לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #5  
ישן 22-09-2011, 10:36
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
אופציה נוספת
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי avinoam549 שמתחילה ב "שובל לבן"

ישנם פתחים במטוס שנועדו לפרוק לחצי דלק עודף - כתוצאה מהתפשטות הדלק בשל שינויי טמפרטורה (על מנת למנוע את התבקעות המכל).

אגב - לא כל המטוסים מצויידים בפתחי פריקת דלק כפי שתאר אבנעם, ולכן נאלצים לחוג במעגלים עד לשריפת עודפי הדלק בכמות שתאפשר נחיתה במשקל בטוח.

לרוב ניתן להבחין בין הגורמים השונים לפסי העיבוי על פי מספר השובלים. עיבוי גזי פליטה יתאפיין בשובלים מאחורי המנועים ובמספרם.


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://images.publicradio.org/content/2008/08/06/20080806_airplane_33.jpg]


עיבוי כתוצאה מפריקת דלק יתאפיין בשובלים מקצות הכנפיים או קרוב אליהם.


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://lionels.orpheusweb.co.uk/AirSea/ArkRoyal/ArkRoy1/PhAB.jpeg]


לרוב לא נמצאים פתחי פריקת הדלק מעל המנועים על מנת למנוע את הצתתו, למעט מקרים מיוחדים (למשל ב-F-111)


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.military-wallpaper.net/backgrounds/F-111/6sqn-f111-afterburn.jpg]


שים לב לשובלים הלבנים בחלקה הקדמי של הכנף - אלו נובעים משינוים בדחיסות האוויר כתוצאה ממערבולות ואינם קשורים לנושא המדובר (תופעה אחרת לחלוטין).
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק


נערך לאחרונה ע"י Soloavia בתאריך 22-09-2011 בשעה 10:42.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 23-09-2011, 14:46
  emile-a emile-a אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.05.06
הודעות: 5,404
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי הובס שמתחילה ב "באמת תהיתי לי, בטיול לפני שנה בקרואטיה"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי הובס
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
האם יש תנאים אטמוספריים באיזור שגורמים להתעבות הרבה יותר ממה שרואים בארץ, או שמשום מה הרבה מטוסים משחררים דלק באותם מיקומים...

לדעתי בארץ יש מעט מטוסים שעוברים בגובה רב, רוב המטוסים נוחתים או ממריאים מנתבג ולכן לא יהיו שם פסי התעבות כי זה גובה נמוך מדי, עד שהם מגיעים לגובה רב הם כבר רחוקים בים.
עניין נוסף זה שבאמת ישראל היא מדינה חמה ולכן כעיקרון בגובה נתון שבו מתחיל פסי התעבות ביום ממוצע באירופה מטוסים בישראל החמה לא יצרו שם עדיין פסי התעבות, רק בגובה גבוה יותר (טמפ' נמוכה יותר).
ולסיום, גם בישראל בכל זאת רואים זאת מדי פעם..
_____________________________________
!Ya Gotta Believe

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 23:13

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר