29-12-2011, 00:38
|
|
|
חבר מתאריך: 29.01.07
הודעות: 49
|
|
הכללה בין אובייקטים למען יעילות
קודם כל אני אני חייב לציין שאני לא מנוסה כל כך בתכנות בפלאש..
אני מכין משחק חשיבה בו יש לוח עץ שעליו ישנם 30 חורים ו20 כדורים..
אני רוצה שכאשר כל כדור לא משנה איזה יעלה על חור לא משנה איזה חור שנמצא על הלוח הוא ימורכז בתוכו עכשיו הקטע הוא שאני רוצה ליצור הכללה בין כל החורים ובין כל הכדורים כדי שאני יוכל לייעל את התוכנית..
אני לא זוכר כל כך איך לתכנת בפלאש אבל מבחינת הגיון אני רוצה ליצור 20 אובייקטים מסוג כדור ו30 אובייקטים מסוג חור.. אני חושב שצריך לתת לכל כדור ולכל חור שם מיוחד משלו, אחר כך הוספתי לכל כדור את השורות הבאות כדי שנוכל לגרור כל אחד עם העכבר:
קוד:
on (press){
this.startDrag();
this.beingDragged = true;
}
on (release){
this.stopDrag();
this.beingDragged = false;
}
עכשיו הרעיון שלי במקום שיהיה קוד שימצא על כל חור שיבדוק האם אחד מהכדורים במגרש עלה על החור הוא ימרכז אותו בתוכו, אני אעשה הכללה בין כל הכדורים ואני אשאל האם "כדור" עלה על החור הנוכחי ואם כן תמרכז אותו בחור.. או כאשר "משהו" (HITTEST EVENT או משהו כזה) התנגש בחור הנוכחי תמרכז אותו..
אני פשוט לא יודע בידיוק איך לתכנת בפלאש אז אני אומר במילים את הרעיון הכללי..
_____________________________________
יום טוב.
|