בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי iaf-man שמתחילה ב "צודק,זהו ה-B-58B,שהיה הרבה יותר גדול מקודמו"
בעמוד שקישרתי אליו תוכלו למצוא את פרויקט ההמשך, שהתחרה ב"ציפור השחורה", והיה המטוס הראשון שנבנה בכוונה להשיג שח"מ נמוך. ככל הנראה, הפרויקט היווה את הבסיס ל-Have Blue - מדגים הטכנולוגיות שהפך ל-F117.
בשלשה סרטים מעניינים הזמינים לצפיה ב YOUTUBE. הראשון והחדש מבינהם הוא פרק בסדרה WINGS AT WAR ששודרה ב 2006 ב MILITARY CHANNEL (אחד המותגים לשעבר של דיסקברי) ומתאר את פיתוח המטוס, ניסוי הטיסה, כניסתו ויציאתו משימוש. בין היתר ראיונות עם מהנדס המטוס והצוות שביצע את מקצת ניסוי הטיסה כמעט 40 שנים קודם לכן, תיאור גיחת הפצצה מדומה מבסיס חהא"א בקרסוול טקסס עד לבסיס אדוורדס בקליפורניה כמעט 2000 ק"מ מחצית מארה"ב ההלוך כולו בגובה 500 רגל! תמונות של ניסוי פליטה של קפסולת מילוט (מאוישת בדוב!) מ B-58 מסיע על מסלול, תמונה (נדירה?) של הטלת הפוד המפלצתי וכן מידע על תפעול הוולקן ההגנתי שהותקן בזנב המטוס (כולל חוסר האפקטיביות שלו בטיסה על קולית בגלל אובדן אנרגיה של הפגזים הרבה לפני הפגיעה במטרה).
הסרט השני צולם ב 1960 מיד אחרי כניסת המטוס לשירות מבצעי בחהא"א ומתאר שגרה טיפוסית של תכנון גיחה בידי נווט ותיק (המכשיר צמד נווטים צעירים יותר) על בסיס הנחיות המתקבלות ממפקדת SAC. שימו לב לבור המבצעים העצום של ה SAC בבסיס אופוט בנברסקה. הסרט השלישי צולם עוד קודם לכן ב 1958 ומתאר את תכנון קפסולות המילוט האישיות של שלשת אנשי הצוות והניסויים השונים שבוצעו בהם בים וביבשה.