22-09-2012, 23:05
|
|
|
|
חבר מתאריך: 30.07.05
הודעות: 7,874
|
|
טוב כמה דברים.
*בפרויקטים שבחרת להציג, עצם העובדה שאתה מציג את אותו הלוגו פעמיים (גם אם הוא מופיע בשני פרויקטים שונים), גורמת לזה להראות כאילו אין לך מה להראות אז אתה דוחף דברים כפולים.
או שתשים שם משהו אחר, שהוא לא בהכרח פרויקט "חדש", או שפשוט תקטין את כמות הדוגמאות. *שים לב שקיבצת את כל הפרויקטים שהצבעים האדומים שולטים בהם באותו צד, זאת קטנוניות מצידי, אבל זה היה נראה הרבה יותר טוב אם הלוגו של "לאונס" היה הימני העליון, לנדא השמאלי והזה עם הטבעות באמצע.
*תרים קצת את הכרטיסים למעלה, הם קרובים מדי לפס השחור עם הפרטים.
*לא ברור לי השימוש בטקסט ש\ל, ולמען האמת עצם העובדה שהוא ממורכז, ש\ל והמודעה אופקית.. גרמה לי לחשוב מיד על מודעת אבל.
אני אתן לך טיפ באופן כללי ותעשה עם זה מה שבא לך.
המודעה שלך צריכה להציג את העסק שלך ואת היכולות הטכניות שלך ובזה לעניות דעתי (אם כי אני לא מבינה גדולה בזה), הצלחת.
אבל אני חושבת שכמעצב גרפי שרוצה לקדם את עצמו, כדאי לך גם להפגין יצירתיות לא רק בעיצוב הויזואלי, אלא גם בטקסט, לבחור את המלל כך שיראה עליך שיש לך חשיבה מעניינת ויחודית ואתה מסוגל לחשוב מחוץ לקופסה. בקיצור אני ממליצה לשנות את הפניה לבעל העסק בהתחלה למשהו שמושך תשומת לב ולא נשמע כמו משפטי מכירות ששומעים בכל מקום אחר.
_____________________________________
|