12-04-2011, 02:09
|
|
|
חבר מתאריך: 08.02.03
הודעות: 712
|
|
הפרד ומשול
שלום,
א. מחשב מרעיש בדר"כ מסיבות שונות, הרעשים שאתה מתאר עלולים לרמוז על אבק במאווררים ואפילו פעילות של כונן הCD. על כל פנים אני לא רואה קשר למסכים הכחולים שאתה מקבל.
ב. חסרים לי פרטים חשובים כמו האם זהו מחשב נייד או נייח והאם ניסית להתקין לאחרונה SP1 לחלונות 7;
ג. בכל אופן, הייתי מנסה את הפתרונות הבאים;
1. במידה ועל המחשב מותקנת חבילת העדכונים SP1 לחלונות 7, עליך לשחזר את מערכת ההפעלה (באמצעות הSystem Restore המובנה בחלונות) לזמן שלפני התקנת SP1.
2. הפעל את ה-Command Prompt כמנהל מערכת (ע"י לחיצה על Start -- All programs -- Accessories -- קליק ימני על Command prompt ובחר בRun as administrator). בחלון כתובsfc / scannow
3. בחלון הCommand Prompt כתוב powercfg -h off
4.מבדיקה בknowlage base של מיקרוסופט עולה כי מס' השגיאה שלך עלול להגרם גם משום שעל המערכת מותקנים שפות רבות מידי. סביר להניח שזו לא הבעיה אצלך, אבל, לנסות להסיר את כל השפות (פרט לאנגלית) ולהתקין מחדש לא יזיק. גש לStart -- Control panel -- Region and Languag-- בחר בלשונית Keyboards and Languages בחר בInstall/Uninstall Languages והסר את כל השפות פרט לעברית. כעת, נסה להתקין שוב את SP1 לחלונות 7 ורק לאחר מכן נסה להתקין שוב תמיכה בעברית.
ד. באשר לאנטיוירוס של נורטון -איני רואה קשר להתקנת התוכנה, אך תמיד אפשר להיות בטוח ופשוט להסיר אותה. באופן כללי אני תמיד ממליץ על אנטיוירוס Clamwin כאנטיוירוס חינמי (מכוון שהוא מבוסס קוד פתוח) או על Kaspersky כאנטיוירוס בתשלום.
ה. בנוסף, הייתי מודד את חום המעבד בסמוך לקבלת המסכים הכחולים. אע"פ שאינני מתרשם שהבעיה שלך נובעת מ"חום גבוה", עדיין, התלונות שלך על רעשים מצריכות בדיקה לתפקוד המאווררים.
בברכה,
_____________________________________
בברכה ,
Pink_Panther
הפרסום המסחרי של העסק שלך בניגוד לתקנון האתר הוסר מחתימתך. אם תבחר להחזירו, נאלץ לחסום אותך משימוש באתר.
|