17-07-2011, 10:01
|
|
|
חבר מתאריך: 28.10.04
הודעות: 9,419
|
|
לא להיבהל ולא להיסחף אלא לעבור למסלול אחראי ומסודר של החלפת ההנהגה
הימין האמיתי בישראל ביחד עם הדתיים והחרדים כבר מזמן חצו את ה50% והם כבר רוב מוחלט במדינה.
בקרב היהודים הם כבר מזמן עברו את ה50%. ואם היה אז לשמאל קצת יושר אז, הם היו מעבירים את השלטון לימין באופן מסודר.
מה הכוונה של "קצת יושר"? הכוונה היא ככה: כל עם ישראל היו פעם בחוץ לארץ. אחר כך הוחלט לעלולת לישראל בכדי שתהיה מדינה של יהודים, שיוכלו בכוחות עצמם להגן מפני אויבים שמבחוץ. על זה היה הסכמה של כולם.
למרות העלייה לישראל, בכל זאת נשארו בישראל גם ערבים שנושא הזה של עלייה יהודית לארץ ישראל ומדינה יהודית עצמאית לא היה ברור כל כך האם הם בעד או נגד, וגם אם חלק מהם היו בעד, זה לא היה חשוב להם באותה מידה כמו שזה חשוב ליהודים. אפשר בהחלט להבין אותם. אבל ליהודים זה לא הפריע. הרי זה ברור שאם ליהודים יש רוב, אז בכוחם לפעול במדינה כראות עיניהם בצדק וביושר.
מה אם כן היושר אומר שאם בתוככי היהודים יש רוב לצעד מסויים, המיעוט שבתוך היהודים אין לו לחבור לצד השני של המטרס להכירע את הקף. הרי אם מתנהגים ככה, לא היה צורך כלל במדינה יהודית. אפשר היה להישאר בגולה.
אבל ברגע שהתבר שלימין יש רוב בתוככי היהודים, השמאל בישראל לא עמד בפיתוי וחבר לצד הערבי להכריע את הכף. ומשם התחילה התדרדרות אחרי התדרדרות.
המחיר של ההתחברות לצד הערבי היה גם שהשמאל היהודי כבר הפסיק להיות כל כך פרו-יהודי. גם המניעים שלו התשנו. אם מקודם המניעים שלו היו שוויתורים או פשורות ישיגו שלום, הרי אחר כך, גם אחרי שהתברר שזה לא מוסיף לשלום אלא הפוך: מגביר עוד את הטרור, הם המשיכו בקו הזה, בכדי שלא לאבד את החברות של אלו שמה שטוב ליהודים לא אכפת להם כלל. כמובן שההקצנה הזאת של השמאל הרחיקמה ממנו עוד יותר את שאריות היהודים שהיו תומכים בו מקודם.
עכשיו ברוך ה' זה כבר סיפור חדש: השמאל גם אם הם מצטרפים לכוחות שלא אכפת להם כלל קיומה של המדינה היהודית, ולא רק מדינה, לא אכפת להם גם עם ישראל, גם אז הם במיעוט.
היות ובישראל יש מסורת (לטוב ולרע) שהפקידים יש להם עמדה משלהם גם נגד הנבחרים, מה שצריך עכשיו זה לא חוק כזה או אחר, אלא החלפת ההנהגה גם בקרב הפקידים. ייתכן שזה יקח קצת זמן, אבל צריכים לפעול בזה בנחישות וברגישות, לפי הכללים שהשמאל עצמו היה פעם משחק. לא פחות ולא יותר.
_____________________________________
יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן (תהילים קכט, ח)
נערך לאחרונה ע"י מדינאי בתאריך 17-07-2011 בשעה 10:05.
|