לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #3  
ישן 08-02-2011, 11:24
  g.l.s.h g.l.s.h אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.12.05
הודעות: 17,294
אני די בטוח שהם ימצאו כבר מחר בוקר שיטה להפוך את זה לנצחון פירוס
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי efekt שמתחילה ב "שירות חדש יאפשר התנתקות מספקיות שירותים בכמה לחיצות כפתור"

אני מניח שבדיוק כמו עם עניין האיסוף חרא כלבים מרחוב: גם פה יקח כמה שנים ללמד את הנודניקים האלה לעשות את זה, אבל בסוף הם ילמדו...

בכל מקרה יש סיבה אחת שבגללה אני מבכה את המעבר מן העולם של תרבות ה

"אנחנו מציעים לך שדרוג ביטוח הבריאות שלך ככה שיקיף גם נזקי מזג אוויר ומחלות נשימה לתוכי שלך, בעלות של 19.9 ש"ח לחודש, עם 87 חודשי התחייבות, אבל עם זיכוי מלא של עד 18.9 ש"ח לחודש עבור אי הפעלת הפוליסה לצורך מימוש כיסוי של מעבר ל-540 ש"ח לחודשיים, במשך 24 חודשים"

היא שהחשבוניות הללו, שהתפרשו על 3 עמודי PDF עוד טרם פירוט השיחות/תביעות, היו פחות או יותר המקום האחרון החיים שעודד אנשים לנסות ולהבין מטמטיקה או לוגיקה....
_____________________________________
.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 09-02-2011, 10:11
צלמית המשתמש של stoned
  stoned stoned אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.11.02
הודעות: 21,199
יש להפריד בין נושא הקנס ובין קרקס ההתנתקות.
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי efekt שמתחילה ב "שירות חדש יאפשר התנתקות מספקיות שירותים בכמה לחיצות כפתור"

רוב האנשים משתמשים בטלפון כדי לנסות ולהתנתק מספקית שירות.
זו טעות חמורה, כי נציג השירות הרגיל אין בסמכותו לנתק, הוא ינסה לבצע שימור ראשוני (שלרוב יכשל, כי גם אין בסמכותו להציע הצעות מיוחדות).
לאחר מכן לרוב יעבירו אותך (או יותר נכון, יאמרו לך שיתקשרו חזרה, מה שלא תמיד קורה בפועל או לוקח מספר ימים) לנציג בכיר יותר שינסה לשכנע אותך להשאר, ורק בסוף תועבר למחלקת שימור לקוחות שינסו לבצע אקט אחרון של שימור ולבסוף יאמר לך לשלוח בקשה בכתב.

משרד התקשורת קבע כי הניתוק צריך להתבצע תוך עד 3 ימי עסקים, אבל רק הבקשה בכתב נחשבת לבקשה רשמית ממנה מתחילים לספור.

אם תשלח על ההתחלה בקשה בכתב, רוב הסיכויים שלא תתחמק אמנם משיחה של שימור לקוחות, אבל:
א) זו החוליה האחרונה בשימור
ב) גם אם לא הצליחו לתפוס אותך, הם עדיין יהיו חייבים לנתק אותך תוך 3 ימי עסקים.

הבעיה היא שרוב הלקוחות לא מכירים זאת, ולא תמיד קל למצוא את מספרי הפקס של ספקיות השירות השונות, האתר הנ"ל פשוט שולח פקס בשמך לספקית השירות, אני מניח שתוך כדי הזכרת הסעיף הקובע כי עלי פי חוק הם חייבים לנתק אותך תוך 3 ימי עסקים ופשוט חוסך ללקוח טרחה מיותרת.

אין קשר לקנס יציאה, בין אם לפני שינוי החוק או לאחריו, אם כי כאשר הקנס הוא מוחת, אני מניח שהשימוש באתר כזה יעלה.
_____________________________________
חברי כנסת ישרים

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 09:29

הדף נוצר ב 0.03 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר