לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי         אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום סלולרי | כל מה שקשור לתפעול\תקלות\שימוש במכשירים - בפורום תפעול מכשירים בלבד. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > סלולרי וגאדג'טים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 11-02-2013, 16:20
  Triple EYE Triple EYE אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 09.06.04
הודעות: 3
שאלה שאלה דחופה | איך להתנייד בעצמי לחברת סלולר אחרת

יש בהוט מובייל מבצע. אחד הפרטים במבצע הוא שימוש של התוכנית ללא הגבלה לארבעה חודשים ראשונים ב- 9.90 ש"ח לחודש (לאחרן המחיר עובר ל- 99 ש"ח לחודש).
רק שאם הלקוח מעוניין לעשות את תהליך ההרשמה לתוכנית ותהליך ההתניידות של המספר מחברת הסלולר הישנה (במקרה שלי: סלקום) באמצעות נציג טלפוני, פתאום המחיר של ארבעת החודשים הראשונים הוא 29.90 ש"ח לחודש.
עשרים שקלים יותר בחודש - רק על תהליך ההרשמה וההתניידות.
כאן באה השאלה שלי:
רציתי לדעת כיצד אני מנייד את מספר הסלולר שלי מסלקום להוט מובייל בעצמי, ללא עזרתה של הנציגה העצבנית שענתה לי שם?
לצורך העניין, אני גם מעוניין לשאול האם אולי כן כדאי לשלם את אותם 20ש"ח כפול ארבע?
מדוע אני בכלל שואל?
בגלל זה:
http://www.fresh.co.il/vBulletin/sh...ad.php?t=564081
ספציפית תגובה מספר 8.

מדובר על מבצע הוט מובייל בשם מובייל פלוס. הייתי עושה כאן קישור אך אני לא רוצה להראות חוסר כבוד לפורום ^_^

מישהו יכול לעזור בבקשה?


נ.ב.
הסיבה שזה דחוף היא שהמבצע נגמר עוד שבוע.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 12-02-2013, 22:01
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,441
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Triple EYE שמתחילה ב "שאלה דחופה | איך להתנייד בעצמי לחברת סלולר אחרת"

אם אני מבין נכון את השאלה שלך, אתה כאילו חושב לדלג על בעיות פוטנציאליות? זה לא ממש אפשרי. אתה מבקש ניוד. החברה מניידת אותך. אתה לא יכול "לבד". ניוד זה תהליך שקורה בין המחשבים של החברות הסלולריות, והוא כלל לא קשור למכשיר או לסים שאתה מחזיק ביד. זה לא משנה אם אתה עושה את זה דרך נציג או ישירות דרך האתר של החברה - זה מגיע בסוף לאותו מחשב שעושה אותה פעולה - ומצליח או נכשל. אם נכשל, אתה תדבר עם נציג ויפתרו לך את זה (בכמה זמן - זו כבר שאלה אחרת) - אבל זה לא ממש משנה מאיפה התחיל התהליך, מבחינה טכנית...
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 13-02-2013, 11:07
  Triple EYE Triple EYE אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 09.06.04
הודעות: 3
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Triple EYE שמתחילה ב "שאלה דחופה | איך להתנייד בעצמי לחברת סלולר אחרת"

קודם כל תודה על התגובות ^_^

אסף,
המכשיר הוא גלאקסי אס 3 גירסה בינלאומית (לא ארה"ב), נקנה בארצות הברית מישראלי ויובא לארץ באופן אישי. הוא אכן unlocked ועשיתי לו בעצמי רוט.
אין לי דיבורית לרכב, אך כן חשוב לי לדעת האם הוט לא תומכים בדיבורית לרכב מכיוון שחבר טוב שוקל את אותה ההצעה ולו דווקא יש דיבורית.
החברה הנוכחית מנגד (סלקום) לא מוכנה להפחית את המחיר של 160 ש"ח שהוא מגוחך והשירות שלהם מספיק גרוע כבר מספיק זמן כדי שיימאס לי.
אני לא רואה סיבה שלא לעבור להוט שכן בת-זוגתי עם הוט כבר ארבעה חודשים והיא לא חווה בעיות. היא אמנם לא ניידה מספר, אך עם כל הבעיות ששמעתי שיש לניוד מספר - ברגע שהוא מצליח רוב האנשים מרוצים מהתוצאה.

שימי,
אז אני לא מבין ממך מה אתה ממליץ..... לעשות את המעבר דרך הטפסים שהם מציעים באינטרנט או דרך נציג טלפוני?
חברי הטוב עבר בחייו מעל למאה נייודים (שכן הוא עבד במשך שנים בתחום שמתקשר לטלפוניה), והוא ממש ממליץ לוותר על שמונים השקלים (20 כפול 4 חודשים) ולעשות את התהליך עם נציג טלפוני, שכן לטענתו ברוב מאוד מכריע של המקרים ה"הירשמות האוטומטית" וכל התהליכים הדומים אליה (כגון הירשמות דרך האתר) הם גרעין להמון המון בעיות.

מה דעתכם ומדוע?

נערך לאחרונה ע"י Triple EYE בתאריך 13-02-2013 בשעה 11:12. סיבה: תיקון שגיאות כתיב
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 17-02-2013, 20:38
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,441
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי Triple EYE שמתחילה ב "קודם כל תודה על התגובות..."

אני אומר שדרך האתר נשמע לי הגיוני.

לדעתי, האתר, והנציג של הוט, מזינים את בקשת הניוד לאותו מחשב בדיוק, והאפשרות לתקלות לא שונה ביניהם. והטיפול בתקלות גם הוא לא שונה, ואם יש תקלה בניוד, לא יחייבו אותך עוד כסף על הטיפול בבעייה - החיוב הוא על עצם זה שאתה מבזבז לנציג את הזמן על מה שאתה יכול לעשות לבד - ולמה שהם יממנו את זה (ודוגרי - הוגן, זה המודל שגולן המציא...)

הזמנה באופן כללי באתר שלהם, בסדר, למיטב ידיעתי. אני הזמנתי שני קווים במסלול של לא דיברת לא שילמת (שכבר לא קיים) - והגיעו עם שליח במועד שנקבע. אגב, לא יכולתי להזמין דרך נציג במוקד שירות פיזי (בהתחלה ניסיתי זאת, כיוון שהייתי צריך את הקווים בדחיפות, אך למסלול הזה מסתבר שהיה ניתן רק דרך האינטרנט... מה שנאמר לי רק אחרי שהביאו את הטפסים הלא נכונים... "אה לא, זה רק באינטרנט")
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +3. השעה כעת היא 08:59

הדף נוצר ב 0.13 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2019 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר