18-04-2012, 13:34
|
|
|
חבר מתאריך: 07.09.08
הודעות: 7
|
|
אמנם הכתבה הציגה את ה'בעיה' כקושי של החנויות למכור ושל הנוסעים להעביר בקבוקים, אך חברות התעופה מעוניינות להיטיב את השרות כי מי שרכש אלכוהול וחייב להיפטר ממנו בבורדינג יקלל את חברת התעופה ולא מישהו אחר. בעיה נוספת היא בטיסות מעבר, אם בנתב"ג אישרו לך בקבוק ויסקי במטען יד, יתכן שבטיסת המעבר בפרנקפורט יאלצו אותך להפטר ממנו או להטעין אותו במטען, ולא בטוח שהבקבוק היקר שלך ישרוד את הטיפול במטען.
המניע לפיתוח לאו דווקא לאפשר העברת בקבוקי משקאות אלא ביכולת לגלות את האיום - נוזלים נפיצים שהם הבעיה העיקרית, מוכרת למפגעים והיא הבסיס לאיסור. פתרת את זה, שיפרת את רמת הביטחון בכללי.
|