לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 09-04-2012, 08:20
צלמית המשתמש של rubber_duck
  rubber_duck מנהל rubber_duck אינו מחובר  
מנהל פורומי מטיילים ותרמילאים, תעופה אזרחית ופורומי הלוחות
 
חבר מתאריך: 01.05.03
הודעות: 23,380
שר הפנים אסר על הסופר הגרמני גינתר גראס להיכנס לישראל

לאחר שבשבוע שעבר חולל גראס סערה כשפרסם פואמה התוקפת את ישראל, הגדיר
אותו השר ישי "אישיות בלתי רצויה" ובכך שלל את כניסתו העתידית לארץ. "שיריו
הם ניסיון ללבות את אש השנאה ולקדם את הרעיון לו היה שותף בלובשו מדי אס-אס", אמר.

http://www.nrg.co.il/online/47/ART2/354/983.html

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

אני עדיין לא החלטתי מה דעתי על ההחלטה של ישי ומעניין אותי לשמוע מה דעתכם. בכל מקרה
מה שלא פחות מעניין הן התגובות של חלק "מאנשי הרוח" לעניין. יורם קניוק למשל, החליט
להשתמש בפאראפרזה עקומה על המשפט המפורסם של היינריך היינה (והמשך המשפט שאותו
לא ציטט הופך את הדברים שלו להרבה יותר קשים ומקוממים לדעתי):
ציטוט:
"אני הכרתי את גראס ויש לי ויכוח איתו. אני באמת חושב שהוא די מנוול בכל הנוגע לעניין שלנו ועדיין, עם כל הכעס שלי על גראס, מה זה לאסור על אדם להכנס לארץ? איך אפשר לעשות דבר כזה? כל החרמות האלו הם דבר נורא ואיום. אני נגדם. מי שמחרים סופרים אחר כך ישרוף ספרים".

יאיר גרבוז החליט להגיב לגופו של ישי במקום לגופו של עניין, וכמובן שאין ולו מילת גינוי אחת לדבריו הקשים (והאנטישמיים?) של גראס:
ציטוט:
"אני היום בן 67, 40 שנה מתוכם אני מגיב על כל מיני דברים, בחלקם איומים ונוראיים. נגמרו לי התגובות. אני חושב שבשלטון הישראלי נשארה רק טיפשות", אומר הצייר והסופר יאיר גרבוז. "שום דבר לא מאפיין אותנו יותר מלבד הטיפשות. אנשים פשוט טמטמו את עצמם לדעת. זה כבר לא ימין, לא דת ולא כלום, זה רק טיפשות. אני חושב שבקרוב לא רבים ירצו להשתמש בזכות הזו, להיכנס לפה. הקשר בין גירוש לשירה הוא קשר הגיוני למי שהשירה היחידה שהוא מכיר היא שירתו של עובדיה יוסף. זה אידיוטיזם. לא מדברים על שיר ועל אלי ישי באותו משפט. כשמדברים על אלי ישי לא מדברים על שירה וכשמדברים על שירה לא מדברים על אלי ישי".


כל הציטוטים הנ"ל נלקחו מהכתבה הזו: http://www.nrg.co.il/online/47/ART2...l?hp=47&cat=310

_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 09-04-2012, 08:24
  .ישראלה היפהפיה .ישראלה היפהפיה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.07.06
הודעות: 15,705
זה מה שנחמד בזה שיש לך מדינה יהודית
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי rubber_duck שמתחילה ב "שר הפנים אסר על הסופר הגרמני גינתר גראס להיכנס לישראל"

אם מישהו שרת כטינופת בוואפן SS מותר לך להגיד לו שהכניסה לחלאות אסורה גם אם הוא גאון שהצליח להסתיר את הפרט הזה אי אלו עשורים וקיבל פרס נובל מאותה אנושות צבועה שאיפשרה לארגון שלו להשמיד בשיטתיות את העם שלך.

על רמתו המוסרית העיד כבר הנאצי בעצמו הן במעשיו והן בדעותיו הנוכחיות שרק כסות דקה מפרידה בינן לבין דעות ומעשי אדוניו. זה שטיפוסים כגרבוז וקניוק בחרו לעמוד בצד שלו זו רק עדותם על מהותם הם. סביר להניח שאם מישהו היה צריך לפעול בנקודה הסטורית כלשהי כדי למלט יהודים מכח מפלצתי אנטישמי לא הייתי ממליץ לו להעזר באנשי רוח מסוגם. הרוח היחידה הקשורה אליהם היא זו המניעה את שבשבת רדיפת הכבוד שלהם וההתרפסות מול שונאי עמם.

נערך לאחרונה ע"י .ישראלה היפהפיה בתאריך 09-04-2012 בשעה 08:32.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 09-04-2012, 09:43
  משתמש זכר מרקויס מרקויס אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.12.08
הודעות: 5,329
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי .ישראלה היפהפיה שמתחילה ב "היה שם."

→ פוסטים מוקדמים יותר


"אֲנִי רוֹצֶה לִהְיוֹת סַכָּנָה לָעוֹלָם, כְּדֵי שֶׁלְּאַחַר הִשָּׁמְדִי לא תִּוָּתֵר עוֹד פִּסַּת עָלֵה-עֵשֶׂב עַל-פְּנֵי כַּדּוּר-הָאָרֶץ"

פורסם בתאריך 8 באפריל 2012 מאת zeev
בתשובה לשיר שפרסם הסופר הגרמני גינטר גראס, איש הוואפן ס.ס. , בו אמר כי "לישראלים יש כוח גרעיני המסכן את השלום העולמי השברירי" פירסם המשורר איתמר יעוז-קסט, ניצול ברגן בלזן, את תשובתו המובאת כאן.



"]
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
http://www.zeevgalili.com/wp-content/uploads/2012/04/איתמר-יעוז-קסט.jpg]
איתמר יעוז-קסט [צילום:זאב גלילי


איתמר יעוֹז-קֶסְט

זכות הקיום : איגרת-שיר לסופר הגרמני
סַכָּנָה,
אֲנִי רוֹצֶה לִהְיוֹת סַכָּנָה,
אֲנִי רוֹצֶה לִהְיוֹת סַכָּנָה לָעוֹלָם,
כְּדֵי שֶׁלְּאַחַר הִשָּׁמְדִי לא תִּוָּתֵר עוֹד פִּסַּת עָלֵה-עֵשֶׂב עַל-פְּנֵי כַּדּוּר-הָאָרֶץ,
אוֹ פִּסַּת עָלֶה 'גְּרַאס' – לְמִקְטַרְתּוֹ שֶׁל מַר גִּינְטֶר גְּרַאס
עַל-פְּנֵי הָאֲדָמָה שֶׁבָּהּ, מֵאָז יוֹם הִוָּלְדִי, מְהַוֶּה אֲנִי סַכָּנָה לָעוֹלָם.
כִּי זְכוּתִי הִיא זאת!
זְכוּתִי הִיא לִחְיוֹת אוֹ לָמוּת תּוֹךְ כְּדֵי הַשְׁמָדַת מַשְׁמִידַי, מִבְּלִי לִנְסועַ עוֹד כְּיֶלֶד-בֶּכִי בְּרַכֶּבֶת-מַשָּׂא
אֶל וָקוּם-הָעוֹלָם, בְּעוֹדִי מֵנִיחַ אֶת ראשִׁי בְּחֵיק אֵם הַנְּמוֹגָה בָּאֲוִיר הַצַּח שֶׁל אֶרֶץ ווֹטָאן,
וּפַח-הַשֶּׁתֶן מַתִּיז נִיצוֹצוֹת צְהֻבִּים-אֲפֵלִים אֶל קִירוֹת הַקָּרוֹן – כְּמוֹ יְרִיּוֹת-רוֹבֶה הַמַּתִּיזוֹת
נוֹזֵל צְהַבְהַב-אֲדַמְדַּם מִצַּד שׁוֹמְרֵי הָרַכֶּבֶת וּבֵינֵיהֶם – אוּלַי – גַּם הַחַיָּל ג.ג., כְּשֶׁהוּא חֲבוּשׁ קַסְדַּת-פְּלָדָה.
וְעַכְשָׁו לִבִּי מִתְפַּתֶּה לְהַקְשׁוֹת וְלִשְׁאול: לְאָן זֶה נָסַע הַחַיָּל גִּינְטֶר גְּרַאס בְּאוֹתָהּ הָעֵת?
בְּעֶצֶם, כְּבָר הַיְנוּ-הַךְ!
וּמַה עוֹד יִכָּתֵב בְּנוֹשֵׂא זֶה? אוּלַי כְּבָר הַיְנוּ-הַךְ!
הֲגַם כִּי נוֹשֵׁם אַתָּה יוֹם-יוֹם אֶל רֵאוֹתֶיךָ, סוֹפֵר מְכֻבָּד עַד-מְאד, אֶת הָאֲוִיר הַצַּח וְהַנָּקִי, אַךְ הַמָּהוּל
בְּרֵיחוֹ שֶׁל אֵפֶר, בְּגֶרְמַנְיָה הַיְּשָׁנָה-חֲדָשָׁה.
אָכֵן, אֲנִי נָשַׁמְתִּי אוֹתוֹ רַק פַּעַם אַחַת וִיחִידָה, בְּעֵת נוֹסְעִי אֶל אַרְצְךָ יְפַת-הַנְּהָרוֹת ,(לְאַחַר הַפַּעַם הָרִאשׁוֹנָה- הָרִאשׁוֹנָה וְהַקַּדְמוֹנִית)! וְהִנֵּה אָסַרְתִּי עַל שְׁתֵּי כַּפּוֹת רַגְלֵי לִדְרךְ עַל אַדְמַת אֲבוֹתֶיךָ.
וְאוּלָם, עוֹדִי מִתְעוֹרֵר מֵעֵת לְעֵת, גַּם בֶּעָשׂוֹר הַשְּׁבִיעִי שֶׁל שְׁנוֹת חַיַּי, וְשׁוֹלֵחַ יָדִי אֶל הַמִּטָּה הַסְּמוּכָה לִי,
אֶל מְקוֹם מִשְׁכָּבָהּ שֶׁל הָרַעְיָה, כְּדֵי לְהִוָּדַע כִּי הָעוֹלָם כְּמִנְהָגוֹ נוֹהֵג עַכְשָׁו.
וְכָךְ, בְּהָגִיחַ אוֹר הַיּוֹם הָעַז שֶׁל אֶרֶץ-יִשְׂרָאֵל אֶל בֵּיתִי, אֲנִי פּוֹתֵחַ טֶלֶוִיזְיָה וַאֲנִי פּוֹתֵחַ רַדְיוֹ וּמַאֲזִין כִּכְפוּא-שֵׁד לִדְרָשַׁת האֲיָטוּלוֹת שֶׁל אִירָן וּלְדִבְרֵי הַשַּׂר נְשׂוּא-הַפָּנִים שֶׁל אִירָן, הַמַּרְאֶה בִּשְׁתֵּי כַּפּוֹת יָדָיו אֶת מַפַּת אֶרֶץ-יִשְׂרָאֵל לֵאמוֹר: "הִיא קְטַנָּה כָּל-כָּךְ…תּוֹךְ שִׁשָּׁה-שִׁבְעָה יָמִים אֶפְשָׁר לִמְחק אוֹתָהּ מֵעַל הַמַּפָּה",אוֹ בִּלְשׁוֹנְךָ: "אַוּסרַדִירֶן". וְהִנֵּה אֲנִי מַאֲזִין גַּם לִדְרָשׁוֹת מַטִּיפֵי הַמִּסְגָּדִים בְּאֶרֶץ-יִשְׂרָאֵל וּבְאַרְצוֹת-עֲרָב בְּהַכְרִיזָם "אַוּסרַדִירֶן!", אַךְ כַּוָּנָתָם תָּמִיד אֵלַי וּלְעוֹלָם לא אֵלֶיךָ, גִּינְטֶר גְּרַאס.
וּבְכָל זאת, יֵשׁ זְכוּת הַשְּׁמוּרָה רַק לָנוּ הַיְּהוּדִים (אִם אָכֵן יֵשׁ זְכוּת כְּעֵין זוֹ לְבֶן-אֱנוֹשׁ עֲלֵי-אֲדָמוֹת): לְהִשָּׁמֵד וְלִטול עִמָּנוּ אֶל הָאֵין-יֵשׁ אֶת הָעוֹלָם שְׂבַע-הַיָּמִים, עַל סִפְרִיּוֹתָיו הַמֻּפְלָאוֹת וְעַל מַנְגִּינוֹתָיו מַכְמִירוֹת-הַלֵּב – כָּךְ-כָּךְ, לְאַחַר רִדְתֵּנוּ אֶל הַקֶּבֶר, בְּעוֹד הָאֲדָמָה פּוֹלֶטֶת קַרְנַיִם רַדְיוֹאַקְטִיבִיּוֹת
לְאַרְבַּע רוּחוֹת הַשָּׁמַיִם.
אָכֵן – לָנוּ הַזְּכוּת! וּזְכוּת זוֹ – גַּם שֶׁלִּי הִיא!
כִּי זְכוּתוֹ שֶׁל עַם-יִשְׂרָאֵל לְהָגִיף סוֹפִית אֶת שַׁעֲרֵי הָעוֹלָם לְאַחַר לֶכְתּוֹ מִכָּאן (שֶׁלּא מֵרְצוֹנוֹ הַחָפְשִׁי!),
וְלָנוּ הַזְּכוּת לְהַגִּיד, בִּמְחִיר הַחֲרָדָה בַּת שְׁלֹשֶׁת אֲלָפִים הַשָּׁנָה: " אִם תְּאַלְּצוּ אוֹתָנוּ בַּשֵּׁנִית לָרֶדֶת מֵעַל פְּנֵי כַּדּוּר-הָאָרֶץ אֶל מַעֲמַקֵּי כַּדּוּר-הָאָרֶץ – יִתְגַּלְגֵּל-נָא כַּדּוּר-הָאָרֶץ לְעֵבֶר הָאַיִן".
הֲלא זְכוּת-הַחַיִּים הִיא זְכוּת דּוּ-כִּוּוּנִית: גַּם לְךָ וְגַם לִי, אוֹ/לא לִי וְלא לְךָ.
גִּינְטֶר גְּרַאס, סוֹפֵר נַעֲלֶה! תֻּופֵּי-הַפַּח שׁוּב רוֹעֲמִים בְּתֵבֵל!
הוֹ, כַּמָּה שִׂחַקְתִּי בְּתֻופֵּי-פַּח בְּעוֹדִי יֶלֶד רַךְ בְּבֵית אַבָּא-אִמָּא, אַךְ נוֹתַר הַתוף בִּידֵי הַדַּיָּרִים
אֲשֶׁר בָּאוּ תַּחְתֵּינוּ, וְאַף-עַל-פִּי-כֵן קוֹלוֹ עוֹד הוֹלֵם בְּאָזְנַי בַּיָּמִים וּבַלֵּילוֹת.
וְזוֹ סִבָּה-מִן-הַסִּבּוֹת לְכָךְ, שֶׁבִּקֵּשׁ גּוּפֵי בְּאֶרֶץ-יִשְׂרָאֵל, לִפְנֵי עֲשָׂרוֹת בַּשָּׁנִים,
אַחַר מְחוֹז-חֵפֶץ שֶׁהוּא חֶמְדַּת אָבוֹת וְגַם חֶרְדָתָם.
וְאוּלָם, לא הַשֶּׁקֶט קָרָא לָנוּ לָבוֹא, בְּקוֹלוֹ הַתַּת-עוֹרִי, כִּי אִם הָרָצוֹן לִחְיוֹת אֶת עַצְמֵנוּ עַד תום,
כְּשֵׁם שֶׁאַתָּה חַי אֶת עַצְמְךָ עַד תום – סוֹפֵר וּמְשׁוֹרֵר נִכְבָּד.
כֵּן, אֲנִי מְקַנֵּא בְּךָ: מַדּוּעַ זְכוּתְךָ לִחְיוֹת, הִיא – כֵּן!
וּמַדּוּעַ זְכוּתִי לִחְיוֹת, הִיא – קוֹל הַדּוּמִיָּה? וַאֲנִי הַמְהַוֶּה סַכָּנָה לָעוֹלָם?!
אוּלָם אֲנִי – אִישׁ-הַסַּכָּנוֹת, הֲגם כִּי בֵּן-הַנֶּצַח – שׁוֹאֵל אוֹתְךָ:
אִם נִגְזַר עָלַי לְהִכָּחֵד מֵעַל פְּנֵי הָאֲדָמָה וְלִצְמוחַ מִמֶּנָּה מֵחָדָשׁ בִּדְמוּת גִּבְעוֹלֵי הָעֵשֶׂב,
מַה טַעַם וּמַה מִדַּת הַצֶּדֶק, כִּי אַתָּה וְצֶאֱצָאֶיךָ תּוֹסִיפִו לְהִשְׁתַּעֲשֵׁעַ בֵּין גִּבְעוֹלֵי הָעֵשֶׂב הַנִּיחוֹחִיִּים
וּלְהַבִּיט בְּשֶׁמֶשׁ-הַמַּרְפֵּא שֶׁבְּאֶמְצַע הָרָקִיעַ,
בְּעוֹד אֲשֶׁר אֲנַחְנוּ – חַיֵּינוּ בְּסָפֵק-הַתָּמִיד?


================================================== ================
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילהמחמלי, אחיי גיבורי התהילה ,כל הרפאים , משל"ג עד 2000

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 09-04-2012, 13:17
  קגנס מנהל קגנס אינו מחובר  
מנהל
 
חבר מתאריך: 31.07.06
הודעות: 14,967
רוב האס אס לא עסק בהשמדה
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי .ישראלה היפהפיה שמתחילה ב "היה שם."

אם גראס היה חייל זוטר באס אס ששבר עם חבריו את הראש בקיר מול הצבא האדום, האחריות העקיפה שלו לשואה פחותה משל, נאמר, סרן בוורמאכט שהוביל פלוגת פנצ'רים לתוך פולין. רוצה לומר, השייכות לאס אס במהלך מלחמת העולם השניה אין משמעה שותפות רבה יותר באחריות הנאצית להשמדה מאשר זו של הוורמאכט. כלומר, אין ממקום להחמרה מיוחדת מכאן או להקלה מיוחדת מכאן. כשמדובר ביחידות אס אס שעסקו במיוחד בפשעי מלחמה, שלא לדבר על כל מיני יחידות גסטפו ואייזנץ גרופאן, הסיפור שונה כמובן.
אין לי מושג מה עשה גראס במלחמה. נידמה לי שהיה חייל צעיר מאוד (18 לכל היותר שכן נולד ב-1927) בדוויזית שריון שניסתה לבלום את בעלות הברית בנורמאנדי ומאוחר יותר בהולנד. זה מוריד מאוד מהאפשרות שעסק במישרין בפישעי מלחמה בכלל, ונגד יהודים בפרט. אני כן יודע שהוא היה פעיל אנטי-נאצי בולט במשך עשורים לאחר המלחמה וזכה להרבה כבוד ויקר בישראל למרות שעברו כנאצי בנעוריו (למעט שירותו באס אס) היה ידוע. גם אם מתוך התחסדות וצביעות, היה כניראה בפעולותיו אחרי המלחמה משום תועלת עבורנו ועבור שינוי פניה של גרמניה. גינטר גראס הצעיר הוא, למרבה האירוניה, בין אבותיהם הרוחניים של כל אותם אינטלקטואלים גרמנים רבים שיצאו בתוקף רב נגד השיר הביזארי שפירסם כשכף רגלו התחילה להחליק לכיוון הקבר.
ולגבי השיר, (שרק אולי בגרמאנית אכן נשמע כמו שיר...) מטומטם ומקומם ואכן נגוע באנטישמיות מהסוג החדש, כזו שמשלבת מיתוסים ואתוסים אנטישמיים קלאסיים עם סטנדרטים ייחודיים עבור מדינת היהודים ועיוותיים עובדתיים גרוטסקיים. לצערי, הוא לא שונה ואף קיצוני פחות ממה שאפשר להתקל בו תדירות אצל השמאל הקיצוני (שלא לדבר על הימין הקיצוני) לא רק ברחבי העולם אלא גם בישראל. דווקא העובדה שכנער שירת באס אס, ככל הניראה לא בתפקיד שהיה כרוך בפשעי מלחמה, לא משנה הרבה לטעמי. גם אם היה חסיד אוצות העולם הדבר לא היה מקל ולו בכלום מהאשמה על כתיבת הטימטומון הזה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #25  
ישן 09-04-2012, 10:36
  asafn88 asafn88 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 7,753
שלח הודעה דרך MSN אל asafn88
זו אלוזיה משובשת במתכוון מפי הנאצי הסנילי קניוק, לא פראפרזה
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי rubber_duck שמתחילה ב "שר הפנים אסר על הסופר הגרמני גינתר גראס להיכנס לישראל"

שכן ספריו או שיריו של גראס לא נשרפו ואף לא הוחרמו, אלא הוא עצמו הוכרז פרסונה נון גראטה.
ומדוע הפליאה? קניוק מזדהה עם גראס שכן שניהם סוציאליסטים חדורי רוח מהפכנית, מהסוג שמאפשר את הזוועות הנוראות ביותר, ואנטישמים.
מאחר וקניוק אינו יהודי, ההשוואה הזו כשרה:
ציטוט:
בחודש מאי 2011 ביקש קניוק לשנות את סעיף הדת ברישום שלו במנהל האוכלוסין מ"יהודי" ל"חסר דת", לאחר שנכדו נרשם ככזה‏[2]. בערב ראש השנה ה'תשע"ב קבע בית המשפט שיש לקבל את בקשתו‏[3].



וללא קשר לנושא, היינה קלע לפחות פעמיים באמרותיו הנבואיות:
ציטוט:
חרף קשריו הידידותיים עם מרקס ואנגלס, לא הפך היינה מעולם למרקסיסט. הוא גילה הבנה מלאה למצוקותיו של מעמד הפועלים ותמך בו, אבל בו בזמן סבר כי המטריאליזם, כמו גם הרעיון הקומוניסטי הרדיקלי, ישמידו הרבה מן התרבות האירופאית שאותה אהב והעריץ.
_____________________________________
“I lived in countries that had no democracy... so I don't find myself in the same luxury as you do. You grew up in freedom, and you can spit on freedom because you don't know what it is not to have freedom.”
Ayaan Hirsi Ali


נערך לאחרונה ע"י asafn88 בתאריך 09-04-2012 בשעה 10:41.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #29  
ישן 09-04-2012, 17:24
  Sam Weller Sam Weller אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.01.05
הודעות: 5,940
לגמרי לא בציניות
בתגובה להודעה מספר 28 שנכתבה על ידי .ישראלה היפהפיה שמתחילה ב "כולי תקווה שאתה אומר זאת בציניות"

אני מסכים עם האבחנה של הטפשות למרות שברור שגרבוז ואני מגיעים לאותה מסקנה מנקודות מבט שונות מאד - גרבוז מסכים עם גראס ואני חושב שגראס מטעה ומסית בכוונה.

השיר האידיוטי של גראס בהחלט מקומם, אבל להכריז עליו פרסונה נון גראטה זה אווילי. מדינת ישראל יכולה וצריכה להגיב עניינית להאשמות חסרות השחר, ולסאב-טקסט האנטישמי, במאמרי מערכת בעיתונות העולמית, ובהצהרות (אינטיליגנטיות במידת האפשר) של פוליטיקאים ודיפלומטים. אבל גראס אינו מסית מקצועי, ואינו אישיות שמסכנת במשהו את הסדר הציבורי בישראל, ההכרזה של ישי רק מעניקה לגראס עוד פרסום ועוד יוקרה מפוקפקת ורק "מוכיחה" לאלה שמבקשים הוכחה, שישראל היא "השטן בהתגלמותו". ישי פשוט מאכיל את הטרול.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #32  
ישן 09-04-2012, 18:39
  .ישראלה היפהפיה .ישראלה היפהפיה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.07.06
הודעות: 15,705
החבר גראס השתמש בטכניקה מוכרת של טוקבקיסטים
בתגובה להודעה מספר 31 שנכתבה על ידי קגנס שמתחילה ב "הבעיה היא שבאופן התגובה אתה בעצם מאשר את טענותיו ביחס להשתקה"

שים לב שבכל כתבה בגלובס - על כל 10 טוקבקים בתשלום תוכנס תגובית האומרת 'כמה טוקבקים בתשלום הצד השני הכניס פה' או 'צכף יגיעו הטוקביסטים בתשלום של..'

הפיכת הקורבן לדמון כדי להכשיר את קורבנותו היא טכניקה ששכללו אבותיה הרוחניים של יחידתו הצבאית של גראס והפואמה שלו מראה כי הוא לא נופל מהם.

כיום כל אנטישמי נאונאצי או סתם תומך טרור פרו-פלשינתאי יצרף לצד 'אטבח אל יהוד' בכוכבית ובאותיות קטנות את זעקת הקוזק הנגזל: תכף יבואו היהודים וישתיקו אותי.

ואני חושב שעל היהודים בהחלט לבוא ולהשתיק ובאשר לא ניתן להשתיק אז לתקוף מבלי להתנצל. זהו קרב סכינים מדמם ולא דיון תאולוגי בבית הלורדים.

גראס תומך בהשמדת עמי ומשפחתי. הוא פועל לכך והשיר שלו אינו אלא סרכזת נוספת במפעל המוות של אחמדיניג'אד. גרבוז וקניוק מבינים זאת היטב אבל מעדיפים עוד מנה של כבוד תרבותי על חשבון אלה שהם אינם סופרים.

הבדיחה השחורה על היהודי היורק בפני הנאצי בפתח תא הגזים ומואשם כי בגללו יהרגו את כולם לא אמורה לשוב למציאות במהדורה חוזרת. ראית נאצי - תקוף אותו. קלל והטח בו את מה שהוא אימו ואביו ראויים לו. זכות הזעקה כמו שקוראים הטלקטואלים בעליון היא לא דבר שכדאי כל כך מהר לוותר עליו כשמישהו מתכוון לאייד אותך.

אם בסופו של יום אהיה אני בצד הלא פופולרי בעיתון דמוקרטי כלשהו ואחמדי+קניוק+גראס יחשבו לאנשי הרוח המתונים - אדע שאני צודק.

נערך לאחרונה ע"י .ישראלה היפהפיה בתאריך 09-04-2012 בשעה 18:42.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #33  
ישן 10-04-2012, 10:26
  קגנס מנהל קגנס אינו מחובר  
מנהל
 
חבר מתאריך: 31.07.06
הודעות: 14,967
הבעיה היא שבסופו של דבר זה לא ישתיק גם את האנטישמים הבוטים ביותר
בתגובה להודעה מספר 32 שנכתבה על ידי .ישראלה היפהפיה שמתחילה ב "החבר גראס השתמש בטכניקה מוכרת של טוקבקיסטים"

בכל נשק צריך לעשות שימוש בחוכמה פן יפסיקו לקחת אותו ברצינות. נעשה שימוש מוגזם ביותר בטענות לאנטישמיות בנסיון להשיג יתרונות קלים. זה כולל גם הרבה מקרים שבהם מנוולים מוחלטים, פושעים ציניים, זוכים שיגנו עליהם בטענה שמדובר בהתנכלות אנטישמית כלפיהם. לכך יש השלכות ברורות. בקרב ההסברה אני מעדיף להצביע על הגיחוך והעיוות שבתכן ולא על מניעים אנטישמיים שקיימים או לא (למעט במקרי קיצון). אני מעדיף להצביע על הסטנדרטים הכפולים ותשומת הלב המוגזמת ולתת לנמענים להגיע לבד למסקנות. זה פשוט הרבה יותר אפקטיבי.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #37  
ישן 11-04-2012, 10:07
  .ישראלה היפהפיה .ישראלה היפהפיה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.07.06
הודעות: 15,705
והסברינו יפלו על אוזניהם הכרויות של האינטלקטואלים בלונדון?
בתגובה להודעה מספר 36 שנכתבה על ידי קגנס שמתחילה ב "תגובה ממשית היא לתקוף את תוכן הדברים"

יש בפורום אקטואליה איזכור מאמר של ימיני אודות מה האינטלקטואלים הגרמנים חושבים עלינו.

אז נכון שהשורה התחתונה קובעת ובשביל שתיים וחצי צוללות אני מוכן גם להקריא בעצמי פואמות של אנטישמים אבל אם נבליג יותר מדי נוותר תוך זמן מה עם אנטישמיות 'רוחנית' וללא תמיכה בטחונית-מדינית.

הבריון הרוחני של השכונה מסוגו של גראס לא מתרשם מדברי פיוס וחלקות. בשביל שיהיה סכוי שהנאציטלקטואל יהרהר פעם נוספת אם כדאי לו למחזר את שיטות גבלס לעיקור כח החיות של יהודים הוא צריך לראות את הדלת שלנו נטרקת בפניו גם אם כלל לא התכוון לקפוץ לבקר.

תקוף גם את תוכן הדברים וגם את האומר אותם.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 08:35

הדף נוצר ב 0.14 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר