19-10-2012, 21:35
|
|
|
|
חבר מתאריך: 12.06.12
הודעות: 1,213
|
|
סגנון הכתיבה של התסריט, נע מאופן כמעט מושלם(כלבי אשמורת, ממזרים חסרי כבוד) למושלם(להרוג את ביל, ספרות זולה), שזה אפילו לא משנה שהם נלחמים בחרבות במקום פשוט לירות בה. הדיאלוגים הם גאוניים. ואני יודע שעכשיו אתה חושב לעצמך,'מה גאוני בהם, אני רוצה שתסביר לי', אבל ידידי, לא כל דבר אפשר להסביר, הלוואי שיכולתי להסביר. אני לא יודע איך להסביר את זה.
אז אני פשוט יכול לתת לכם דוגמאות, רוב הסצינות בספרות זולה, בממזרים הסצינה הראשונה בעיקר, בכלבי אשמורת זה פחות גאוני ויותר סטיילי וקלאסי, אבל עדיין יותר גאוני מרוב הדברים בעולם. בקיל ביל זה קצת פחות ברמה יחסית לשאר הסרטים שלו, אבל עדיין ברמה יותר גבוהה מרוב הדיאלוגים הקיימים. המונולוגים כמו סצינת הטיפים באשמורת(אתה אפילו יכול להיות מלצר או סתם להתנגד לפינק, העניין הוא השוני, הקצב, הדברים הקטנים האלה. איך אומרים, הדברים הגדולים בחיים נמצאים בפרטים הקטנים. כמו כן . עוד קטע שבאמת, פשוט אוגזמיסטי, זה קטע האנימה בקיל ביל, זה... ני חושב שהשתמשתי כבר מספיק במילת התואר גאונות.
זה רק מאפיין אחד, לטעמי, של הגאונות של טרטינו, כמו כן אני אוהב את סגנון הבימוי שלו, בחירת הקאסט, והסאונדטרק.
יש הרבה שונאי טרנטינו ששונאים אותו פשוט כי הם רוצים להיות היפסטרים לאלו שההיפסטרים קוראים להם היפסטרים, אני מציע לך לצפות בפעם השנייה, בלי דעה קדומה, ופשוט ליהנות מהסרטים. מהדיבור, מהסטייל ומהקצביות.
|