07-07-2011, 00:01
|
|
|
|
חבר מתאריך: 03.03.10
הודעות: 17,061
|
|
כל עוד לגוגל יש תחרות, גוגל חביבה ללקוחות.
כשהתחרות תיגמר, גם החביבות תיגמר.
זה בדיוק מה שקרה למייספייס ולפייסבוק אחריה. פייסבוק, אל תשכח, הפכה לפופולארית כי היא כן הייתה חביבה בניגוד למייספייס שנהפכה למשהו ענקי, מגושם וחסר כבוד בסיסי ללקוחותיו. ברגע שמייספייס מתה והנהירה הגדולה לפייסבוק התחילה, שמן ישורון ויבע
אתה שוכח (או אולי לא יודע) שבשנות התשעים המוקדמות Activision הייתה מילה מקבילה למשחקי מחשב איכותיים. Activision הייתה המפרסם הכי טוב לקנות ממנו משחקים, פשוט כך... מלבד משחקי ספורט. מי היה המלך הבלתי מעורער של משחקי הספורט והיה נפלא בזה? אם חשבת על Electronic Arts אתה צודק... בשנות השמונים והתשעים, למול תחרות רבה, שתי החברות האלה בלטו באיכות של המשחקים שלהן. מלבד חברות נישה (כמו סיירה) ומלבד Microprose (עד ההשתלטות העוינת של Inforgames) לא היה עליהן באיכות. היום הן מחזיקות בנתח הארי של שוק המשחקים ומי מפרסמת איכות? 2K... בת'סדה... אבל לא הן. המשחק האיכותי האחרון שמי מן החברות האלה הוציאה כבר לא מתאים למערכות ההפעלה שיש היום
גוגל תהיה אותו הדבר. אין תחרות, משמין הישורון ומתחיל לבעוט לכל עבר... ואז תקום איזו חברה קטנה, צעירה, רעבה.... והיא תקרע לגוגל חור חדש מאחור... בדיוק כפי שגוגל עושה עכשיו למיקרוסופט...
ואפל... אפל לא תיפול אף פעם... כל זמן שבני-אדם ניתנים לבלבול ושטיפת מוח פרסומית, אפל תמשיך לייצר זבל יקר, למכור אותו במחירי שחיטה, וליהנות מתמיכה אוהבת של קהל לקוחות האיי-פיגור...
_____________________________________
מר רוג - כי החיים קצרים מדי לשמות מלאים
|