לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #2  
ישן 04-03-2019, 13:19
צלמית המשתמש של סירפד
  סירפד מנהל סירפד אינו מחובר  
מנהל פורום צבא ובטחון
 
חבר מתאריך: 04.05.02
הודעות: 22,795
תמונות ומחשבות בעקבות הכתבה
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי יעקב קמ"ן שמתחילה ב "פנתר - הרכב שיחליף את הספארון והזאב"

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

נראה שצה"ל עשה חכם והחליט לרכב על עסקת אספקת ה-FMTV כדי לבסס עליה רכב נושא חי"ר קל בסגנון הזאב והספרון, אם כי אני מתקשה להאמין שהוא יחליף אותם כי כלים כאלה תמיד חסרים. הרכב נראה יותר קל ויותר מתמרן מהספרון, במיוחד לאור העובדה שהמנוע ממוקם מתחת תא הנהג ולא לפניו ובכך נחסך ה"אף" של בית המנוע שמגביל את שדה הראיה. כן עולות כמה שאלות ותהיות:
1. נראה שעל תא הנהג הורכבה ערכת המיגון המקורית של FMTV, אך ללא החלונות ממוגני ירי.
2. נראה שבחרו כיסאות מבוססי שמשונית, שכידוע אורך החיים שלהם בשימוש צה"ל אינו ארוך במיוחד.
3. דלת צד צרה מאוד וללא חלון. נראה שנועדה יותר להעמסת ציוד מאשר כניסה ויציאה של לוחמים על ציוד מלא.
4. חרך ירי בודד בדלת האחורית ואולי אחד מכל צד במיקום לא מובן.
5. מעניין שיצרו "מסדרון" בין תא הנהג (שאמור להיות מודול סגור) לתא הלוחמים.
6. אני מאוד מקווה שבתכן הסופי, מיכל הדלק יקבל מיגון מלא...

הערת אגב: שוב עולה השאלה המטרידה למה צה"ל לא חושף את הכלי באתר שלו, ובמקום זאת נותן את האייטם לכתב מקורב לצלחת (שמייצר כתבת זבל מביכה).
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
גם כשלא היה הרבה, היה לנו הכל

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 07-04-2019, 00:11
צלמית המשתמש של סירפד
  סירפד מנהל סירפד אינו מחובר  
מנהל פורום צבא ובטחון
 
חבר מתאריך: 04.05.02
הודעות: 22,795
כתבה מאתר צה"ל
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי יעקב קמ"ן שמתחילה ב "פנתר - הרכב שיחליף את הספארון והזאב"

לקחנו את ה"פנתר" החדש לנסיעת מבחן אחרונה
לאחר 15 שנים בהן הרכב הממוגן המוכר בפיקוד המרכז היה ה"זאב", הלוחמים באיו"ש זוכים לרכב קרבי ייחודי ומשודרג תוצרת צה"ל - ה"פנתר", אשר מציע שלל יכולות מהפכניות העתידות להפוך את התנועה בגזרה המורכבת לנוחה, מהירה ובטוחה הרבה יותר. רגע לפני שהוא מזנק, לקחנו אותו לנסיעת מבחן אחרונה - והבאנו לכם את הפרטים על כלי הבט"ש המשוכלל
ליאור נוישטיין, מערכת אתר צה"ל | 04.04.2019


מעצרים או סיורים ליליים - מדובר רק בחלק קטן מהשגרה האינטנסיבית של תפיסת קו באיו"ש. מצאת החמה ועד עלות השחר, נמצאים הלוחמים בתנועה מתמדת כדי להבטיח שכל פעילות - לא משנה היכן או מתי - תתבצע בזמן הקצר ביותר ובאופן מיטבי. על מנת לאפשר לכך להתקיים, ישנו רכב ייעודי למשימה, הלא הוא ה"זאב" - כלי ממוגן ששימש את החטיבות המרחביות במהלך 15 השנים האחרונות. אך כמו כל דבר שמשתנה ומתפתח, כך גם הגזרה המורכבת שהעלתה צורך במענה מעט אחר.

אותה סוגיה נשמעה באוזני הדרג הבכיר בצה"ל והגיעה עד למדור המיוחד בחטיבה הטכנולוגית ליבשה (חט"ל), שתחת אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה - מדור רכב רב הינע. מרגע זיהוי הצורך, עמלו תקופה ארוכה על ייצור סוג חדש לגמרי של רכב ממוגן שטרם נראה כמותו ברחבי הצבא, שנחשף ממש לאחרונה ומגיע ללוחמים בשטח בפעם הראשונה. זהו ה"פנתר".

"הכלי החדש ישמש לבט"ש, בעיקר באיו"ש, ומאוחר יותר צפוי להגיע גם דרומה - לעזה", מספר רס"ן רודריגו גלר, רמ"ד מדור רכב רב הינע בחט"ל ומוביל הפרויקט. "'הפנתר יציב בשטח, שוקל כעשרה טונות ומגיע למהירות של עד 70 קמ"ש מטעמי בטיחות. בעזרתו יהיה ניתן להוביל לוחמים ולפנות פצועים במהרה, ואף לבצע מעצרים ברמה אחרת לחלוטין". מקומות הישיבה נוחים ומסוגלים להכיל עד 14 אנשים בקלות, ובניגוד לזאב, הרכב תוכנן כך שיהיה מסוגל לשאת במשקל הנדרש ואף לשאת עד כמה טונות יותר ממנו וללא שחיקה.

לכתבה המלאה:
https://www.idf.il/%D7%90%D7%AA%D7%...96%D7%90%D7%91/

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
גם כשלא היה הרבה, היה לנו הכל

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 09-04-2019, 19:41
צלמית המשתמש של Fxtrage
  Fxtrage Fxtrage אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.09.06
הודעות: 912
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי קרן-אור שמתחילה ב "ללוחם אכפת גם שאפשר יהיה..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי קרן-אור
ללוחם אכפת גם שאפשר יהיה לייצר את הרכב, ולתקן אותו. אחרת, הרכב הנהדר יישאר על לוח השרטוט ובמוסך.
איך מחברים אביזרים ללוח שריון בלי ברגים בולטים? מבחוץ? בריתוך? אפשר כמובן לצפות הכל, אבל זה מוסיף משקל ומוריד נפח.


האמת, כל זה ממש לא מעניין את הלוחם הפשוט
גם לא את הרמטכ"ל לעניות דעתי.

ואני אתן לך עוד דוגמא פשוטה בנושא הזה
ישבו חכמינו ואפיינו את מרכיבי מערכת הקשר והצי"ד לרכב סיור קל (להלן דימקס)
החליטו שצריך להעביר כבלים של תקשורת,חשמל ועוד מבסיס היחידה שנמצא בבגאז' ועד לעמדת העגינה של מחשב המשואה במושב הקדמי שבו יושב המפקד.
ישבו חכמינו שעות רבות, חשבו וחשבו והגיעו למסקנה שהכי נכון להעביר את הכבלים הללו
על הרצפה, כשהם "מוגנים" בתוך מסילות ייעודיות.
אממה, חכמינו לא לקחו בחשבון פתרון תקלות ותדירות התקלות כמו גם, מה השימוש של הרכב ובאיזו אינטנסיביות יכנסו ויצאו מהרכב וכמובן את הגורם האנושי שאמור להשגיח ולתקן את התקלות.
אז בנו מערכת תעלות עם ברגי פח\ניטים לרצפה ובהן עוברים הכבלים.
אז מה אם ללוחמים שיושבים שם שעות זה קצת לא נוח, ניחא...
אממה, תקלה, צריך לפרק , אוי אי אפשר, אולי לא נרכיב חזרה (פלחיק א לפלחיק ב)
וככה נוצר מצב שבו הכבלים, שבחלקם די עדינים, צריכים לעבור את שגרת הסיור שכוללת כניסה, יציאה, משקל, משא מים ובוץ כשהם מעולם לא תוכננו לכך או שאף אחד לא באמת הבין לעומק מה המשמעות של מיקום שכזה.
כאשר הפתרון הנכון, המתבקש וההגיוני (שכל חברת סלולר עשתה בעבר) להעביר את הכבלים בין הריפוד של הגג לפח. ככה הם תמיד רחוקים מכל מה שיכול לפגוע בהם, מוגנים באופן מושלם
והכי חשוב, כשכבר צריך להחליף אותם, אף אחד לא יעשה חצי עבודה.

וזה בדיוק אותו הדבר כמו להכניס ברגים כשההברגה כלפי הנוסעים בפנים במקום לחשוב על פתרון אחר (ויש מספיק פתרונות אחרים).
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #17  
ישן 12-04-2019, 09:47
  lazn lazn אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.11.06
הודעות: 523
בתגובה להודעה מספר 16 שנכתבה על ידי אספרסו קצר שמתחילה ב "מעניין כמה נוח לנהוג בתצורה..."

יש לזה משמעות אדירה .
תראה ישנה חברה שנקראת מרצדס בנץ ו אחת הסיבות שעושה אותה לטובה בעולם בהמון תחומים .
היא משהו שהרבה אנשים לא יודעים .

אגלה לך סוד . - לפני שמרצדס עושים משהו או מפתחים מוצר חדש או בכלל עוד הרבה לפני שהם רושמים אותו כפטנט . הם עושים מחקרים - לפעמים אפילו של 20 שנה !!!!

תראה ... עשו מחקר וגילו ש הרעד מהמנוע יוצר בעיות ריכוז - מה שיוצר בעיות תפעול.. שלא נדבר על הרעש . אבל תחשוב שאתה נמצא יום שלם בסביבה רועשת ... המוח של מתעייף . - זה בערך אותו דבר שקורה למוח שלך בזמן שהוא רועד בתדר מסויים לאורן זמן .
בנוסף .. הזווית ראיה של של הנהג ללוח השעונים -לשמשה הוא פסול ! ו עובר על חוקי הארגונומיה של כלי רכב ! -
בתור מישהו שקצת מבין בתחום .
זה לא רכב . אלא גרוטאה עלובה ומצחינה . מסכן הנהג .... שהולך לקבל מכות מכל חלק אפשרי בתא הנהג. מסכנים הלוחמים שצריכים לצאת לפעולות בתוך כלי רכב שכזה ... אני צופה פה מניסיון חיים אישי . המון נפילות בתוך הכלי ופגיעות ראש קשות !!! מישהו ( הרבה אנשים ) צריך ללכת הביתה על החלם הזה ...


איך אמרת שקוראים לכלי רכב ? פחתר ?

נערך לאחרונה ע"י lazn בתאריך 12-04-2019 בשעה 09:54.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #22  
ישן 12-04-2019, 08:59
  lazn lazn אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.11.06
הודעות: 523
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי יעקב קמ"ן שמתחילה ב "פנתר - הרכב שיחליף את הספארון והזאב"

סליחה שאני מתערב .... אבל מה שאנחנו רואים פה ... זה שוב ! כלי רכב סוג ג .
שעוצבו ותוכננו בתוכנה שנקראת סוליד וורקס או בסימנס NX. בלי שום סימולציות של ארגונומיה ! בלי שם התסכלות מרחבית . בלי שום הסתכלות של LARGE ASSEMBLY אלא בהסתכלות של " מוצר בגודל של פלאפון "
ולכן ידידי .... מה שאנחנו רואים פה .. הוא גרוטאה ענקית ועצלה ... שנראת כאילו לקחו אותה מהכביש העולה לירושלים ופשוט שיפצו אותה - או במילים אחרות . רכב שנת 48 . עם מכלולים של שנת 68 .
עם גאווה של עובדים שנת 2020 .
אז סליחה שאני ככה קוטל ... אבל ממקום שמייצר כלי רכב שכאלה מאז ומתמיד .. הייתי מצפה ל"קצת" יותר .
ורק מלהסתכל על התא הפנימי של הרכב אני מבין שמי שהולך לשבת שם .. הולך לשבור המון דברים .
ראו הוזהרתם .
ושוב . אני חוזר ואומר . - כסאות אוטובוס תוצרת אספיר ( איכות של סין מלפני 20 שנה ) בתוך רכב קרבי . זה שילוב רע מאוד .

נערך לאחרונה ע"י lazn בתאריך 12-04-2019 בשעה 09:09.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #24  
ישן 12-04-2019, 14:51
  dbe3 dbe3 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 05.02.18
הודעות: 992
כתבה
בתגובה להודעה מספר 23 שנכתבה על ידי lazn שמתחילה ב "ועוד משהו ... להרבה אנשים זה..."

בהחלט הזוי ומשמיץ ללא צורך , אני מבין שאתה מאוד לא אוהב את התוכנה הספציפית (עבדת שם בעבר
ולא קודמת ? אתה עובד אצל המתחרים ?) אבל מה לעשות המדינת פח הזאת שלחה למעלה מעשרה לווינים שבנתה בעצמה ורוב הלווינים האלו החזיקו מעמד הרבה יותר ממה שתוכנן ורובם שוגרו על ידי אותה מדינת פח בהצלחה במשגרים תוצרת עצמית. זאת רק דוגמא אחת ויש הרבה דוגמאות אחרות למוצרים אחרים. אתה מוזמן להזכיר לנו כמה לוויני ריגול שלחה המדינה שאתה עובד בה (או שעבדת בה לפני שנה) , המדינה המאוד מסודרת, ששם אין שיחתות , אין גשרים שמתמוטטים כי משהוא שילם שוחד ופרוייקטים שם רק מושלמים כי לא עובדים שם עם סולידוורקס. אז במקום להשמיץ אנשים שעשו עבודה נהדרת עם המייזם של ספייס IL תסתכל קצת מה קורה מסביבך .
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #25  
ישן 12-04-2019, 23:56
  lazn lazn אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.11.06
הודעות: 523
בתגובה להודעה מספר 24 שנכתבה על ידי dbe3 שמתחילה ב "בהחלט הזוי ומשמיץ ללא צורך ,..."

גם אם אקבל הצעה "טובה "
מאותם חברות לעולם לא אעבוד בהם ! או פהבכלל ב"תעשיה " הפורחת שלנו .
ויש לי אי אילו סיבות
הסיבה שאני שונא את התוכנה הזאת היא כי אותה חברה שמוכרת אותה שרפה את השוק ! וחירבה והזנתה את כל השווקים במדינה שלנו .
וב- כי הבעלי בית קמצנים בני קמצנים .
ג- בינוניות היא לא מילה גסה ב"תעשיה"
ד- יש הרבה אנשים שהורסים את התעשיה בעצם היותם לא מוכנים לקבל שיש אנשים יותר טובים מהם או מוכשרים מהם - והם אלו שמונעים את הקידום של החברות שהם עובדים אצלם . ואת הקידום שלהם עצמם .
אין חשיבה של איך להשתמש בכח אדם בצורה היעילה ביותר - אלא בצורה הרווחית ביותר ! אז עשה לי טובה ידידי .. תגיד לי שאני מתלהם וכו וכו וכו אבל כל זה כתוצאה מאמת מרה ומרירה .

בנוסף ... השוק פה לוקה בשחיתות מגעילה שלא נראתה כמוה באפריקה ! . ומשיחות עם בעלי עסקים הם בכוונה מוכרים את התוצר שלהם גבוה כדי לא ליצור תחרות שווה ו/או כי הם יכולים
עשה לי טובה ... אל תתפלא שבשוק כזה יקפוץ " טרול" כמוני וידבר בוצרה האמיתית ( בישבילך זה רוע לב וחוסר פרגון ) אבל זו האמת ידידי בין אם תרצה או לא .


אז כן תרשה לי להיות " המבקר" החסר פרגון . כי מישהו צריך לדבר על הכשלים והבעיות .


רק אם היית מבין קצת יוצר היית מבין שאני לא עובד עם המתחרים - ההפך אני עובד עם המוצר הבכיר והטוב ביותר אותה חברה .. והוא נקרא CATIA . תבדוק קצת לעומק ואז תרשה לעצמך לקרוא באיזה שם שאתה רוצה .
תודה ושבת שלום

נערך לאחרונה ע"י lazn בתאריך 12-04-2019 בשעה 23:59.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 17:42

הדף נוצר ב 0.11 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר