לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה עשרים פלוס 20plus.fresh.co.il I'll be back חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > 20 פלוס
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 14-06-2012, 09:22
  Knoobler Knoobler אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.06.12
הודעות: 2
שאלה לגבי מציאת עבודה בתחום ה-IT

שלום חברים
קודם כל אני חדש ואני מקווה להשתלב פה מהר

יש לי שאלה/בעיה
אני סיימתי לא מזמן הסמכת MCITP של מיקרוסופט ואני בדרך ל- CCNA של סיסקו + CCSA של צ'קפוינט
אני יודע שההמסכות הנ"ל לא שוות כלום ללא ניסיון

אני עובד כרגע בספקית אינטרנט והספקתי לצבור ניסיון במוצרים של סיסקו,פורטינט,צ'קפוינט
בנוסף עבודה עם תפעול תקלות,קווי תמסורת וכל מה שקרוב לזה

זה לא סוד שהתנאים במקומות הנ"ל הם נוראיים בלשון המעטה, הן מבחינת השכר, והן מבחינת העבודה

אני מנסה למצוא עבודה חדשה ושלחתי קו"ח ללמעלה מ-20 מקומות עבודה, לא חזרו אליי עדיין ואני מרגיש
שאני הולך להיות תקוע במקום העבודה הנוכחי שלי לנצח, רוב המקומות דורשים ניסיון של 2-5 שנים בתחום ה-IT שאני לא קרוב לזה אפילו כי כל העבודה שלי תמיד הייתה טלפונית ולא פרונטלית,עבודה ממש בתוך הארגון או הגעה לבית הלקוח.

לא נתקלתי עדיין במישהו שמחפש עובדים ללא ניסיון,בעיה נוספת היא שאני מאזור הצפון ורוב העבודות הם במרכז...

יש כאן אולי חבר'ה שמכירים את הבעיה והיו במצב דומה ויודעים איך לצאת מזה? אפילו אנשים ממקצועות אחרים שסבלו מאותו הדבר עד שמצאו עבודה בתחום שלהם?

תודה רבה!
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 14-06-2012, 12:55
צלמית המשתמש של סירפד
  סירפד סירפד אינו מחובר  
מנהל פורום צבא ובטחון
 
חבר מתאריך: 04.05.02
הודעות: 22,801
Helpdesk
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Knoobler שמתחילה ב "שאלה לגבי מציאת עבודה בתחום ה-IT"

אין מה לעשות, אף אחד לא ייתן את המפתחות ל-IT של הארגון למישהו חסר ניסיון. הדרך הכי יעילה להיכנס לעניינים היא להתקבל לעבודה בתמיכה פנים-ארגונית (Helpdesk), שם תצבור נסיון וידע הן במערכות סטנדרטיות כמו windows, office, citrix, sap וכו' וגם במודיפיקציות ומערכות ERP ייחודיות לחברה בה תעבוד. אחרי כמה שנים (במקרה הטוב אפילו פחות, אל תבנה על זה) אולי תצליח להתקדם לצוות system או לתחומים אחרים כמו בילינג או תשתיות.

אני מזכיר לך את המשפט שפתח את הספר הראשון של הקורס הראשון של MCITP: "ברכותינו, בחרת במקצוע שלא יעשה אותך עשיר וגם לא ישאיר לך יותר מדי זמן פנוי - אבל אם אתה מחפש אתגרים והתנסות בטכנולוגיות מתקדמות אז הגעת למקום הנכון".
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
גם כשלא היה הרבה, היה לנו הכל

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 15-06-2012, 18:40
צלמית המשתמש של Narion
  Narion Narion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.12.08
הודעות: 8,552
באמת שאין לי מושג על מה אתה מדבר...
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי סירפד שמתחילה ב "Helpdesk"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי סירפד
"אני מזכיר לך את המשפט שפתח את הספר הראשון של הקורס הראשון של MCITP: "ברכותינו, בחרת במקצוע שלא יעשה אותך עשיר וגם לא ישאיר לך יותר מדי זמן פנוי - אבל אם אתה מחפש אתגרים והתנסות בטכנולוגיות מתקדמות אז הגעת למקום הנכון".


רק השם יודע על איזה "אתגרים" אתה מדבר...
אני נציג מכירות פרונטאלי באורנג', והפעמים היחידות שאני נעזר בחבר'ה מHelpdesk זה שהמערכת לא עולה לי, והוא משחררים לי את היוזר, או מאפסים סיסמא.

וואוו!!!!

איזה אתגר מטורף.

אני ממש מרחם על האנשים שם, הם בטח תקועים באיזה מקום חשוך בראש העין, עם מסכי LCD ענקיים ולא עושים כלום, חוץ מלחזור על פעולות דומות איזה 700 פעמים ביום, מרתק.
_____________________________________

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 16-06-2012, 14:00
צלמית המשתמש של High_Hopes
  משתמש זכר High_Hopes High_Hopes אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.05.02
הודעות: 8,838
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי Narion שמתחילה ב "באמת שאין לי מושג על מה אתה מדבר..."

אתה נציג מכירות פרונטלי? וואו, כל תפקיד עתידי לא יהיה מלא ריגושים כמו התפקיד הנוכחי שלך.

אולי אתה לא יודע את זה, אבל העולם לא סובב רק סביבך, העובדה שאתה נעזר בhelpdesk רק לדברים מסויימים, לא אומרת שהעבודה שלהם מסתכמת בלשבת כל היום ולחכות לטלפונים ממך.

בתור מישהו שעובד בעבודה קצת יותר רצינית מנציג מכירות פרונטאלי של חברת אורנג' אני יכול להגיד לך שללא הhelpdesk למיניהם בתוך החברה שלי חלק גדול מאוד מהזמן שלי היה מתבזבז על דברים שלא קשורים להשגת המטרות שלי, חישוב פשוט יכול להראות לך שעבודה של 5 דקות שלו מסוגלת לחסוך לחברה כמה מאות שקלים (ועכשיו תכפיל את זה בכמות תומכים ובשעות עבודה).

(לכל מי שחושב שהגזמתי עם השחצנות, זה מכוון, אני לא אוהב שאנשים מזלזלים בעבודה של אחרים)
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
הגלריה שלי בפליקר

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 16-06-2012, 19:07
  Guyemin Guyemin אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.05.10
הודעות: 46
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Knoobler שמתחילה ב "שאלה לגבי מציאת עבודה בתחום ה-IT"

אני חושב שאתה צריך לשנות את כיוון החשיבה שלך.
יש לי הסמכת MCSA ועשיתי באופן עצמאי את המבחנים של MCITP.

למען האמת, מעבר להעשרה של הידע שלי בצורה מעמיקה יותר בחומר - זה לא נתן לי יותר מדי.

לפי איך שזה נשמע, יש לך ידע בתחום שדרוש על מנת להתקבל למשרה בהייטק.

חשוב רק שתעשה איזושהי הבדלה - זה שיש לך את הידע בתחום המחשבים לא צריך להגביל אותך אך ורק ל Helpdesk.
אני נמצא היום בחברת הייטק גדולה, ואצלי בחברה זה עובד בצורה של "ככל שתכיר את המערכת ואת המוצר שאנחנו מוכרים בצורה טובה יותר - אתה תחשב יותר מקצועי".
אני היום נמצא במשרת איש סיסטם של תשתיות המערכת שלנו. גם אם יהיה לי את הידע המתקדם ביותר בשרתי מיקרוסופט או כל דבר אחר - זה לא יעזור לי אם אני לא אכיר את המוצר לעומק.

אני חושב שיש לך את הבסיס להתקבל לחברת הייטק ולהיות בתפקיד שהוא מאתגר יותר מאיש Help Desk.

אם תרצה אני אשמח לעזור לך בעוד פרטים
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 20-06-2012, 10:53
צלמית המשתמש של סירפד
  סירפד סירפד אינו מחובר  
מנהל פורום צבא ובטחון
 
חבר מתאריך: 04.05.02
הודעות: 22,801
הסבר למי שלא הבין
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Knoobler שמתחילה ב "שאלה לגבי מציאת עבודה בתחום ה-IT"

Helpdesk הוא תפקיד קו ראשון, די שווה ערך לתמיכה טכנית ללקוחות אך שונה ממנו בצורה מהותית - למרות שהעבודה עצמה יחסית פשוטה בהשוואה לתפקידי סיסטם ותשתיות, איש Helpdesk זוכה להכיר "דרך הרגליים" את מבנה ותצורת המערכות בתוך החברה. אז נכון שהוא מתעסק איתן בעיקר ברמה היחסית נמוכה (גישה חלקית - אם בכלל - אל AD, אקסצ'יינג וכו'), אך זו בדיוק הדרך שממנה מתחילים להתקדם.

בהרבה מקרים, התחום שאותו תטחן הכי הרבה - אם מרצונך ולפעמים אם לא - הוא התחום שבו תתפתח בהמשך. מי שמתעסק הרבה עם מערכות דואר כושלות יכול לגמור בתור איש exchange, לעומת מי שהתעסק הרבה עם DCRM ויכול בהמשך להתפתח לתחום של אפיון והטמעה שלו.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
גם כשלא היה הרבה, היה לנו הכל

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 13:35

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר