07-10-2011, 07:31
|
|
מנהל ציור ותלת מימד ,עיצוב גרפי ותקשורת חזותית ומשחקי מחשב וקונסולות.
|
|
חבר מתאריך: 14.03.08
הודעות: 3,218
|
|
נחמד מאוד ונהדר בשביל עבודה ראשונה אבל כמה הצעות טכניות
מבחינת המודל עצמו
הכל נראה קצת חלק מדי, זה מזכיר לי קצת אגרטל והחלק התחתון קצת מזכיר לי קצה של בלון בגלל זה
אני הייתי מציע להשתמש בפחות פינות חלקות וביותר smoothing groups כדי לקבל את האפקט של משהו שנעשה במפעל
הנה לדוגמה כדור שהכנתי(מדגם שונה אבל ניחא)
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://i.imgur.com/7sEqs.png]
אתה רואה איך החלקים נחתכים בצורה מסודרת?
כל פינה נראית ככה מוגדלת
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://i.imgur.com/sGVkL.png]
ואת הקצוות של החלק הזה אני חותך באמצעות מודיפייר ה edgesplit (אם לא ידעת עליו עדיין אני אשמח להסביר)
מבחינת הטקסטורה- אני רואה שהשתמשת בnormal maps וזה מגניב אבל זה נראה כאילו השתמשת באותו אחד על כולם, ושוב לדעתי ה"פציעות" בכדור קצת בולטות מדי
אבל עזוב אותך זאת עבודה ראשונה, וזה מרשים מאוד לכזאת.
בהצלחה
_____________________________________
*.*
|