לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 08-05-2011, 09:27
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
חברת "נורטרופ-גרומן" תציג בקרוב מטוס מאויש אופציונלי Firebird

http://www.aviationweek.com/aw/gene...or&channel=awst

http://www.aviationweek.com/aw/gene...channel=defense

http://www.aviationweek.com/aw/blog...mentId=blogDest

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תקציר הידיעה:

הפרויקט מועד ללהקנות לחברה חלק משוק הכטבמ"ים בארה"ב אשר בחלקו הגדול נמצא בשליטת חברת General Atomics, היצרנית של כטבמ"ים כמו Predator, Reaper ו-Gray Eagle.

איוש אופציונאלי מעניק יתרון על כטבמ"ים בגלל קיום הגבלות בתקנות אמריקאיות על הטסת כלי טייס בלתי מאוישים במרחב אווירי פתוח.

ה-"פיירבירד" מתוכנן לטוס במהירות של 200 קשר (כ-100 מטר לשניה או כ-370 קמ"ש) למשך עד 40 שעות (בתצורה הלא מאוישת) ולשאת עד 4 מטעד"ים בו זמנית (כולל מערכות תקשורת וחיישנים).

הכלי (אולי אפשר לקרוא לו כטא"א - כלי טייס עם אפשרות איוש) יוצג בתערוכת Empire Challenge ב-23 במאי. שם הכטא"א ינחת, תצורת המטעד"ים שלו תשונה והוא ימריא שוב תוך שעה.
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.


נערך לאחרונה ע"י Centurion בתאריך 08-05-2011 בשעה 09:33.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 08-05-2011, 12:05
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי קרן-אור שמתחילה ב "שיחה דמיונית בעוד כמה שנים: -..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי קרן-אור
- איך הגלובל הוק, למשל, מסתדר עם התקינה הזו?

יש הסבר בכתבה דרך הקישורית הראשונה. הכטבמ"ים מפורקים, מועברים ואח"כ שוב מורכבים כאשר יש צורך לשנע אותם דרך המדינות שאוסרות על טיסות של כלי טייס בלתי מאוישים במרחב האווירי האזרחי שלהם (אולם אין בעיה כזאת בעיראק ואפגניסטאן משום שהמרחב האווירי נמצא תחת השליטה של צבא ארה"ב). "פיירבירד", מצד שני, מאפשר לשים טייס בתא ולטוס בלי הגבלות כאלה. הקונספת הזה קיבל שם self employed בידי "נורטרופ-גרומאן".

ציטוט:
- האם הצורך לשאת טייס מדי פעם לא נושא מחיר של פגיעה ממשית בביצועים (משקל של ציוד ייעודי לתמיכה בטייס)? או שהכוונה שהטייס יביא את הכלי לזירה, שם יפרקו את מה שאפשר ויכינו אותו לפעולה לא-מאוישת?

לא ראיתי תשובה לשאלה הזאת בכתבה. האפשרות המתבקשת לדעתי היא התאמת ציוד נוסף או מיכל דלק במקום מושב הטייס כאשר רוצים תצורה לא מאוישת. אם שינוי בין מצב מאויש ללא מאויש יהיה מסובך מדי זה יפגע ברעיון העיקרי שעומד אחרי כלי טייס מאויש אופציאונלית, לדעתי. אם, מצד שני, לא יעשה שום שימוש בעמדת הטייס בתצורה הלא מאוישת, זה יהיה ביזבוז.
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 16:45

הדף נוצר ב 0.08 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר