24-11-2011, 22:44
|
|
|
חבר מתאריך: 14.07.11
הודעות: 466
|
|
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי MS_Rogue שמתחילה ב "דיון בנושא בקרת האיכות במשחקי מחשב וקונסולות"
תראה,
המשחקים היום מורכבים בהרבה ממה שהיו פעם. תחשוב שאם בפאקמן כל מה שהיה דרוש זה לתקן איזושהי שגיאת קוד איזוטרית, במשחקים של היום זה על סף הבלתי אפשרי (יש מי-יודע-כמה קונפיגורציות חומרה למחשבים). לכן - במיוחד כאשר לכל אחד יש אינטרנט - חברות מרשות לעצמן להביא משחק עד לנקודה שבה הוא מוכן להשקה, ומקסימום לתמוך בו עם פאטצ'ים. יש חברות, שעושות בכך שימוש מועיל (מוציאות משחק שעובד טוב, ומשחררות פאצ'ים כדי לתקן שגיאות). מצד שני, יש חברות שתאוות הבצע שלהם הוציאה אותן מדעתן, אז הן ממהרות לשחרר משחק, אפילו כזה שאינו יציב במיוחד, תוך הסתמכות על מודל הפאצ'ים. אלא מאי, שעכשיו כל פאצ' שוקל כמה גיגות טובות. זו כמובן חוצפה מצד אותן חברות, שבטווח הארוך גורמת להן להפסיד כסף (fool me once וגו').
|