לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 17-10-2011, 19:20
  טל ענבר טל ענבר אינו מחובר  
מומחה לתעופה, תעופה צבאית, חלל ולווינות. חוקר בכיר במכון פישר
 
חבר מתאריך: 02.07.05
הודעות: 11,676
THALES קיבלה חוזה מ - ESA לבחון שליטה בכטב"ם על ידי לוויין

חברת Thales Alenia Space זכתה בחוזה מטעם סוכנות החלל האירופית (ESA) לבדיקת נושאי שליטה ובקרה בכטב"ם הטס במרחבים אוויריים אזרחיים בעלי תנועה של כלי טייס רבים.

http://www.thalesgroup.com/Press_Re...ce/2011/Esprit/

Thales Alenia Space has won a contract from the European Space Agency (ESA) to lead a nine-month study regarding satellite communications solutions for Unmanned Aircraft Systems (UAS).

The ESPRIT (Emerging system concepts for UAS command & control via satellite) study will focus on the provision of communication capacity for Command & Control (C2) links to Unmanned Aircraft Vehicles (UAVs) flying through civilian airspace. As of today, UAVs are operated exclusively in so-called “segregated airspace” where they do not interfere with non-military aircraft.

As the leader of an industrial consortium for ESPRIT, Thales Alenia Space will study solutions at both spectrum and system levels. To cover all aspects of the domain, its team includes major actors in the aeronautical satellite communications, UAS, space systems and regulatory issues.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 29-10-2011, 14:58
  SkyMarshal SkyMarshal אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.04.07
הודעות: 435
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי טל ענבר שמתחילה ב "THALES קיבלה חוזה מ - ESA לבחון שליטה בכטב"ם על ידי לוויין"

למה המחקר נעשה ע"י חברה מסחרית ולא ע"י גוף מחקר אקדמי \ ממשלתי (כמו זה ) ?

ציטוט:
במקור נכתב על ידי טל ענבר
. As of today, UAVs are operated exclusively in so-called “segregated airspace” where they do not interfere with non-military aircraft.


מה עם RQ-4 (גלובאל הוק)? האם גובה הטיסה הנומינלי עובר מעל נתיבי טיסה ולכן המסלול לא חייב לעבור דרכם? ב-2006 נבדקה אפשרות לשים עליו TCAS אזרחי, ובאתר היצרן כתוב כי הוא קיבל: "certificate of authorization from the Federal Aviation Administration, recognizes Global Hawk's ability to routinely fly within national airspace.". השאלה מה קורה כאשר הוא מבצע טיסות מעל אירופה למשל.
_____________________________________
Experiment provides Experience. Experience fortifies Theory. Knowledge is Power.
The way is clear, the Challenge - strong. The Duty - inescapable.
We must have the facts. Common sense calls for the facts. Now.
-Lieutenant General William E. Kepner

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 03:39

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר