16-05-2011, 01:03
|
|
|
|
חבר מתאריך: 24.12.08
הודעות: 8,552
|
|
בעניין המכונית החשמלית של אגסי:
מישהו בבקשה מוכן להסביר לי למה חברת "בטר פלייס" חשבה על הפורמט העסקי הנוכחי?
אני מנסה להיבן אותו מהבוקר, ולא מצליח.
1. קודם כל 123 אלף ש"ח, זה לא מחיר זול לרכב ניסיוני שרוצה לחדור לשוק קשוח ואכזרי שמנוהל ע"י ענקיות רכב.
2. בזה שהם מכריחים את הרוכשים להתחייב לתוכנית עסקית קבועה ל3 שנים (1100 ש"ח מינימום לחודש עבור שימוש בסוללה) זה בעצם גורם לכך שיש הרגשה של חתונה קטולית - אתה לא יכול לעשות כלום.
3. הם אומרים שיהיה חיסכון בעלויות הביטוח והטיפולים ברכב, אבל הם עדיין לא הביאו נתון אחד אמיתי שבאמת מוכיח את זה.
4. אין התחייבות לירידת הערך של הרכב (חדש עולה 123K, ויד2 יכול תוך שנה להפוך ל80K, ואפילו פחות).
*בקיצור, בתור חברה שמנסה לפרוץ לשוק, אני לא מבין למה הם עושים כל כך הרבה טעויות...
למה הסוללה לא מסופקת ביחד עם הרכב, והתשלום יתבצע רק עבור הטענת הסוללה?
למה יש התחייבות עסקית ל3 שנים?
למה מחיר הרכב הוא 123 אלף ש"ח?
אשמח לקבל תשובות
_____________________________________
|