לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי         אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #5  
ישן 07-02-2013, 23:44
  משתמש זכר קרן-אור קרן-אור אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.09.06
הודעות: 9,375
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי רועי AZ שמתחילה ב "עד שהרוסים יישרו קו.. (וגם האיראנים)"

מהצד הוא מכוער (הקוקפיט נמצא על מין גיבנת לא אסטתית בעיניי, והחרטום מזכיר תוכי מטופש)
מהחזית ומלמעלה הוא מדהים, פרופורציות מושלמות כמו מקדש יווני (-:.

לפני מיליון שנה אפילו שרפתי כמה שעות טובות ורקמתי את קוי המתאר שלו, מהחזית, על תיק בית הספר שלי.

נריון: המגבלה של הרפטור, בדיעבד, היא שהוא פשוט יקר מדי. הכמות שלו מצחיקה (187 מטוסים שרק בעתיד, אחרי השקעה של עוד מיליארדים, יהיו כולם מבצעעים לגמרי), וכמה טוב שהוא לא יהיה- לכמות יש איכות משלה, ועשרות המטוסים שארה"ב תוכל לפרוס באופן ריאלי בזירה יתקשו להתמודד עם מאות מטוסי אויב שיהיו עם יכולת חמקנות מסוימת בעצמם.

נערך לאחרונה ע"י קרן-אור בתאריך 07-02-2013 בשעה 23:47.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 07-02-2013, 22:50
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 8,621
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי Narion שמתחילה ב "מטוס מדהים, אבל עם חתיכת עקב אכילס..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Narion
לדעתי רק בעתיד, האמריקאים יבינו שהם עשו טעות קריטית, כשהם ויתרו על יכולת תימרון בדוג פייט, והתבססו על השמדה מרחוק (רחוק מאוד אפילו...).
מספיק שהרוסים/סינים יצליחו לפתח מערכות שמשבשות מערכות נעילה מרחוק (כבר יש מערכות כאלה בפיתוח...).
הראפטור יאבד את כל ההיתרון שלו, ולא צריך להזכיר שבקרב בטווח קצר הסוחוי, עולה עליו כמעט בכל פרמטר.

ניסית להשמע רציני עם התגובה הזו? כי ממש לא הצליח לך!
אתה כבר יודע מה היכולות האמיתיות של הרפטור מול היכולות של הסוחוי (אני מניח שאתה מתכוון ל SU-35 מטוס שנימצא בפיתוח כבר 25 שנה מ 1988 ורק לאחרונה התחילו להצטייד בו)?
מבלי לזלזל כמובן בסוחוי...

לא הבנתי, לרפטור אין יכולת תמרון? אתה בטוח?

בעריכה: מר רוג ואני רשמנו את אותו משפט באותו זמן

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 09-02-2013, 19:55
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,519
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "[b]הפיתוח של Su-35S החל בסוף..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Fang
הפיתוח של Su-35S החל בסוף שנות ה-90 והטיסה הראשונה של אב-טיפוס הייתה בשנת 2003.
אבל הוא לא התפתח כמטוס עצמאי (יש מאין),

זה לא העניין. F-18E/F למשל הוא לא מטוס שהתפתח באופן עצמאי, אבל אנחנו מבינים שזה מטוס חדש.

ציטוט:
הוא שדרוג ע"ג שדרוג ע"ג שדרוג של ה SU-27 מתחילת שנות השמונים, הנה חברת סוחוי אומרת את זה
http://www.sukhoi.org/eng/planes/military/Su-35/

אין ספק שכל מטוסי משפחת ה-Su-27, כולל סו-34, סו-35, סו-30, סו-33 וכו' הם צאצאים וצאצאי הצאצאים של Su-27S. כמו ש-F-15E הוא צאצא של F-15A, למשל, או MiG-35 שהוא צאצא של MiG-29A.

אבל Su-35 ו-Su-35S אפילו לא קרובי משפחה, אלא קרובים רחוקים בלבד, והם משתייכים לשני ענפי השושלת Su-27 שונים. הראשון, יחד עם Su-37 ז"ל היה צאצא של Su-27M. הענף הזה נקטע ולא קיים עוד. מצד שני, Su-35S, שייך לענף של Su-27M2 שהוליד גם Su-27SM, Su-27SM-2 ו-Su-27SM3. הענף הראשון היה מיועד לייצוא ולא נכנס לייצור סדרתי, הענף השני - למשרד ההגנה הרוסי ונמצא בייצור (או שידרוג) סדרתי לצורכי משרד ההגנה הרוסי בעופן בלעדי.

אפשר לראות את "עץ משפחתי" של Su-27 כאן: http://www.militaryparitet.com/pere...erevodnie/2729/

(לא בדקתי את האמינות של האיור, אבל במבט ראשון הוא נראה בסדר).

ולכן גם נאמר באתר "סוחוי" שעליו קישרת: "המטוס החדש תחת השם הישן". וזאת כדי לציין ש-Su-35 ו-Su-35S הם שני מטוסים שונים.

ציטוט:
למה 2003? הטיסה הראשונה של ה BM היתה ב 2008
http://en.rian.ru/analysis/20080709/113624747.html

כן, התבלבלתי.

ציטוט:
BM זה большая модернизация או Bolshaya Modernizatsiya ובאנגלית Big Modernization

כן. זה על-מנת להבדיל מ-SM - שידרוג בינוני ו-M - שידרוג. המטוס Su-35 הוא למעשה Su-27M שקיבל את האינדקס החדש באופן בתרגיל שיווקי ולא באופן רשמי (להזכירך, רק המטוסים שנכנסים לשירות צבא רוסיה יכולים לקבל אינדקס Su רשמי). ויותר מזה - Su-35 הישן לא היה מיועד אף פעם להיכנס לשירות הכוחות המזוינים של רוסיה. היות והמטוס לא הצליח במכרזים, השם השיווקי הזה נזנח גם ע"י חברת "סוחוי".

מצד שני, ה-Su-35 החדש (שהוא למעשה Su-27BM) קיבל את האינדקס שלו באופן רשמי ממשרד ההגנה הרוסי. ובנוסף, כדי להבדילו מהמטוס הישן, הוסיפו לו את האות S (סדרתי) לאינדקס.

אז, לסיכום:

* שושלת ה-Su-27M הולידה את המטוסים שנועדו לייצוא - את Su-35 ואת Su-37. שניהם לא ראו קיום.
* שושלת ה-Su-27SM נועדה לצרוך הרוסי הפנימי והולידה את SM-1 ואת SM-2 שהם קיבלו חיים בתור שידרוג של מטוסי Su-27S הקיימים במערך הרוסי. SM-3 הם מטוסים חדשים ולא משודרגים, והם מסיימים את הענף של Su-27SM ויוחלפו באמצעות Su-35S.
* שושלת Su-27BM נועדה לצורך הרוסי והולידה עד כה את Su-35S שיחליף בייצור את Su-27SM-3.
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 10-02-2013, 14:10
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,519
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי MS_Rogue שמתחילה ב "איזה בלאגן |אויש| תודה על..."

לדעתי ניתן להתבלבל פחות בעניין הזה אם להתייחס לאינדקסים של המפתח - משרד הפיתוח "סוחוי", שם אפשר לראות דברים באופן ברור יותר.

למשל אב-הטיפוס של Su-27 היה T-10. המטוס שאנו מכירים תחת השם Su-27 היום הוא T-10S (והוא אגב מטוס מאוד שונה מאב-הטיפוס). בתחילת דרכו היה היאנדקס של Su-35/Su-27M בסוחוי T-10S-1 ואז ההתפתח ל-T-10M. ה-Su-35S המודרני קיבל את האינדקס T-10BM.

אפשר לראות שהאינדקס המספרי לא משתנה, ולכן אין כאן בלאגן כמו באינדקסים של משרד ההגנה ואינדקסים שיווקיים, בין סו-27, סו-30, סו-33, סו-32, סו-34, סו-35, סו-37 וכ'ד.
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.


נערך לאחרונה ע"י Centurion בתאריך 10-02-2013 בשעה 14:15.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 08-02-2013, 21:29
צלמית המשתמש של Narion
  Narion Narion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.12.08
הודעות: 8,597
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "[QUOTE=Narion]לדעתי רק בעתיד,..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Fang
ניסית להשמע רציני עם התגובה הזו? כי ממש לא הצליח לך!
אתה כבר יודע מה היכולות האמיתיות של הרפטור מול היכולות של הסוחוי (אני מניח שאתה מתכוון ל SU-35 מטוס שנימצא בפיתוח כבר 25 שנה מ 1988 ורק לאחרונה התחילו להצטייד בו)?
מבלי לזלזל כמובן בסוחוי...

לא הבנתי, לרפטור אין יכולת תמרון? אתה בטוח?

בעריכה: מר רוג ואני רשמנו את אותו משפט באותו זמן


תקן אותי אם אני טועה, אבל הראפטור לא תוכנן מאפס כמטוס יירוט לטווח רחוק?

הרי זה כל תכלית המכ"ם המתקדם שלו.

אם זיכרוני אינו מטעני, אני כמעט בטוח שיצא לי לקרוא בעבר גם מספר כתובת, בנושא שדיי קטלו את יכולת התמרון האווירית של המטוס הזה בקרב קצר מול יריב אווירי.
_____________________________________

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #16  
ישן 08-02-2013, 23:08
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 8,621
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי Narion שמתחילה ב "[QUOTE=Fang]ניסית להשמע רציני..."

תקן אותי אם אני טועה, אבל הראפטור לא תוכנן מאפס כמטוס יירוט לטווח רחוק?
הדרישות בפרויקט ה ATF היו למטוס עליונות אווירית שידע להתמודד עם כל איום אווירי ברחבי העולם.
בהמשך התווספו למטוס יכולות של תקיפת מטרות קרקע, ל"א ומודיעין

הרי זה כל תכלית המכ"ם המתקדם שלו.
לא רק המכ"מ, גם חליפת חמקנות, יכולת תמרון גבוהה, יכולת שיוט על (SC), טילי AIM-120D,AIM-9X (בעתיד) ועוד'

אם זיכרוני אינו מטעני, אני כמעט בטוח שיצא לי לקרוא בעבר גם מספר כתובת, בנושא שדיי קטלו את יכולת התמרון האווירית של המטוס הזה בקרב קצר מול יריב אוויר
כתבות ששחטו את המטוס הזה יש שתי וערב, נו אז מה?
חיהא"א ממדר את המטוס אז הכתבים נסחפים לכל מיני כיוונים כי אין להם מה לכתוב (ראיתי גם כתבות ממש רדודות וחובבניות באתרים מקצועיים לכאורה, לא מתרשם מזה)
דוגמה מהימים האחרונים: 8 מטוסי טייפון בריטיים הגיעו אל בסיס לנגלי לפני כשבועיים לסידרת אימונים עם רפטורים, מלבד כותרות וכמה תמונות אין פירוט בתקשורת על מהות האימון, תוצאות וכו'.
http://www.jble.af.mil/news/story.asp?id=123333624




ניראה לך שהזוכה בתחרות ה ATF יהיה נחות מבחינת תמרון וקרבות אוויר? זו תכלית הקיום שלו!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #17  
ישן 08-02-2013, 23:14
צלמית המשתמש של Narion
  Narion Narion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.12.08
הודעות: 8,597
אני ממזמן לא מייחס לאמריקאים חשיבות...
בתגובה להודעה מספר 16 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "[b]תקן אותי אם אני טועה, אבל..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Fang
תקן אותי אם אני טועה, אבל הראפטור לא תוכנן מאפס כמטוס יירוט לטווח רחוק?
הדרישות בפרויקט ה ATF היו למטוס עליונות אווירית שידע להתמודד עם כל איום אווירי ברחבי העולם.
בהמשך התווספו למטוס יכולות של תקיפת מטרות קרקע, ל"א ומודיעין

הרי זה כל תכלית המכ"ם המתקדם שלו.
לא רק המכ"מ, גם חליפת חמקנות, יכולת תמרון גבוהה, יכולת שיוט על (SC), טילי AIM-120D (בעתיד) ועוד'

אם זיכרוני אינו מטעני, אני כמעט בטוח שיצא לי לקרוא בעבר גם מספר כתובת, בנושא שדיי קטלו את יכולת התמרון האווירית של המטוס הזה בקרב קצר מול יריב אוויר
כתבות ששחטו את המטוס הזה יש שתי וערב, נו אז מה?
חיהא"א ממדר את המטוס אז הכתבים נסחפים לכל מיני כיוונים כי אין להם מה לכתוב (ראיתי גם כתבות ממש רדודות וחובבניות באתרים מקצועיים לכאורה, לא מתרשם מזה)
דוגמה מהימים האחרונים: 8 מטוסי טייפון בריטיים הגיעו אל בסיס לנגלי לפני כשבועיים לסידרת אימונים עם רפטורים, מלבד כותרות וכמה תמונות אין פירוט בתקשורת על מהות האימון, תוצאות וכו'.
http://www.jble.af.mil/news/story.asp?id=123333624




ניראה לך שהזוכה בתחרות ה ATF יהיה נחות מבחינת תמרון וקרבות אוויר? זו תכלית הקיום שלו!


יש עובדה אחת שהיא ידועה כמעט לכולם, ואת זה באמת יהיה קשה לך לנגד.

מטוס הYF23 היה גאונות הנדסית, מטוס שובר שיוויון, בעל יכולות אווירודינמיות מרחיקות לכת.
ועובדה שהF22 בסופו של דבר ניצח.

ואני מאמין שזה עקב פוליטיקה פנים אמריקאית רקובה, ולא בעקבות ביצועים גנריים גרידא.

עד היום המידע שמתייחס לעוצמת המנועים של הYF23, נחשב למסווג, אז זה רק מעיד במקצת, על הכלי המדהים הזה.
_____________________________________

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #18  
ישן 08-02-2013, 23:27
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 8,621
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 17 שנכתבה על ידי Narion שמתחילה ב "אני ממזמן לא מייחס לאמריקאים חשיבות..."

ואני מאמין שזה עקב פוליטיקה פנים אמריקאית רקובה, ולא בעקבות ביצועים גנריים גרידא.
בקשר לטענה הזו אין לי מושג, היתה תחרות, המטוסים ניבחנו וה YF-22 ניצח

עד היום המידע שמתייחס לעוצמת המנועים של הYF23, נחשב למסווג, אז זה רק מעיד במקצת, על הכלי המדהים הזה.
מה מסווג? זה ה F119 אותו מנוע של ה YF-22 וה F-22
(היה בתחרות גם ה F120 של GE שהפסיד ל F119 של P&W, פיתוח המשך של ה F120 זה המנוע המיועד ל F-35 - המנוע F136 שהפסיד ל F135 של P&W)


נערך לאחרונה ע"י Fang בתאריך 08-02-2013 בשעה 23:32.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #19  
ישן 08-02-2013, 23:34
צלמית המשתמש של Narion
  Narion Narion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.12.08
הודעות: 8,597
בתגובה להודעה מספר 18 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "[b]ואני מאמין שזה עקב..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Fang
ואני מאמין שזה עקב פוליטיקה פנים אמריקאית רקובה, ולא בעקבות ביצועים גנריים גרידא.
בקשר לטענה הזו אין לי מושג, היתה תחרות, המטוסים ניבחנו וה YF-22 ניצח

עד היום המידע שמתייחס לעוצמת המנועים של הYF23, נחשב למסווג, אז זה רק מעיד במקצת, על הכלי המדהים הזה.
מה מסווג? זה ה F119 אותו מנוע של ה YF-22 וה F-22
(היה בתחרות גם ה F120 של GE שהפסיד ל F119 של P&W)


להגיד שהייתה תחרות,
זה כמו להגיד שהייתה תחרות בין תע"ש לרפא"ל על המערכת האקטיבית הבאה של צה"ל - כידוע לכולם, זה מעולם לא עמד על הפרק, ברגע שהטרופי היה זמין, החלה הצתיידות מאסיבית של המערכות.

לדעתי אותו הדבר קרה עם ה"תחרות" בין הF22 לF23, לF23 מלכתחילה לא היה סיכוי, שכן הוא לא יכול היה להתחרות בקונצרן האדיר שעומד מאחורי F22.

נ.ב

בעניין תע"ש:

לי באופן אישי זה מחמם את הלב, שלמרות הבעת האי אמון מצד הצבא בנוגע לאגרוף ברזל, בתע"ש ממשיכים להשקיע בפרוייקט.

כל הכבוד להם, ואני מקווה שהם רק יצליחו.
_____________________________________

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #20  
ישן 09-02-2013, 00:11
צלמית המשתמש של MS_Rogue
  משתמש זכר MS_Rogue MS_Rogue אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.03.10
הודעות: 16,889
בתגובה להודעה מספר 19 שנכתבה על ידי Narion שמתחילה ב "[QUOTE=Fang][b]ואני מאמין שזה..."

שלושה דברים יש לי לומר לך...

אחד - ניהוג ווקטורי. צא, קרא והחכם.

שתיים - גם אני ראיתי את התוכנית ההיא בערוץ ההיסטוריה (אותו ערוץ היסטוריה שאוהב לטעון שהמצרים העתיקים השתמשו בטכנולוגייה חייזרית ושלמעשה קליאופטרה לא הייתה כונסת הנכנסים של השושלת הפטולמאית אלא שליטת צללים שתמרנה את יוליוס קיסר). זה נורא נחמד להתסמך על הבולשיט של ערוץ ההיסטוריה בנוגע ל-YF-23. זה נחמד... אבל לא ממש לעניין. מבין אילו שמכירים את הנתונים האמיתיים על מי משני המטוסים, היחידים שבאמת טוענים שYF-23 היה טוב יותר הם אנשי נורת'רופ-גראמן. ועל כך אמרו בני-דודינו, "כל קוף בעיני אימו צבי".

שלוש - זה שמשהו מסווג לא אומר שום דבר. גם שיאי הביצוע של הציפור השחורה - מטוס שיצא לגמלאות לפני למעלה מעשר שנים - עדיין חסויים. אז מה?
_____________________________________
מר רוג - כי החיים קצרים מדי לשמות מלאים

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #27  
ישן 08-02-2013, 10:19
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 8,621
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 25 שנכתבה על ידי Reshef914 שמתחילה ב "[QUOTE=Fang]רגע התנעת מערכת ה..."

הספקת כוח לפתיחת דלתות תאי חימוש?
ה APU זה גנרטור שמספק כוח למערכות הקשר, אוויוניקה, מיזוג אוויר, דלתות ושאר מנועים חשמליים אחרים שמפעילים כל מיני מערכות.
הגנרטור משמש גם להתנעת המנועים, ראשית הגנרטור נכנס לעבודה ולאחר מכן המנועים של המטוס.
ראה דקה 1:24

לצפייה במקור באתר YouTube, לחצו כאן.
ראה דקה 0:06

לצפייה במקור באתר YouTube, לחצו כאן.

כל פעם שדלת תא חימוש נפתחת\ נסגרת במטוס נוצרות להבות? פעם ראשונה שאני רואה כזה דבר. הייתי בטוח שזו מע' חשמלית\ הידראולית.
הלהבות נוצרות רק ברגע ההתנעה ורק כאשר המטוס על הקרקע בעבודות תחזוקה, בגב המטוס יש שתי דלתות לגנרטור, אחת לכניסת אוויר והשניה אגזוז (ממנו יצאו הלהבות).
כשה APU משמש להתנעת המנועים או בזמן טיסה, כניסת האוויר ויציאת הגזים נעשית בדרך אחרת (דרך המנועים)

תחרות חימוש טילי א"א?
כן זה דבר מאד שכיח בארה"ב, תחרויות חימוש בין הטייסות השונות של אותו דגם, לוקחים את החמשים הכי בריונים ומהירים, מתאמנים על זה ולבסוף עושים מעין אולימפיאדת חימוש, יש גביע נודד וכו'
הדבר נעשה גם בין המטוסים השונים (חימוש F-16 נגד F-15 לדוגמה, יש לדברים האלה קריטריונים), בין בסיסים ואפילו בין זרועות (Go Navy Beat Army) תחרויות בענפי ספורט שונים (בייסבול/פוטבול) ובענפים מקצועיים (חימוש/תדלוק/ניווט/הפצצה וכו').

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #29  
ישן 09-02-2013, 12:08
  yaari yaari אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.09.04
הודעות: 4,861
בתגובה להודעה מספר 28 שנכתבה על ידי Reshef914 שמתחילה ב "מפתיע. ראיתי כמה מטוסים..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Reshef914
גם לא זכור לי עשן. אולי הזיכרון שלי דפוק.

הזיכרון שלך לא דפוק. רבים לא ראו. בזכות מה שכתבת נזכרתי שגם לקורנס היתה אפשרות להניע שלא באמצעות מדחס אויר (המתחיל לסובב את המנוע עד למצב שניתן להצית ולהמשיך את ההנעה http://www.youtube.com/watch?gl=NG&...GB&feature=plcp ).
היה מדובר בהכנסת משהו פירוטכני (דומה לרימון עשן אבל גדול פי כמה) שבהצתתו היה מספק לחץ אויר חזק אך גם היה מוציא עשן רב ומסריח ממנו סבלנו (והמכונאים עוד יותר). הוא היה מיועד לקיצור תהליך ההזנקה בכוננות יירוט. בסופו של דבר, כמדומני בגלל בעיות בטיחות (אש וכד'), הופסק השימוש בו.
לצערי אינני מוצא די חומר באינטרנט על הנושא. מדובר ב with a built-in cartridge starting system שבקישור הבא:
http://www.aviation-history.com/mcdonnell/f4.html
ותמונה - כאן (לחץ על התמונה להגדלה):
http://www.airliners.net/aviation-f...ad.main/164215/
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #36  
ישן 19-10-2013, 09:21
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 8,621
Facebook profile
היה רגע אחד בלבד בו קצת התקרבנו
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "ר...רפ...רפט...רפטו...רפטור'ס"

בשנת 2001 ממש לקראת סוף הקדנציה שלו הנשיא קלינטון הציע לישראל את הרפטור (אם וכאשר), הצעה אשר ממשל בוש היה צריך להתמודד איתה.
אבל ההיסטוריה של פיתוח המטוס לא יצרה הזדמנות להעמיד את זה למבחן, ממשל אובמה חרץ את גורל המטוס ובזאת חתם את הגולל גם על האפשרות הזו.
האלוף עידו נחושתן בזמן שהיה מח"א באחד הנאומים שלו בבית חיה"א בהרצליה אמר משהו כמו "מאד הייתי רוצה F-22, אבל עידן דור 5 בחיה"א יהיה עם ה F-35"
כתבה 1

כתבה 2

רפטורים עם המאמן החדש שלהם - טאלון (T-38) אשר יישא את פוד השיבוש AN/ALQ-188
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


נערך לאחרונה ע"י Fang בתאריך 19-10-2013 בשעה 09:48.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #38  
ישן 22-10-2013, 02:49
  Cabrio Cabrio אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.07.12
הודעות: 207
בתגובה להודעה מספר 37 שנכתבה על ידי peaceboy שמתחילה ב "מדוע האמריקאים לא נותנים לנו..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי peaceboy
מדוע האמריקאים לא נותנים לנו להשתמש במטוס זה? F35 כן וF22 לא?
אני מבין שיש יותר צורך ב F35 כי לרפטור יש תחליף, הרעם למשל לא נופל ממנו לדעתי בהרבה ולכן אין צורך כל כך בתחליף כי זה לא משתלם, אבל עדיין, בעתיד זה יוכל להיות שדרוג רציני


נידון רבות אבל בקצרה - ה F22 הרבה יותר "חמקני", הרבה יותר מתמרן, והרבה יותר דברים בו נכנסים לקטגוריית "סודי ביותר" מבחינת האמריקאים - לכן יש עליו איסור ייצוא. כל הדברים הללו נכונים ל 2009, מיט רומני למשל הצהיר לפני הבחירות שהוא מעוניין לפתוח מחדש את קו הייצור של הראפטור הן מסיבות צבאיות והן כלכליות, אני מתאר לעצמי שבמתווה כזה הייתה אפשרות שישראל תקבל איזו טייסת. עוד משהו טוב שהלך עם בחירתו של האימבציל משיקגו.
_____________________________________
Did you improve on the design?
Did you do something new?

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #46  
ישן 11-06-2015, 22:28
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 8,621
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "ר...רפ...רפט...רפטו...רפטור'ס"

ידעתם שלחיהא"א יש צוות אירובטי של רפטור אחד בלבד? קישור לדף הצוות כאן

למה זה טוב?
הרפטור כמייצג הטכנולוגיה הכי מתקדמת של חיהא"א נדרש לבצע מידי פעם שני סוגי הופעות:
- טיסות תצוגה (Demonstartion flights) - טיסות פעלולים
- טיסות מורשת (Heritage flights) - טיסות מבנה עם מטוסי עבר

במורשת האמריקאית ההופעות האלה מאד חשובות ונערכות במהלך טקסים שונים.
הרפטור החל להופיע ב 2005 לצד מטוסים אחרים (פעילים ומטוסי עבר) אולם עם הזמן בעקבות קיצוצי תקציב השתתפותו צומצמה עד לביטולה כליל ב 2012.
הדבר גרר ביקורת רבה וגרם לחזרתו להופעות. בעקבות כך שתתפותם של ה A-10, F-15E וה F-4 כמטוסים פעילים בוטלה ומ 2014 רק הרפטור וה F-16 מייצגים את המטוסים הפעילים בהופעות לצד מטוסי העבר A-1, A-36, P-40, P-51, P-47, P-38 ו F-86

חיהא"א הקדיש לכך מטוס מיוחד עם טייס רפטור שהוכשר לכך (Maj. John Cummings) שקיבל הצבה לשנתיים (2014-2015) כטייס הצוות, איתו 10 אנשים בתפקידי צוות קרקע, יח"צ ותיאום
אגב, יש הופעות בהם מופיע רפטור נוסף מהסד"כ הכללי של הרפטורים.
הצוות מבצע למעלה מ 20 הופעות בשנה.



תמונות ארכיון
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


נערך לאחרונה ע"י Fang בתאריך 11-06-2015 בשעה 22:45.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #53  
ישן 27-04-2016, 08:54
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 8,621
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "ר...רפ...רפט...רפטו...רפטור'ס"

12 רפטורים מתארחים בבסיס חיהא"א Lakenheath באנגליה, חלקם ביצע מטס כבוד מעל פאריס, חלק מתוכננים להשתתף בתצוגות אוויריות ובין לבין משתתפים באימונים ופריסה מבצעית ברחבי אירופה (שניים נישלחו לרומניה).
ואיך אפשר להיות באנגליה בלי לפספס את סלאלום Mach Loop (מכלוף בשבילכם)


לצפייה במקור באתר YouTube, לחצו כאן.

עוד פעם מפחדים עליהם? הם טסים גבוה! כבר ראינו טורנדו, טייפון, סטרייק-איגל ועוד מטוסים אחרים טסים נמוך יותר מהצלמים...


נערך לאחרונה ע"י Fang בתאריך 27-04-2016 בשעה 09:10.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 18:13

הדף נוצר ב 1.75 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2018 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר