לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #25  
ישן 14-11-2007, 18:44
צלמית המשתמש של Pashut Shiryoner
  Pashut Shiryoner Pashut Shiryoner אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 04.03.05
הודעות: 490
חדש?
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Daniel310RO שמתחילה ב "EFV - נגמ"ש חדש (נוסף) בעל יכולות מלאות ביבשה ובים"

חברים,
נסעתי לכמה ימים וכבר שכחנו?

פיתוח ה- EFV התחיל בשנת 1996! פיתוח השלב הנוכחי התחיל בשנת 2000!
את הפרוייקט הפיתוח הזה, עוד לפני שהסתיים כבר מלמדים בבתי הספר....

להלן תמצית דו"ח מבקר המדינה (בנושאים ביטחוניים בארה"ב המשרד הבודק הוא "החשב הכללי") על פרוייקט זה שפורסם לפני שנה וחצי:

[font='Verdana','sans-serif']GAO Finds Problems, Risks with USMC's EFV Program [/font]

[font='Verdana','sans-serif']4 May 2006 [/font]

[font='Verdana','sans-serif']In a just-released Government Accountability Office (GAO) report entitled: "Defense Acquisitions: The Expeditionary Fighting Vehicle Encountered Difficulties in Design Demonstration and Faces Future Risks," the government investigative arm has much negative to report about the development of and outlook for the Marine Corps' new Expeditionary Fighting Vehicle (EFV). [/font]
[font='Verdana','sans-serif'][/font]

[font='Verdana','sans-serif']The programme audit report (http://www.gao.gov/new.items/d06349.pdf), dated 1 May, is highly critical of the EFV, noting, among other things, that: [/font]
    • [font='Verdana','sans-serif']Since the beginning of the System Development and Demonstration (SDD) Phase in December 2000, EFV unit cost has increased 45% from $8.5 million to $12.3 million; [/font]
    • [font='Verdana','sans-serif']The EFV programme schedule has grown by 35% or four years; [/font]
    • [font='Verdana','sans-serif']The vehicle's reliability requirement has been reduced from 70 hours of continuous operation to 43.5 hours, and [/font]
    • [font='Verdana','sans-serif']Several significant technical problems have surfaced, including problems with the hull electronic unit, the bow flap, and the hydraulics and reliability remains a challenge.[/font]
[font='Verdana','sans-serif']The GAO identifies three areas of significant risk remain for demonstrating design and production maturity that have potential significant cost and schedule consequences. [/font]
    • [font='Verdana','sans-serif']EFV plans are to enter low-rate initial production without requiring the contractor to demonstrate that the EFV's manufacturing processes are under control. [/font]
    • [font='Verdana','sans-serif']The EFV programme will begin low-rate initial production without the knowledge that software development capabilities are sufficiently mature; and [/font]
    • [font='Verdana','sans-serif']Two key performance parameters (KPPs) - reliability and interoperability - are not scheduled to be demonstrated until the initial test and evaluation phase in fiscal year 2010 -- about four years after low rate initial production (LRIP) has begun.[/font]
[font='Verdana','sans-serif']Based on these concerns, the GAO recommends that the Marine Corps delay the EFV's entry into Low Rate Initial Production (LRIP) until all KPPs are met. [/font]

[font='Verdana','sans-serif']In a "reclama" to the report circulating Wednesday on Capitol Hill, prime contractor General Dynamics argues that while the GAO suggests that the EFV is experiencing cost, schedule and programmatic issues outside the Department of Defense (DoD) norm, EFV in fact remains a viable, austere, and event-driven programme that is performing "within the constructs of DoD policy and Directives and is achieving its stated programmatic requirements." [/font]

[font='Verdana','sans-serif']GD and USMC programme officials note that part of the blame for EFV unit cost growth can be attributed to the DoD decision - reflected in the December 2004 Programme Budget Decision #753 - to cut $1.5 billion from the programme. According to the EFV Programme Manager Colonel Michael Brogan "If we were unconstrained by budget conditions, we could build faster and we could build EFV for less." [/font]

[font='Verdana','sans-serif']As to recent schedule slips, Colonel Brogan attributes delays to the non-availability of Marines returning from Iraq to conduct an required Operational Assessment. The PM also notes that the GAO report contains "substantive errors" that were pointed out to the auditor who elected not to incorporate or correct them in his text. [/font]

[font='Verdana','sans-serif']Responding the GAO's recommendation that LRIP approval be delayed, GD argues that DOD policy explicitly requires that requirements relative to reliability and interoperability be demonstrated during the Initial Operational Test and Evaluation period which is subsequent to the LRIP decision, noting that it's only at this juncture that the vehicle will have achieved its reliability growth and the opportunity to be tested in a fully operational environment." [/font]

[font='Verdana','sans-serif']GD argues further that the EFV's entrance into LRIP is currently predicated on the demonstration of 95% manufacturing process compliance by the prime contractor and major suppliers and that, in accordance with DoD direction, all manufacturing process controls will be in place prior to full rate production. [/font]

[font='Verdana','sans-serif']Lastly, and perhaps most germane to the ongoing debate, GD takes issue with the GAO's conclusion that delaying LRIP initiation will avoid additional costs, noting that such a move would result in DoD incurring additional delays and added costs.[/font]



_____________________________________
Pashut Shiryoner
לא פחות ולא יותר

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #27  
ישן 14-11-2007, 23:46
  מיקיטל מיקיטל אינו מחובר  
מערכות מודיעין חוזי (IMINT), מערכות חישה גילוי והתרעה - חלל, אויר, ים ויבשה. התנהלות ביטחונית, תעשייתית וחוזית בינלאומית
 
חבר מתאריך: 08.03.05
הודעות: 2,996
דוח" ה - GAO בנוגע ל - EFV...
בתגובה להודעה מספר 25 שנכתבה על ידי Pashut Shiryoner שמתחילה ב "חדש?"

תודה על העלעת סיכום הדו"ח הנ"ל.

חבל רק שטקסט הדו"ח שהעלית שזור בפקודות HTML המקשות על הקריאה.

למען העם היושב בציון ואיננו בקיא ברזי האנגלית מצאתי לנכון לסכם בשפתנו את עיקרי הדברים.

ובכן הדו"ח הזה פורסם במאי 2006. הוא פורסם ע"י ה- GAO - Government Accounting Office זהו משרד מבקר המדינה כפי שציינת למרות שיש עוד מספר משרדים ממשלתיים אחרים ובלתי תלויים מסוגו בארה"ב. במקרים רבים דוחות המשרד הזה שטחיים שכן על מנת להכנס לעובי הקורה במדינה גדולה כארה"ב יש צורך באמצעים בידע מעמיק בתקציבים ובתשתית עצומה. יחד עם זאת ממצאיו מפורסמים ברבים ומשמשים פוליטיקאים וכלי תיקשורת ככלי ניגוח וכרפרנס לעמדה זו או אחרת בעד ונגד. בכך הוא משרת מטרה ציבורית חשובה ביותר.

את הכלי הזה אני מכיר "מעט" ויש עימו בעיות רבות שלא באו לידי ביטוי בכתוב כאן - כרגע חלקן נפתרות וחלקן לא. זהו כלי אמפיבי האמור להחליף את ה- AAV הישן נושן של המרינס תמונתו של ה"זקן" להלן:



פיתוח הכלי החדש EFV החל לפני כ- 10 שנים. לפי ממצאי דו"ח בקרת הפרויקט מתאריך ה- 1 במאי 2006 קיימת הצטברות רבתי של נקודות שליליות רבות בפיתוח הכלי הזה:
  1. מתחילת הפיתוח וההדגמות המערכתיות הראשונות שנערכו בדצמבר 2000 עלה המחיר המוערך ליחידת EFV ב...45%, מ $8.5 מיליון, ל- $12.3 מיליון דולר.
  2. לוח הזמנים המתוכנן לפיתוח התארך ב 35% בין השנים 2002 לבין 2006.
  3. דרישות האמינות מהכלי הורדו מ 70 שעות ל-43.5 שעות עבודה בין קילקולים רציניים.
  4. מספר בעיות טכנית חשובות הנוגעות למערכות החשמל של התובה, למערכות ההידראוליות ומערכות אחרות עדיין דורשות פתרון.
  5. שלושה נושאים בעייתיים קיימים עדיין לפני כניסה לייצור סדרתי ועלולים להעלות את מחיר היחידה וכן להשפיע על הלו"ז עד לכניסה לפיתוח הסדרתי לייצור:
    1. התוכנית הינה להתחיל בייצור סדרתי ראשוני ללא צורך בהוכחה שלתהליך הייצור הנכון ע"י הקבלן הראשי.
    2. הייצור הסדרתי הראשוני יחל לפני גמר פיתוח ובדיקות התוכנות למיניהן.
    3. האמינות והחלופיות של המערכות מתוכננות להדגמה בשנת 2010, כ- 4 שנים ךאחר כניסה לייצור סידרתי ראשוני.
  6. מן האמור לעיל, ה- GAO ממליץ שהמרינס ימנעו מלהכנס לייצור סידרתי ראשוני לפחות עד גמר ואישור של נושאי החלופיות והאמינות של מערכות הכלי.
  7. בתגובה פירסמה General Dynamics (יצרן הכלי) הודעה כללית לפיה הפיתוח תואם את דרישות משרד ההגנה הן מבחינה טכנית, הן מבחינת העלויות והן מבחינת הלו"ז.
  8. GD והמרינס מאשימים את הקונגרס כי העלויות גברו בחלקן בגלל ביטול תקציבי פרויקטאלי שנערך בקונגרס בשנת 2004. לטענת סא"ל Brogan מנהל הפרויקט במרינס - אילו לא הוקטן התקציב, יכלו GD והמרינס לעמוד בלו"ז המתוכנן וממילא לא היה עולה מחיר היחידה כפי שהוא מוערך כיום...
  9. הס"אל גם הסביר כי בשל הצבת חיילי המרינס בזירות הלחימה בעיראק, לא היו בידי המרינס מספיק אמצעים זמינים לעריכת הבדיקות המבצעיות של הכלי ומערכותיו.
  10. לדברי מנהל התוכנית הזה יש בדו"ח מספר טעויות בסיסיות שהובאו לידיעת עורכי הדו"ח אולם הדו"ח מתעלם מהן.
  11. GD גם טוענת שלפי נוהלי משרד ההגנה האמריקאי ניתן להדגים את האמינות והחלופיות בתוך מהלך תהליך הייצור הסדרתי הראשוני ואין צורך לעשות זאת לפניו.
  12. GD טוענת עוד כי 95% מתהליכי הייצור הן שלה עצמה והן של קבלני המשנה השונים יאושרו לפני כניסה לייצור סדרתי מוגבל LRIP וכל התהליכים יהיו מאושרים לפני כניסה לייצור סדרתי מלא.
  13. עוד טוענת GD שהאטת הכניסה לייצור סדרתי מוגבל רק תאמיר את מחיר הכלי ותאריך את לו"ז הפיתוח....
עד כאן רבותי . מקווה שתמצוט הדברים מאנגלית (לא ממש הקפדתי על תרגום מדויק מאד), תסייע לחברים כאן להבין את התהליך ואת בעיות הכלי כפי שהובאו בדו"ח ה- GAO בשנת 2006.
וחזרה לאולפן....

נערך לאחרונה ע"י מיקיטל בתאריך 14-11-2007 בשעה 23:56.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 06:51

הדף נוצר ב 0.08 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר