27-09-2011, 09:29
|
|
|
חבר מתאריך: 28.07.02
הודעות: 1,256
|
|
הסיבה שהם לא נותנים תמיכה ..
למעשה הם מוכנים שהמוסדות יעבדו רק עם מודם של speedtouch או ראוטר שלהם של ג'וניפר
והסיבה היא אבטחת מידע של התלמידים
נכון שגם הראוטר הזה שעולה 1000 ש"ח הוא אלחוטי ועובד על אותה הצפנה שיש לראוטר שלכם
אבל הראוטר הזה יוצר שני רשתות שונות ,האחת קוית בין המחשבים של המוסד
והשניה אלחוטית למשתמשים המזדמנים, כאשר אין שום גישה מרשת אחת לשניה .
בנוסף הם מעוניינים להיות אלו שמחלקים כתובות IP לכל הציוד שמתחבר אליהם
כלומר שהם מבטלים DHCP בראוטר/מודם ומעבירים את כל ה-NAT אליהם .
כמובן שאתה יכול ליצור רשת כזו גם בלי הציוד שלהם,
ועוד יותר מצחיק זה שגם על הציוד שלהם אם תחבר מחשב בחיבור כפול אלחוטי וחוטי ואז בעצם כל ההגנה והכסף הלכו לפח .
אם אין לך את פרטי ההתקשרות ,חפש אם נשאר שם במחשב חייגן ושלוף ממנו את המידע (בדרכים המקובלות)
או שאל את הצוות אולי הטכנאי הקודם השאיר קובץ עם שם וסיסמת התחברות
זה אמור להראות משהו בסגנון הזה :
שם משתמש :
vpn-manbasXXXX@014
סיסמה:
vXXXXXXX
ה-X , אלו ספרות .
אפשרות נוספת היא,להתקר לתמיכה של קישורים ולבקש הדרכה ביצירת חייגן חדש למחשב בודד
ואז תרשום את הפרטים שאותם תזין אחר"כ בראוטר .
כמובן שכל האחריות עליך
כשאני מתקשר לתמיכה לצורך מוסדות שאני מטפל בהם, לפעמים הם קולטים שאני עובד עם ציוד פרטי
ואז הם רק מיידעים אותי שזה לא תיקני אבל מעבר לזה לא דורשים כלום .
נערך לאחרונה ע"י amir1 בתאריך 27-09-2011 בשעה 09:37.
|