לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 03-02-2011, 14:05
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,239
Facebook profile
Aero India 2011

כבר חלפו להן שנתיים ועוד תערוכה בפתח שאמורה להתקיים בין ה 09 ל 13 לפברואר בבסיס חיל האוויר ההודי Yelahanka ליד העיר בנגלור בהודו.
ישראל כהרגלה תשתתף עם מיטב היצרנים הרלוונטיים בענף התעופה.
מארגני התערוכה הבטיחו שזו תהיה הגדולה מסוגה עד כה, לקט ממה שמחכה שם:
- רפאל תציג את כיפת ברזל, מערכת ספיידר, קלע דוד, פיתון 5, ספייס 1000/2000, משפחת טילי ספייק, מערכת ImiLite, פוד Lite Shield, מערכת Ravent300 ומערכת Global Link
- בואינג תופיע עם C-17, AH-64D, CH-47F, אוואקס, כטב"מ ScanEagle, חימוש לרוב ותעופה אזרחית (787, 777,747-8, 737 חדש ומטוסי מטען), בשמים סופר הורנט יופיע בתצוגה אווירית עם חימוש מלא.
- לוקהיד מרטין תציג את מערכות Arrowhead ו Longbow החדשות למסק"ר אפאצ'י לונגבאו בלוק 3, פוד סנייפר, רקטות 2.75 Dagr, טילי הלפייר II, ג'וולין ופטריוט PAC-3, את המטוסים C-130J (החדש של הודו), F-16IN ותציע את ה F-35 להודו (דגם שלו יוצב במקום).
- HAL תחשוף מסק"ר קל חדש המפותח אצלה בשם הפרויקט LCH, שני מסוקים יוצגו אחד על הקרקע עם חימוש והשני באוויר.
- תחרות MMRCA כל ששת המשתתפות יציגו בין 2-3 מטוסים + סימולוטורים כ"א (בחירת המנצח תהיה ביולי)

אשכול עבר על Aero India 2009 כאן
אשכול עבר על Aero India 2007 כאן
אתר התערוכה הנוכחית כאן

מרץ 2010: HAL LCH בטיסת בכורה
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

17.12.2010, הסופר הרקולס הראשון של חיל האוויר ההודי ממריא בדרכו להודו, שאר ה 5 יסופקו במהלך 2011


נערך לאחרונה ע"י Fang בתאריך 03-02-2011 בשעה 14:21.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 08-02-2011, 08:52
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "Aero India 2011"

בואינג מציגה את הקונספט שלה להמשך שידרוג של F/A-18:


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://img593.imageshack.us/img593/7839/dsc0060927728500825264.jpg]



[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://img593.imageshack.us/img593/2585/dsc0061027742460870154.jpg]



[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://img543.imageshack.us/img543/7301/dsc0061127752780898802.jpg]


http://livefist.blogspot.com/2011/0...k-at-fa-18.html

החידושים כוללים:
- מנוע בעל ביצועים טובים יותר;
- קוקפית חדש;
- חיישני לייזר נגד טילים מסביב [מוזר שאין את זה עדיין];
- IRST המותקן על המטוס עצמו;
- מיכלי דלק תצורתיים;
- חימוש פנימי בפוד;
- חמקנות מוגברת;
- טכנולוגיות נוספות להגברת הסרידות של המטוס.


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://img17.imageshack.us/img17/6828/airf18superhornetintern.jpg]


http://livefist.blogspot.com/2010/0...per-hornet.html

למעשה מין "סופר הורנט שקט" המקביל בפילוסופיה שלו למוצר האחר של החברה - F-15SE.
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 08-02-2011, 11:06
צלמית המשתמש של efekt
  efekt efekt אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.08
הודעות: 14,245
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי Centurion שמתחילה ב "בואינג מציגה את הקונספט שלה..."

קוקפית = קוקפיט, סרידות = שרידות

ועכשיו שאלה - נראה שטכנולוגיית החמקנות היא הנושא החם בעולם התעופה הצבאית, ונראה שישנה מגמה (בעיקר אולי אצל בואינג, עם ה-Silent Eagle ועכשיו ה-Silent Super Hornet?) לאדפטציה של כלים קיימים כך שיתאימו או לפחות ישאבו סממנים מטכנולוגיית החמקנות.
פעם, הנושא החם בתעופה היה בוודאי מכ"ם על המטוס, ולפני כן אני מניח מנועי סילון - השאלה שלי אם כן האם ישנה קורלציה בין ה"התנהגות" הזו של החברות המייצרות מטוסים, לקחת פלטפורמה קיימת ו"לדחוף" לתוכה - לעיתים בכוח - טכנולוגיות חדשות שהן הדבר החם הבא בשוק, ולהציע אותן כמוצר הזמין לקניה (הכוונה היא כמובן לא למדגימי טכנולוגיה למיניהם)? להמחשה, האם לדוגמא אי-פעם Republic Aviation הציעה למכירה מטוסי P-47 Thunderbolt עם מנוע סילון כמוצר זמין? או MiG הציעה אי-פעם MiG-15 עם מכ"ם מובנה?
_____________________________________
"אילו שמוכנים לוותר על חירות חיונית כדי להרוויח ביטחון זמני, לא ראויים לא לחירות ולא לביטחון - ומהר מאוד חסרים את שניהם."
-בנג'מין פרנקלין

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Carl Sagan
"If you wish to make an apple pie from scratch, you must first invent the universe"


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 08-02-2011, 11:54
  משתמש זכר קרן-אור קרן-אור אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.09.06
הודעות: 10,196
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי efekt שמתחילה ב "קוקפית = קוקפיט, סרידות =..."

ציטוט:
השאלה שלי אם כן האם ישנה קורלציה בין ה"התנהגות" הזו של החברות המייצרות מטוסים, לקחת פלטפורמה קיימת ו"לדחוף" לתוכה - לעיתים בכוח - טכנולוגיות חדשות שהן הדבר החם הבא בשוק, ולהציע אותן כמוצר הזמין לקניה (הכוונה היא כמובן לא למדגימי טכנולוגיה למיניהם)?
בד"כ יש קורלציה בין "התנהגות" חברות למה שהן סבורות שיביא להן הכנסות , קרי- שיפור מוצר קיים והצגתו כחליפי לדור חדש של מתחרים.
למשל: ה- F20 טייגרשרק שהוצג כ-"טוב כמו F16" הוא ~F5 עם מכ"ם; יאק-15 הוא מטוס בוכנה מוסב לסילון. באופן רחב יותר, אפשר להזכיר כאן את הסבות השריון הישראליות, שהביאו שאריות ממלחמת העולם השניה לשדות הקרב של 67', 73' ו-82'.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 08-02-2011, 13:09
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי efekt שמתחילה ב "קוקפית = קוקפיט, סרידות =..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי efekt
קוקפית = קוקפיט, סרידות = שרידות

תודה. עברתי לשיטת הקלדה הפונטית, כניראה...

ציטוט:
ועכשיו שאלה - נראה שטכנולוגיית החמקנות היא הנושא החם בעולם התעופה הצבאית, ונראה שישנה מגמה (בעיקר אולי אצל בואינג, עם ה-Silent Eagle ועכשיו ה-Silent Super Hornet?) לאדפטציה של כלים קיימים כך שיתאימו או לפחות ישאבו סממנים מטכנולוגיית החמקנות.

אולי הנושא הבולט ביותר (טרנד), אבל הוא לא חדש ולא יחיד. שידרוג מטוסי קרב תוך הקטנת שח"ם היה קיים, למשל, בזמן פיתוח גירסאות C/D של F-15 ו-F-16, הייתה הקטנה דרסתית.

הנה גרף מתוך המאמר (אחד המחברים הוא מיכאיל פוגוסיין) אודות חמקנות יישומית בתעופה צבאית (ציר Y - שח"ם במטרים מרובעים, ציר X - שנים):


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://img202.imageshack.us/img202/3849/stells066352708.gif]

מכאן: http://vivovoco.rsl.ru/VV/JOURNAL/VRAN/03_10/STELLS.HTM
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 09-02-2011, 08:26
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "מעניין"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Fang
מוזר לי שבתערוכה עומד דגם של ה GSH ולא של ה F-15SE...

השתתפות של חברות זרות בתערוכת Aero India מכוונת להבנתי לשיווק ממוקד של המוצרים להודו, ולא כמו בתערוכות רבות אחרות שמכוונות לשיווק\קידום גלובלי, כמו למשל פרנבורו, לה-בורז'ה, או אזורי, כמו למשל התערוןכה בדובאי. בהודו אין לבואינג סיכוי ממשי לשווק את F-15SE, אבל F/A-18IN משתתף במכרז MMRCA, וקונספט שידרוג עתידי של המטוס מגביר את הסיכוים. הרי ההודים מתכוונים לעשות שימוש במטוסים האלה ב-40 שנות הבאות, אם אני זוכר נכון.

נ.ב. לפי המידע כאן, פוד החימוש יכול לשאת 4 טילי AMRAAM או 2 טילי AMRAAM ועוד 2 פצצות במשקל של Mk 82 (כ-250 ק"ג כ"א).
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.


נערך לאחרונה ע"י Centurion בתאריך 09-02-2011 בשעה 08:32.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #16  
ישן 10-02-2011, 13:39
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,239
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי Centurion שמתחילה ב "[QUOTE=Fang]מוזר לי שבתערוכה..."

השתתפות של חברות זרות בתערוכת Aero India מכוונת להבנתי לשיווק ממוקד של המוצרים להודו, ולא כמו בתערוכות רבות אחרות שמכוונות לשיווק\קידום גלובלי, כמו למשל פרנבורו, לה-בורז'ה, או אזורי, כמו למשל התערוןכה בדובאי. בהודו אין לבואינג סיכוי ממשי לשווק את F-15SE, אבל F/A-18IN משתתף במכרז MMRCA, וקונספט שידרוג עתידי של המטוס מגביר את הסיכוים. הרי ההודים מתכוונים לעשות שימוש במטוסים האלה ב-40 שנות הבאות, אם אני זוכר נכון.
אוקיי תודה, עכשיו זה הגיוני יותר

לגבי MMRCA, יש כתבות על כך שהאירופאים מובילים בתחרות ויש כתבות על כך שהאמריקאים מובילים - נותר לחכות לחודש יולי להכרזת הזוכה בתחרות ע"י ממשלת הודו.
(אגב, קראתי שהמיג 35 פרש בגלל תקלות רבות בתהליך הפיתוח שלו, לכן הרוסקים מעדיפים להתמקד מול הודו בקיים - מיג 29K וסוחוי 30MKI)

טייס של בואינג מסביר על ההופעה המתוכננת ל F-18 בתערוכה

לצפייה במקור באתר YouTube, לחצו כאן.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #17  
ישן 10-02-2011, 15:08
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
בתגובה להודעה מספר 16 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "[b]השתתפות של חברות זרות..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Fang
לגבי MMRCA, יש כתבות על כך שהאירופאים מובילים בתחרות ויש כתבות על כך שהאמריקאים מובילים - נותר לחכות לחודש יולי להכרזת הזוכה בתחרות ע"י ממשלת הודו.
(אגב, קראתי שהמיג 35 פרש בגלל תקלות רבות בתהליך הפיתוח שלו, לכן הרוסקים מעדיפים להתמקד מול הודו בקיים - מיג 29K וסוחוי 30MKI)

כל חברה מדליפה מידע שהולם אותה, והיו כבר ספינים מכאן ומכאן, וכ"א אומר שלו הסיכוים הטובים ביותר. בפועל, אפילו אם ה"טייפון" הצטיין במהלך הניסוים יותר מאחרים (וזה בהחלט אפשרי), העיקר עוד מלפנינו, כאשר יתחילו לדבר על המחירים (מדברים על התקציב הכולל של 10-12 מיליארד דולר בלבד לעסקה), העברת טכנולוגיות וייצור בהודו, שילוב מערכות ונשק הודיים ושל מדינות שלישיות, ענייני האופ-סט (שנקבע ב-50% מסכום העסקה). האמריקאים יתקעו לדעתי בגלל הדרישה להעברת טכנולוגיות (מנועים, מכמ"י AESA), האירופאים - בגלל המחיר (למשל "טייפון" יעלה יותר מ-Su-30MKI). ישנם גם שיקולים פוליטיים שיסבכו עוד יותר את תהליך קבלת ההחלטה. רבים מצפים לסאגה מתמשכת ורבת התרחשויות וגם אני נמנע איתם.

וקיימת אפשרות קיצונית שהמכרז יתבטל לו בסופו של דבר. אם נזכור שהתוכנית לרכש המטוסים, שהתפתחה עם הזמן למכרז ה-MMRCA של היום, נועדה במקור להחליף את צי מטוסי מיג-21 המתיישנים, בתקופה שה-Tejas עוד לא היה מוכן. המועמד המוביל הייתה חברת דאסו עם המיראג'-2000. אולם מאז, בגלל הסחבת ההודית היצור של המטוסים כבר הסתיים, נחתמו הסכמים עם רוסיה לפיתוח וייצור במשותף של מטוס קרב דור 5 FGFA (שצפוי לעוף לקראת סוף העשור), וה-Tejas צפוי לקבל כשרות מבצעית מלאה בעוד שנה. יחד עם זה, מה שהייתה בהתחלה תוכנית לרכש מטוס רב-משימתי לסתימת החורים בצי המטוסים המתדלד, הפך עם השנים לתוכנית הרכש של מטוסי קרב דור 4 המתקדמים בעולם עם הרבה דרישות לא שגרתיות מסביב. והמטוסים האלה יתחילו להגיע לטייסות, ריאלית, לקראת סוף העשור ויעלו כניראה יותר מהמטוסים הגדולים והמתקדמים ביותר בחיל האוויר ההודי - Su-30MKI. כל הסיפור הזה ניראה כחסר הגיון ומשמעות, לדעתי.

בעניין תקלות במהלך פיתוח של מיג-35, אני ספקן. סך הכל מדובר בגירסה דומה מאוד למיג-29K שפותח בהצלחה וכבר נמצא בשירות חיל הים ההודי. ההבדלים, עד כמה שאני זוכר, הם במכ"ם עם אנטנת AESA (המכ"ם עצמו - אותו מכ"ם להבנתי) ומערכת אלקטרו-אופטית חדשה. הגוף כמעט זהה, המנועים זהים, החימוש - זהה, הקוקפית, לדעתי, גם זהה או דומה, וכך גם האוויוניקה.

יכול להיות שהסיבה העיקרית לבעיות היא במצב הכלכלי הקשה של חברת מיג, הרי השתתפות במכרז כזה מצריכה משאבים לא מעטים שמאוד חסרים כרגע.
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #25  
ישן 11-02-2011, 05:23
  AJ-47 AJ-47 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.08
הודעות: 6,949
חדשות צו"ב
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "Aero India 2011"



1. איראן הודיעה שהיא מייצרת טילים בליסטים נגד נומ"טים עם טווח של 300 ק"מ.
קישור:


2. אוניית הוד מלכותה "ארק רויאל" יוצאת למסעה האחרון לפני שהיא יוצאת לפנסיה מחיל הים הבריטי.
קישור:
http://defense-update.com/wp/20101112_ark_royal.html


3. לפי הכתבה נראה כאילו "רפאל" זכתה בהודו במכרז להספקת מערכת הנ"מ "ספיידר", אבל חברת מ.בי.די.אי עושה מאמצים גדולים לשנות את רוע הגזירה וזאת ע"י העברת טכנולוגיות מתאימות להודו.
קישור:


4. האפצ'י האמריקאי מתחרה עם ההליקופטר הרוסי מי-28נ על אספקת 22 מסוקי תקיפה לח"א ההודי, יהיה מעניין לראות מי יזכה מספר מתחרים אירופאים נשרו מהתחרות.
קישור:







תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #28  
ישן 11-02-2011, 07:00
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
בתגובה להודעה מספר 27 שנכתבה על ידי AJ-47 שמתחילה ב "שידרוגים ל"טיפון""

Unlike the Super Hornet and Rafale using catapult launch which requires significant strengthening of the landing gear and airframe, Typhoon is considered for ‘ski-jump’ equipped carriers only (like QE2 and India’s future indigenous carriers).

הצורך לחזק את גוף וכני נחיתה בא לא רק משימוש בקטפולטה אלא גם בגלל העמסים על המטוס בזמן הנחיתה הקשה על סיפון הנומ"ט. לדוגמה מיג-29K לא נועד לשיגור מקטפולטה אבל חוזק בכל זאת.

זה אםפילו נאמר במפורש בפסוק הבא:

A navalized Typhoon will be new built aircraft, fitted with strengthened airframe and landing gear.

קנפיים מתקפלות הן בעיה נוספת - אם המטוס לא יקבל קנפיים חדשות מתקפלות, הוא יהיה פחות מאופטימלי לשימוש על נומ"ט.

בכלל, הדיבורים על הגירסה הימית הם לא מזהו חדש, אבל הם היו ונשארו רק דיבורים. מה שכן מעניין (וחדש לי), זה השימוש במיכלי דלק תצורתיים ב"טייפונים" טרנש 3.
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #29  
ישן 11-02-2011, 23:58
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,239
Facebook profile
צילום תמונות מהתערוכה
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "Aero India 2011"

ראפאל בתצוגה אווירית
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

סוחוי 30MKI הודי
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

מרכיבים את היורוקפטר Fennec
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

ראטאן טאטא (אחד האנשים הכי משפיעים בעולם התעופה של הודו ובתחרות MMRCA) לפני טיסה בסופר הורנט
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

HAL Tejas
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

אח"מים בבק-סיט כיחסי ציבור:
בואינג לקחו לטיול את ראטאן טאטא בן ה 74 ב F-18, סירטון

לצפייה במקור באתר YouTube, לחצו כאן. (ב 2007 הוא טס ב F-16)
לוקהיד מרטין לקחו לטיול את שאהיד קפור (מגה שחקן בוליוודי מקומי) ב F-16IN, סירטון

לצפייה במקור באתר YouTube, לחצו כאן.
אגב, לוקהיד מרטין הזימה היום את השמועות בדבר הגעת רפטור לתצוגה אווירית ביום האחרון של התערוכה


נערך לאחרונה ע"י Fang בתאריך 12-02-2011 בשעה 15:15.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #32  
ישן 13-02-2011, 19:56
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "Aero India 2011"

ההודים הציגו איור מחודש של AMCA, מטוס דור 5 העתידי שלהם:


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
http://img560.imageshack.us/img560/7353/dsc0735831836073190148.jpg]


Uploaded with ImageShack.us


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
http://img291.imageshack.us/img291/8520/dsc07230777533327191832.jpg]


Uploaded with ImageShack.us


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
http://img256.imageshack.us/img256/365/dsc07229776486330345533.jpg]


Uploaded with ImageShack.us


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
http://img38.imageshack.us/img38/5392/dsc07232779279334084033.jpg]


Uploaded with ImageShack.us

מכאן: http://livefist.blogspot.com
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #34  
ישן 14-02-2011, 14:25
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
בתגובה להודעה מספר 33 שנכתבה על ידי pack leader שמתחילה ב "קודם שיצליחו לבנות מטוס קרב דור 4"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי pack leader
או מסק"ר (ללא אוויוניקה וטילים ישראלים ומנוע אמריקני) או טנק מערכה או כל סוג של אמל"ח עיקרי אחר כל הדיבורים האלה על מטוס הודי דור חמש הם בדיחה

מי אמר שה-AMCA יהיה 100% הודי?

מכל מקום, הם הצליחו להעלות לאוויר את ה-Tejas, ואין סיבה שלא יצליחו להעלות לאוויר גם את ה-AMCA בעוד עשור או שניים. עד כמה הוא באמת יהיה דור 5, פרט למראה החיצוני החמקני, זאת כבר שאלה אחרת, כפי שהסינים הוכיחו לאחרונה.

ציטוט:
הודו כבר שמה כסף על תוכנית ה pak-fa הרוסית הם ישנו כמה דברים מינוריים וירכיבו אותו מקיטים רוסים בהודו ויקראו לזה "פיתוח עצמי"

על תסמוך על זה יותר מדי. קשה לי להאמין שהרוסים יהיו מוכנים לייצא את המטוס החדש שלהם עם כמה שינוים מינוריים בלבד. המיזם המשותף עם ההודים נועד, להבנתי, ליצור על חשבון הודו גירסאת ייצוא שתהיה שונה באופן משמעותי מה-T-50. וגם ההודים עצמם לא יהיו מוכנים לשלם 5 מיליארד דולר רק כדי לארגן הרכבה במקום מקיטים. היו כבר פירסומים שמפרטים את הדברים שההודים אמורים לפתח בשביל ה-FGFA. לטוב או לרע, תהיה להם השפעה לא מבוטלת על המראה והביצועים של FGFA.
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #40  
ישן 14-02-2011, 20:11
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
בתגובה להודעה מספר 35 שנכתבה על ידי pack leader שמתחילה ב "חחחחחחחח בוא נדבר ב LCA ההודי"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי pack leader
20 שנה בפיתוח מנוע של GE מכ"ם צרפתי ( אחרי שארה"ב בלמה את אלת"א ) אוויוניקה ופודים ישראלים.

ועדיין יש להודו מטוס קרב דור 4. והם לא היחידים שלא מפתחים את המטוס על כל הרכיביו בבית - למשל, "גריפן" של "סאאב", מצויד במנוע אמריקאי, מכ"ם זר (Raven של SELEX Galileo ו-PS-05/A של Ericsson ו-Marconi), תותח גרמני, טילים ופצצות אירופאים ואמריקאים; J-10, J-11B ו-FC-1 הסיניים עושים שימוש במנועים רוסיים וחימוש מונחה שפותח בעזרת מדינות זרות; F-2 היפני מבוסס על המטוס אמריקאי ועושה שימוש במנועים, חימוש ומערכות אמריקאיים; T-50 הדרום-קוריאני פותח בסיוע חברה אמריקאית, חמוש בנשק אמריקאי ומצויד במנוע אמריקאי.

רק מדינות ספורות מפתחות ומייצרות מטוסים מודרניים (אני מדגיש - מודרניים) בעצמם באופן כמעט מוחלט: ארה"ב, רוסיה, צרפת. בעתיד גם הסינים יכולים להצטרף למועדון הזה, אם ילך להם עם המנועים.

ציטוט:
מה בדיוק הודי פה הפחחות אלומניום והשטיחון רגליים של הטייס ,אל תספר בדיחות כאלה .

הגוף, ולכן האירודינמיקה היא הודית, וזה כבר חשוב מאוד. המנוע האמריקאי ב-Tejas Mk.1 אמור להיות מוחלף בעתיד במנוע Kaveri שהוא ההודי בעיקרו. ההודים מפתחים מכ"ם AESA בעזרת חברה ישראלית ("אלטא"), מפתחים חימוש מדוייק ומייצרים כבר הרבה מערכות משניות בכוחות עצמם. הכוונה שלהם היא להקטין עם הזמן את התלות בחברות זרות בפיתוח וייצור של כל המערכות.

לכן צריך להיות הוגנים כלפי ההודים - הפרויקטים שלהם מתעקבים מאוד, והם עדיין מאוד תלוים במדינות אחרות.עם זאת, הם כבר נמצאים במועדון המצומצם מאוד של המדינות המייצרות מטוסי קרב. וזה יותר ממה שאפשר להגיד עלינו, לצערי.
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #41  
ישן 14-02-2011, 20:26
  pack leader pack leader אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 06.09.10
הודעות: 645
אין בסיס להשוואה הזאת
בתגובה להודעה מספר 40 שנכתבה על ידי Centurion שמתחילה ב "[QUOTE=pack leader]20 שנה..."

רק בבומביי יש פי 5 אוכלוסיה מאשר בישראל ושוודיה יחדיו כך שה ההשוואה לא רלוונטית
מלבד מנועים לסין יש את כל היכולות לבניית מטוסים והם בעסק 30+ שנים גם על ענייני המנוע יש שמועות שכבר התגברו .
האם יש לך ספקות ביכולת הטכנולוגית של יפן לפתח ולבנות כל מערכת נשק שיחפצו
השימוש בחלקים אמריקנים הם מתאמים פוליטים (פירוז חלקי ותנועה פציפיסטית חזקה) וכלכליים
יותר זול לקנות רכיבים מוכנים מארה"ב שמיוצרים במסה מאשר לבנות קו ייצור ייעודי ביפן .
טוב שישראל יצאה מעיסקי פיתוח מטוס הקרב הישראלי ( צריך להשקיע כסף שאין לנו בפיתוח ופתיחת קוו ייצור שאין בשבילו הזמנות ולשמור אותו פעיל בגלל לחץ מהתעשייה הביטחונית ) .
פרויקט מרכבה הצליח כי היה לו שוק פנימי גדול מספיק וכ"ז יוצרו יותר טנקים ממה שנידרש (ע"ח דברים אחרים שצה"ל צריך) בכדי לשמור על קוו הייצור פעיל
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #42  
ישן 14-02-2011, 20:46
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
בתגובה להודעה מספר 41 שנכתבה על ידי pack leader שמתחילה ב "אין בסיס להשוואה הזאת"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי pack leader
רק בבומביי יש פי 5 אוכלוסיה מאשר בישראל ושוודיה יחדיו כך שה ההשוואה לא רלוונטית

לא עשיתי השוואות, רק ספרתי את המדינות שמייצרות מטוסי קרב. אם אתה חושב שברשימה צריך להתייחס גם לגודל האכלוסייה או נתון סטטיסטי אחר כלשהו - אתה מוזמן לעשות את זה.

ציטוט:
מלבד מנועים לסין יש את כל היכולות לבניית מטוסים והם בעסק 30+ שנים גם על ענייני המנוע יש שמועות שכבר התגברו .

ואיזה מטוסים הם מייצרים כבר 30+ שנה - מטוסים משלהם? אתה זוכר מתי הם הפסיקו את הייצור של MiG-21? לפני שנה בערך?

רק לאחרונה הם התחילו לייצר מטוסים שאפשר לקרוא להם "מטוסים סיניים", וחלקם פותחו בשיתוף עם מדינות זרות או תוך שימוש בטכנולוגיות זרות.

ציטוט:
האם יש לך ספקות ביכולת הטכנולוגית של יפן לפתח ולבנות כל מערכת נשק שיחפצו

להרבה מדינות מפותחות יש יכולת טכנולוגית לייצר מטוסים בכוחות עצמן, אבל רובן בוחרות שלא לעשות את זה משיקולים כאלה או אחרים.

ציטוט:
השימוש בחלקים אמריקנים הם מתאמים פוליטים (פירוז חלקי ותנועה פציפיסטית חזקה) וכלכליים יותר זול לקנות רכיבים מוכנים מארה"ב שמיוצרים במסה מאשר לבנות קו ייצור ייעודי ביפן .

אולי. אבל זה בכלל לא קשור לדיונינו. במקור טענת שהודו לא מסוגלת ליצור מטוס קרב דור 5, ועכשיו אתה מנסה להראות שאם הייתה קיימת נכונות, הרבה מדינות היו יכולות לעשות את זה טוב יותר מהודו. אתה לא שם לב שאלו שני דברים מאוד שונים?
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 07:15

הדף נוצר ב 0.12 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר