך ארוכה בעיות קטנות עלולות להיות מטרד גדול ואני מאמין שהבעיות שהיו לי היו מפריעות הרבה יותר אם לא הייתי חוזר הביתה אלא זה היה קורה בטיסה לארה"ב.

המלצה - לבקש לשבת ביציאת חרום - זה המקום הכי מרווח במטוס, תהיו ממש נחמדים לדיילת קרקע, היא לא חייבת לכם כלום והייחס אליה הוא זה שיקבע כמה נוחה תהיה הטיסה שלכם.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
הגלריה שלי בפליקר

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 29-03-2007, 18:24
  dor_dafna dor_dafna אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 10.10.06
הודעות: 4,904
שלח הודעה דרך ICQ אל dor_dafna שלח הודעה דרך MSN אל dor_dafna
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי chatulim שמתחילה ב "חברות תעופה- אשכול מרוכז"

* שם חברת התעופה, יעד הטיסה ומשך הטיסה - אטלס , טורקיה , 2 וקצת...

* שנת הטיסה שלכם - יולי 2004

* אופן הזמנת הכרטיס - דרך סוכנות נסיעות , נראה לי איסתא , הכל עבר בסדר לא היו בעיות וההזמנה הייתיה מהירה.

* העלייה למטוס- זו הייתה טיסת צ'רטר והטיסה התאחרה בכמה דקות (לא קריטי)

* נוחות המטוס-. המטוס היה 747 (נראה לי 200) , המושבים היו נוחים , לא היה צפוף כל כך , שירותים נקיים , במהלך הטיסה לא הקרינו סרט על הטלוויזיות (היה כתוב איפה אנחנו) והואכל היה טוב (טסתי בעוד חברת צ'רטר והאוכל בחברה השניה היה בעעעע
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.fresh.co.il/vBulletin/images/freshicons/icon_disgust.gif]
)

* שירות- השירות היה מעולה , הדיילים היו אדיבים ונחמדים והם היו בכל רגע שהיינו צריכים אותם.

* בעיות מיוחדות- אין

* התרשמות כללית ודגשים - התרשמתי לטובה מהחברה , השירות אדיב וזו תמורה גדולה למחיר נמוך יחסית אני מקווה שהדברים לא השתנו והחברה נשארה כמו שהיא.
_____________________________________

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 30-03-2007, 14:54
צלמית המשתמש של Noa_A
  Noa_A Noa_A אינו מחובר  
מנהלת אמצע החיים | אני? אני מסיפור אחר...
 
חבר מתאריך: 01.11.03
הודעות: 5,211
אתיופיאן איירליינס
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי chatulim שמתחילה ב "חברות תעופה- אשכול מרוכז"

אתיופיאן איירליינס

טסתי עמם מס' טיסות בין 2005-2007

הזמנת הכרטיס נעשתה דרך משרד הנסיעות של החברה בה אני עובדת, אבל למיטב ידיעתי לא היו שום בעיות מבחינה זו.

העלייה למטוס התעכבה כמעט בכל הטיסות, עיכוב שנע בין שעה ל – 8 שעות, ונבע כמעט תמיד מכך שהמטוס לא היה מוכן בזמן או לא הגיע עדיין לשדה מטיסתו הקודמת. בנוסף – מקרה אחד בו הגעתי לשדה ומצאתי פתק על הדלת – "נוסעי טיסה 835, הטיסה להיום בוטלה, תבואו מחר באותה השעה".

המטוס – לחברה מטוסים שונים בקווים שונים, חלקם שייכים לאתיופיאן וחלקם חכורים. המטוסים החכורים ברובם באיכות לא רעה ונוחים (בד"כ איירבאסים). לעומת זאת מטוסי החברה הם קטנים, דחוסים, לא מאווררים כראוי ומאוד לא נוחים, ובחלקם גם אינם מצוידים במסכי טלוויזיה. בנוסף – נוסעים רבים בחברה נוטים להעלות עמם כמויות גדולות של ציוד למטוס, מה שמביא לכך שקשה מאוד למצוא מקום בתאים העליונים ע"מ למקם בו את הציוד, מה שמסתיים הרבה פעמים בכך שהציוד נמצא מתחת לרגלים.

השירות אדיב ונעים.

לסיכום: החברה לא אמינה ואינה עומדת בזמנים. המטוסים לא נוחים אבל אפשר לשרוד, במיוחד אם מדובר בקטעי טיסה קצרים. אם אתם תחת לוח זמנים – אל תסתכנו. אם אינכם תחת לוח זמנים תוכלו לנסות, המחירים זולים יחסית.

_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 16-04-2007, 19:27
צלמית המשתמש של jing
  jing jing אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.07.06
הודעות: 2,967
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי Noa_A שמתחילה ב "אתיופיאן איירליינס"

מחזק את רוב הדברים שאמרת וגם מוסיף, רוב הטיסות שלהם נוחתות בשדה תעופה של אתיופיה, שאין שם שום דבר לעשות חוץ מלשבת ולחכות(למעשנים שבנינו אולי גם לקנות סיגריות בזול) ככה שיש מקרים שאתה תצריך לחכות באתיופיה 4 שעות, ובמקרה היותר גרוע שלי, 6 שעות.

הם בהחלט ביאסו אותי, ולדעתי צריך לשלוח לאל על מכתב, שיחזירו את הטיסות לקניה =\.

[ביחס לאפריל 2007(החודש)]

הטיסה שלי:הלוך-ישראל לאתיופיה 4 שעות, עוד ארבע שעות בשדה תעופה של אתיופיה, ושעתיים אתיופיה לקניה.
חזור-מקניה לאתיופיה שעתיים, שש שעות בשדה תעופה של אתיופיה, חמש שעות מאתיופיה לישראל
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

Look, we've got front row tickets to the end of the earth.


נערך לאחרונה ע"י jing בתאריך 16-04-2007 בשעה 19:38.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 30-03-2007, 15:13
צלמית המשתמש של Noa_A
  Noa_A Noa_A אינו מחובר  
מנהלת אמצע החיים | אני? אני מסיפור אחר...
 
חבר מתאריך: 01.11.03
הודעות: 5,211
ברסלס איירליינס
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי chatulim שמתחילה ב "חברות תעופה- אשכול מרוכז"

ברסלס איירליינס

טסתי עמם מס' טיסות בין 2005-2007

הזמנת הכרטיס נעשתה דרך משרד הנסיעות של החברה, אבל למיטב ידיעתי לא היו שום בעיות מבחינה זו.

לא היו עיכובים בעלייה למטוס.

המטוסים נוחים (גודל משתנה מקו לקו).

השירות טוב ואדיב.

לא ידוע לי על שום בעיות של ממש איתם (למעט המטוס שנחטף בזמן שהם היו "סבנה" :D), ורבים אצלנו בחברה טסים איתם תדיר ולא דיווחו על בעיות.


נקודות לתשומת לב:

* יש לקחת בחשבון שהם מרבים לעשות "שרינג" עם אל-על בקווים לישראל, מה שמוביל לכך שקטעים מסוימים מן הדרך תמצאו את עצמכם טסים עם אל-על, ועל טיסות אל-על אין לי הרבה דברים טובים להגיד.

* לא ניתן להעלות נוזלים מכל סוג אל המטוס, וזה כולל שמפואים, סבונים, דאודורנטים, מציתים או כל דבר אחר שיש בו נוזל. והם לא מוותרים, אז אל תיקחו איתכם.

*תכנית המיילים שלהם היא מאוד ידידותית ונדיבה. כדאי לעשות "נוסע מתמיד", שתיים שלוש טיסות איתם ויש בונוסים נחמדים.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 10-04-2007, 07:42
צלמית המשתמש של chatulim
  chatulim מנהל chatulim אינו מחובר  
מנהלת בע"ח, מטיילים ותרמילאים
 
חבר מתאריך: 01.01.06
הודעות: 53,831
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי chatulim שמתחילה ב "חברות תעופה- אשכול מרוכז"

* שם חברת התעופה, יעד הטיסה ומשך הטיסה- לופטהנזה, ברלין, 3.5-4 שעות

* שנת הטיסה שלכם 2006

* אופן הזמנת הכרטיס- הכרטיסים הוזמנו למשלחת באופן קבוצתי

* העלייה למטוס- בזמן ללא בעיות מיוחדות.

* נוחות המטוס- המושבים קטנים וצפופים "כיאה" למטוס עם יעדי טיסה קצרים, השירותים ברמה סבירה, טלויזיות כלליות כל מס' מושבים- אין טלויזיות אישיות, מיזוג אויר בסדר גמור, אוכל מזעזע (מעין אבקה שמתיימרת להיות ביצים...), שמיכות וכריות - היו.

* שירות- הדיילים אדיבים מאוד ונענים מייד לכל קריאה

* בעיות מיוחדות- לא היו.

* התרשמות כללית ודגשים- מעבר לצפיפות הבלתי נסבלת במטוס, השירות מעולה והטיסה נוחה.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 10-04-2007, 07:49
צלמית המשתמש של chatulim
  chatulim מנהל chatulim אינו מחובר  
מנהלת בע"ח, מטיילים ותרמילאים
 
חבר מתאריך: 01.01.06
הודעות: 53,831
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי chatulim שמתחילה ב "חברות תעופה- אשכול מרוכז"

* שם חברת התעופה, יעד הטיסה ומשך הטיסה- מאלב, ניו יורק (דרך בודפשט), 20 שעות כולל עצירה.

* שנת הטיסה שלכם- 2004

* אופן הזמנת הכרטיס דרך סוכנות נסיעות, לא היו בעיות בהזמנת הכרטיס.

* העלייה למטוס- לא היו בעיות.

* נוחות המטוס- מושבים צפופים למדי, שירותים מסריחים שלא דאגו לנקות לפני או במהלך הטיסה, טלויזיות בזוויות כמעט בלתי אפשריות (טלויזיה אחת על כ-30-40 איש), מיזוג אויר/אוורור- לא קיים! במשך 13 שעות טיסה בקירוב בקושי היה אוורור שלא לדבר על מיזוג! בשלב כלשהו כבר היה קשה לנשום. אוכל סביר, שמיכות וכריות -היו.

* שירות- במשך כל שעות הטיסה בקושי ראינו את הדיילים, היה צריך לקרוא להם בין שלוש לחמש פעמים וגם כשכבר הגיעו- נתנו תחושה שיש להם דברים טובים יותר לעשות.

* בעיות מיוחדות- לאחר החזרה לארץ פנינו לחברת התעופה והתלוננו על המחסור בחמצן במשך הטיסה וכל שנעננו היה "סליחה אבל זה מה יש" בקירוב.

* התרשמות כללית ודגשים- בקניית הכרטיסים התבשרנו כי נאלץ להמתין כשעתיים בשדה התעופה בבודפשט, אולם עם ההמראה התברר לנו כי ההמתנה תארך שמונה שעות. כך יצא שמכיוון שאז לא נתנו לישראלים לצאת מחוץ לנמל התעופה מסיבות בטחוניות, בילינו שמונה שעות בשינה על רצפת שדה התעופה. השירות מחפיר. מכיוון שלא היה אוורור, ביקשנו בערך שלוש פעמים מים (היה הכרח להתאוורר איכשהו). מה שקיבלנו הוא אותה כוס עם דוגמית מביישת של מים, וכשביקשנו משהו טיפה יותר רציני- נענינו בפרצוף חמוץ. (ואנחנו לא מהמפונקים)
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 13-02-2011, 12:29
צלמית המשתמש של Tallyco
  משתמשת נקבה Tallyco Tallyco אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.05.06
הודעות: 13,563
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי chatulim שמתחילה ב "חברות תעופה- אשכול מרוכז"

שם חברת התעופה, יעד הטיסה ומשך הטיסה- דלתא, לניו יורק, 12 שעות, טיסה ישירה

שנת הטיסה שלכם - 2009

אופן הזמנת הכרטיס- חברת נסיעות, הלך בקלות.

העלייה למטוס- ללא תקלות ובזמן

נוחות המטוס- מטוס מרווח, אין מושבי שלישיה בצדדים, כך שישבתי או במעבר או ליד חלון. ביקשתי וקיבלתי
מושב בקצה האחורי של המטוס (רחוק מתינוקות למיניהם) והיה נוח. היו שמיכות וכריות, ומיזוג האויר פעל מעולה.

שירות- שירות מעולה. למרות שמדובר בחברה אמריקאית, הם מקפידים שעל טיסות ל/מישראל יהיה לפחות דייל או דיילת דוברי עברית. האוכל היה בסדר, והשירות בכללותו היה אדיב.
בעיות- טיסה ישירה לארה"ב, טיסת לילה - ישנתי! גם אם היו בעיות, לא ידעתי עליהן.
_____________________________________

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
מיכל - 20.1.13

מאיה - 9.11.14
נטע - 2.4.20

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #16  
ישן 14-02-2011, 11:41
  g.l.s.h g.l.s.h אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.12.05
הודעות: 17,294
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי chatulim שמתחילה ב "חברות תעופה- אשכול מרוכז"

שם חברת התעופה, יעד הטיסה ומשך הטיסה- אייר ברלין, מינכן, 4 שעות בערך
שנת הטיסה שלכם - 2010

אופן הזמנת הכרטיס- דרך סוכן (איסתא)


העלייה למטוס- ללא תקלות ובזמן

נוחות המטוס- לא מרווח אבל יותר לכוון "אל-על צפוף" מאשר "ארקיע רגיל" (שזו מחמאה לאיירברלין, למי שלא מבין)

שירות- שירות מעולה. זו טיסת "לו-קוסט" מה שאומר שרוב השירותים (מזון, משקאות ואוזניות) אמורים להיות בתשלום, ואתה יודע את זה מראש. בפועל במקרה שלי ה"סלוט" כרטיסים שהסוכן רכש כללו מזון בצורת סנדוויץ' ושתיה שהיו לא רעים. בקיצור: בהחלט שווים מעבר למחירים שהם גובים 0אם אתה מזמין במסלול הזול)

בעיות- לא היו, פרט כמובן לסידור השערורייתי של הטיסות לישראל מנמה"ת מינכן (שכולל גם את אל על וארקיע ולא באשמת אייר ברלין).
_____________________________________
.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #17  
ישן 14-02-2011, 11:45
  g.l.s.h g.l.s.h אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.12.05
הודעות: 17,294
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי chatulim שמתחילה ב "חברות תעופה- אשכול מרוכז"

שם חברת התעופה, יעד הטיסה ומשך הטיסה- אוסטריאן איירליינס, וינה ולפעמים גם טיסת המשך בתוך המדינה, 4 שעות בערך/שעה לטיסות פנים

שנת הטיסה שלכם - 2007-2010

אופן הזמנת הכרטיס- אתר האינטרנט של אוסטריאן, או על נקודות "מיילס אנד מור" דרך האתר של התוכנית. האתר של אוסטריאן מאוד ידידותי למשתמש והוא האהוב עלי ביותר מכל האתרים של חברות התעופה אתן אני עובד/בודק. גם המחירים של אוסטריאן לרוב מאוד תחרותיים, במיוחד על מסלול ה"כרטיס אדום". אוסטריאן היא גם החברה היחידה הכלולה בתוכנית "מיילס אנד מור" שמאפשרת גמישות רבה מאוד במימוש הנקודות לצורך טיסות בונוס.

העלייה למטוס- ללא תקלות ובזמן

נוחות המטוס- מרווח די הצורך

שירות- שירות טוב מאוד תמיד. איכשהו הטיסות שלהם לא מלאות לגמרי לרוב, הצוות מיומן ורענן, המזון טוב ביחס לטיסה והטיפול הילדים (מבחינת ה"מתנה" שהם מקבלים) מצויין. בטיסות הפנים שלהם, שנעשות בטורבו-פרופ, שירות מקצועי ומהיר וכולל ארוחה קלה (יש לרוב אפשרות לשדרג למין "חצי ביזנס" שיושבים בקדמת המטוס ואוכלים מהר וטוב יותר).

בעיות- מעולם לא.
_____________________________________
.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #18  
ישן 14-02-2011, 11:52
  g.l.s.h g.l.s.h אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.12.05
הודעות: 17,294
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי chatulim שמתחילה ב "חברות תעופה- אשכול מרוכז"

שם חברת התעופה, יעד הטיסה ומשך הטיסה- באלטיק אייר , ריגה+פנים ריגה-וילניוס, 5 שעות

שנת הטיסה שלכם - 2009

אופן הזמנת הכרטיס- דרך סוכן (מאחר ומערכת ההזמנות של חברת התעופה נראתה לי מעט מסורבלת ולא "שקופה" ולא רציתי לגלות שאני מחוייב בעוד תוספות שלא היו מודגשות)

העלייה למטוס- בהלוך, עקב אי אילו השפעות של אזורי זמן, הטיסה "על הלוח" נדחתה בשעה עגולה. הנוסעים לא יודעו, למרות שהיו כאלה שגילו זאת כאשר בדקו באתר הרשות.

נוחות המטוס- די צפוף.

שירות- למרות שזו חברת תעופה לאומית, היא מתנהלת כ"חברת לו קוסט" בפועל. מזון, משקאות או אוזניות עולים כסף, כמו גם פריטי מטען. כל כוון טיסה נמכר בנפרד. השירות היה סביר, אבל היה די ברור שזו חברה שמתאמצת להיות זולה. בפועל החברה יושבת על "נישה" של טיסות קונקשן המשרתות ישראלים שצריכים להגיע ליעדים מהם אין טיסות ישירות מהארץ (סקנדינביה) או "תפרנים" שמשלמים 100-150 דולאר פחות ובתמורה זוכים לטוס לריגה, לחכות שם איזה שעתיים, ואז טסים לפאריס... (תסתכלו על המפה...) .

בעיות- לא היו. שדה התעופה בריגה קטנצ'יק ולא ממש מקפידים שם על אזורי עישון. בטיסה חזרה לישראל: יותר נכון בעליה לטיסת וילניוס-ריגה שהייתה ההתחלה שלה, ראיתי שעשו בעיות לכמה ישראלים בגלל חריגות משקל, אבל נראה לי שהנוסעים היו הבעיה ולא החברה.
_____________________________________
.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #19  
ישן 14-02-2011, 11:58
  g.l.s.h g.l.s.h אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.12.05
הודעות: 17,294
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי chatulim שמתחילה ב "חברות תעופה- אשכול מרוכז"

שם חברת התעופה, יעד הטיסה ומשך הטיסה- איסלנד-אייר, לונדון-קפלוויק-ניו יורק, שעתיים + חמש שעות (למיטב זכרוני...)

שנת הטיסה שלכם - 2000-2008

אופן הזמנת הכרטיס- פעם ראשונה דרך החברה בה עבדתי, לאחר מכן דרך אתר אינטרנט בריטי להזמנת טיסות.

העלייה למטוס-בלי בעיות

נוחות המטוס- רגיל

שירות- סביר בהחלט. מאחר וידעתי שהעם הזה בולס דגים ושרצים מראש ביקשתי ארוחה שלא תכלול את הדברים הללו (אבל לא "כשרה" כי לפעמים גם זה עונש...) אבל פעמיים פישלו לי עם זה. בשני הפעמים הצוות השתדל "לתפור" לי משהו חלופי, כולל מהאוכל הצמחוני של אחת הדיילות... נראה לי שגם אני וגם הדיילת הצמחונית נשארנו מבואסים בסוף.

בעיות- פעם אחת הצוות בצ'ק אין "החליט" שיהיו לי בעיות , כישראלי, עם כל עניין הכניסה לארה"ב, הוויזה וכו'. אני מניח שאותו צוות תפעל טיסה בעבר שעליה היו אי אילו ישראלים שרשויות ההגירה עשו להם בעיות בגלל משהו בדרכון, אז גם טירטרו אותי קצת באותה פעם, ולא היו ממש מוכנים להקשיב למה שהיה לי להגיד, למרות שאני מסוגל בהחלט להתבטא באנגלית רהוטה. כמובן שבסוף טסתי.
_____________________________________
.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 05:58

הדף נוצר ב 0.08 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר