09-02-2011, 10:11
|
|
|
|
חבר מתאריך: 03.11.02
הודעות: 21,199
|
|
יש להפריד בין נושא הקנס ובין קרקס ההתנתקות.
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי efekt שמתחילה ב "שירות חדש יאפשר התנתקות מספקיות שירותים בכמה לחיצות כפתור"
רוב האנשים משתמשים בטלפון כדי לנסות ולהתנתק מספקית שירות.
זו טעות חמורה, כי נציג השירות הרגיל אין בסמכותו לנתק, הוא ינסה לבצע שימור ראשוני (שלרוב יכשל, כי גם אין בסמכותו להציע הצעות מיוחדות).
לאחר מכן לרוב יעבירו אותך (או יותר נכון, יאמרו לך שיתקשרו חזרה, מה שלא תמיד קורה בפועל או לוקח מספר ימים) לנציג בכיר יותר שינסה לשכנע אותך להשאר, ורק בסוף תועבר למחלקת שימור לקוחות שינסו לבצע אקט אחרון של שימור ולבסוף יאמר לך לשלוח בקשה בכתב.
משרד התקשורת קבע כי הניתוק צריך להתבצע תוך עד 3 ימי עסקים, אבל רק הבקשה בכתב נחשבת לבקשה רשמית ממנה מתחילים לספור.
אם תשלח על ההתחלה בקשה בכתב, רוב הסיכויים שלא תתחמק אמנם משיחה של שימור לקוחות, אבל:
א) זו החוליה האחרונה בשימור
ב) גם אם לא הצליחו לתפוס אותך, הם עדיין יהיו חייבים לנתק אותך תוך 3 ימי עסקים.
הבעיה היא שרוב הלקוחות לא מכירים זאת, ולא תמיד קל למצוא את מספרי הפקס של ספקיות השירות השונות, האתר הנ"ל פשוט שולח פקס בשמך לספקית השירות, אני מניח שתוך כדי הזכרת הסעיף הקובע כי עלי פי חוק הם חייבים לנתק אותך תוך 3 ימי עסקים ופשוט חוסך ללקוח טרחה מיותרת.
אין קשר לקנס יציאה, בין אם לפני שינוי החוק או לאחריו, אם כי כאשר הקנס הוא מוחת, אני מניח שהשימוש באתר כזה יעלה.
|