לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום סלולרי | כל מה שקשור לתפעול\תקלות\שימוש במכשירים - בפורום תפעול מכשירים בלבד. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > סלולרי וגאדג'טים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 03-04-2013, 13:45
צלמית המשתמש של צ'אקי.
  צ'אקי. צ'אקי. אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 06.01.12
הודעות: 6,549
שאלה שאלות ללקוחות 012 מובייל וגולן טלקום

1. waze עובד לכם בסדר?
2. אתם מצליחים לתפוס את השירות לקוחות בקלות?
3. קרה לכם שקיבלתם חיוב לא נכון?


אני לקוח אורנג' כבר בערך 10 שנים ואני רוצה לעבור לחברה זולה יותר אבל לא שווה לי לעבור אם בתמורה לתשלום של פחות כסף אני אקבל כאב ראש. יש לי באורנג' חבילה של 35 ש"ח (מדבר מעט) ובגולן ו- 012 יש חבילות של 10 ש"ח. אני לא יכול לזכור אפילו התנסות בעייתית אחת שהייתה לי עם אורנג' לאורך השנים ואם החברות האחרות הן בעייתיות אני מעדיף להמשיך לשלם לאורנג' יותר כסף ולקבל בתמורה שקט נפשי.

באתרים של השוואת מחירים, פורמים וטוקבקים יש בלי סוף תלונות על החברות סלולר החדשות אבל אני יוצא מנקודת הנחה שכמות גדולה מתוך התלונות האלה הן לא בדיוק אורגינליות... (ועדיין, זה מלחיץ כשאני נתקל בהן. גורם לי להעדיף להישאר במקום).
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 03-04-2013, 14:00
צלמית המשתמש של Samantha
  משתמשת נקבה Samantha Samantha אינו מחובר  
מנהלת פורום קולנוע וטלוויזיה ...•*•●✩●•*•... המקסימה של הפורום =^◡^= ♡
 
חבר מתאריך: 03.10.06
הודעות: 7,080
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי צ'אקי. שמתחילה ב "שאלות ללקוחות 012 מובייל וגולן טלקום"

מזל טוב שאתה עובר מאורנג'! אני עברתי מהם לפני כ4 חודשים ואין דרך לתאר כמה כסף חסכתי.
רק שלצערי לא עברתי לחברה הכי נכונה...
כרגע אני בגולן טלקום- עוד כחודש נגמר המבצע שם, ואני אעזוב עם זנב בין הרגליים.

1. הפעלתי וויז רק פעמיים בחיי- בשתיהן היה בסדר גמור.
2. זמן ההמתנה הכי קצר היה לי 12 דקות, זמן ההמתנה הכי ארוך היה שעה וחצי. אני מניחה שהתשובה היא כנראה לא...
3. שני המנויים בחבילות קבועות ולא היו בעיות חיוב.

אני בטוחה שיהיו פה כאלה שימליצו לך בהתלהבות לעבור לגולן- אני מהנסיון האישי שלי לא הייתי אומרת לך בלב שלם או אפילו בחצי לב לעבור אליהם.
אכלתי מהם הרבה ..... והיו לא מעט תקלות ובעיקר תמיכה טכנית לקויה.


הסתכלתי על 012מובייל והיא נראית ממש מעניינת, אבל היא יקרה יותר מחברות אחרות (במסלול ללא הגבלה) אז כנראה היא נפסלת בשבילנו.
כנראה שנעבור או להוט מובייל או ליו-פון (שעם יו-פון יש קצת בעיה, כי במכשיר השני אנחנו צריכים מסלול "קל", ואין להם מסלול 10 כמו שיש בחברות אחרות)

מה שלא תעשה או תבחר, הכי חשוב שלא תשאר בחברות הישנות!
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

09.07.00-16.07.12


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 04-04-2013, 11:20
צלמית המשתמש של צ'אקי.
  צ'אקי. צ'אקי. אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 06.01.12
הודעות: 6,549
הצטרפתי ל012 מובייל
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי צ'אקי. שמתחילה ב "שאלות ללקוחות 012 מובייל וגולן טלקום"

התקשרתי לשירות לקוחות של אורנג' בשביל לברר מה יקרה עם יתרת התשלומים שיש לי על הסמארטפון (קניתי אותו מאורנג') אחרי שאני אתנתק מהם. כשהבחורה שמעה שאני מתכוון להתנתק היא העבירה אותי למוקד של 012 מובייל.

הצטרפתי לחבילת בייסיק ב9 ש"ח לחודש. צילום מסך מהאתר שלהם:

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

אחרי ההצטרפות קיבלתי מייל שמפרט את העלויות. צילום מסך של הטופס הצטרפות:

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

ראיתי בטופס הצטרפות שנתנו לי מספר חדש למרות שביקשתי לשמור את המספר שלי. כשהתקשרתי לשירות לקוחות שלהם לא הועברתי למענה אנושי כי המערכת לא זיהתה את המספר הנוכחי שלי וגם לא את המספר החדש ובלי מספר שמזוהה ע"י המערכת אתה לא יכול להגיע לשירות לקוחות. פניתי לנציג דרך הצ'ט באתר שלהם והוא אמר שהניוד מספר יתרחש אחרי שאקבל את הסים.

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

הסים יגיע אלי עם שליח בשבוע הבא. מקווה שהכל יהיה בסדר. הדבר העיקרי שביאס אותי זה שבטופס הצטרפות שנשלח אלי כתוב למטה: "אנו נהיה רשאים להעלות תעריפים או לשנות את תנאי התוכנית כמפורט בהסכם ההתקשרות ובתנאי התוכנית החלים עליך". הבחור שהצטרפתי מולו ל012 אמר שהמחיר לא ישתנה. זה דפוק לגמרי שרק אחרי שאתה מצטרף נותנים לך לראות את החוזה. זה כמו שחברת ביטוח תאפשר ללקוח לראות את חוברת הפוליסה על כל האותיות הקטנות שבה רק אחרי שתרכוש ממנה פוליסה...
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #16  
ישן 04-04-2013, 14:41
צלמית המשתמש של Samantha
  משתמשת נקבה Samantha Samantha אינו מחובר  
מנהלת פורום קולנוע וטלוויזיה ...•*•●✩●•*•... המקסימה של הפורום =^◡^= ♡
 
חבר מתאריך: 03.10.06
הודעות: 7,080
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי צ'אקי. שמתחילה ב "הצטרפתי ל012 מובייל"

מזלטוב! אני מקווה שהם יצאו במבצע שווה בחודשיים הקרובים, שאוכל לעבור אליהם גם.
ואל תתרגש מההערה של העלאת המחירים... זה נוסח שמופיע בכל חוזה עם כל חברה. אנחנו לא מתחייבים לתקופה אליהם אז הם לא מתחייבים לתקופה של מחירים זולים
בכל מקרה, רוב החברות מנסות ליישר קו מול החברות האחרות, אז כל עוד לחברות נוספות יש מבצעים דומים אני בספק אם זה ישתנה בקרוב...


עריכה: אגב, להבא- מומלץ לא לומר לחברה כלשהי שאתה מתנתק ממנה, כי לא פעם ולא פעמיים יצא שכשחברת סלולר שמעה
שרוצים לעזוב אותה היא ניתקה את הקו ואז אנשים נאלצו לפתוח מספר חדש כי הלך להם קאפוט המספר הקודם...
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

09.07.00-16.07.12



נערך לאחרונה ע"י Samantha בתאריך 04-04-2013 בשעה 14:44.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #19  
ישן 08-04-2013, 06:56
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,775
בתגובה להודעה מספר 18 שנכתבה על ידי צ'אקי. שמתחילה ב "כמה זמן לוקח תהליך הניוד מספר מחברה לחברה?"

הניוד עצמו אורך שניות, החברה היא זו שמחליטה מתי לעשות את זה בפועל. בגולן נותנים לך שעה מדוייקת מתי זה יקרה (אחרי שאתה מזין את הפרטים לבד באתר) - ושאני אומר מדוייקת - אני מתכוון לרמת השנייה - ואכן זה עובד, הקו מתחיל לעבוד בשנייה שכתוב שם, והישן מפסיק לעבוד באותה דקה.

מה שלוקח זמן זה עד שכל המפעילים יודעים שעברת מפעיל - או במילים אחרות - מתי כל מי שיתקשר אלייך או ישלח אלייך סמס, יגיע אלייך. בין אם זה מקווי, מסלולרי, או מחו"ל. יש "תקלות" בדברים האלה, (תאוריית קונספירציה לפניך) כדי שתחשוב שהחברות החדשות גרועות, ותחזור לישנות. במקרה שלך תאוריית הקונספירציה לא גורסת שתהיה בעייה, כיוון שעברת... מאורנג'... לאורנג'. כאן אם יהיו בעיות זה רק אם הם יהיו כושלים טכנית (ויצא לי לראות...). הזמן הזה (מאז ניתוק הקו הישן) הוא בד"כ בין מספר דקות עד חצי שעה, לעתים שעות. אם יש "תקלה" - יכול לקחת גם ימים. ה"תקלה" בד"כ תהיה במפעיל הננטש ספציפית (קראת קונספירציה?) - למשל אצלי - שעברתי מאורנג' לגולן - תוך חצי שעה כולם יכלו ליצור איתי קשר - חוץ מלקוחות אורנג', שלא יכלו לשלוח אלי סמס. אחרי הרבה מאוד טלפונים לשתי החברות, איומים בפנייה למשרד התקשורת, "באורח פלא" "נפתרה הבעייה", ופתאום זרמו אליי כל הסמסים שאורנג' החזיקה במערכותיה, במשך יומיים-שלושה. אבל כאמור לך לא צפוי לקרות, כי עברת מאורנג' לאורנג'.

אגב, אין צורך לשים את הסים במכשיר לצורך הניוד. הניוד לא קשור בסים שלך בכלל, הוא פעולה שמתרחשת בין מחשבים של ספקי שרותי הטלפוניה בישראל. בהחלט כדאי שתישאר עם הסים הקיים שלך, עד שהוא יפסיק לעבוד (no service)

עכשיו, זה שאמרתי שזה לוקח שניות - זה עניין של "מאז שמתחילים לעשות את זה". מתי מתחילים - זה משהו שכבר אי אפשר לענות לך עליו (אבל מנסיוני האישי והלא מחייב עד כה, לרוב, החברות הותיקות אינן עומדות בזמן שהן מצהירות עליו. ואגב, הוט מובייל היא ותיקה. הוט מובייל = מירס...)
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 08-04-2013, 07:44
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,775
בתגובה להודעה מספר 20 שנכתבה על ידי צ'אקי. שמתחילה ב "[QUOTE=שימי]אגב, אין צורך..."

המצב שלך הוא שקנית קו נוסף מ 012. כשיחליטו לנייד אותך (אם יחליטו לנייד אותך), ייסגר אוטומטית הקו הישן שלך (על פי חוק) - וזיהוי המספר שלך בסים החדש אמור (לפחות לפי מה שאמרו לך...) - להפוך להיות המספר הקיים שלך באורנג' (ואם זה לא יקרה, תאבד את המספר הישן שלך - וזו אגב הדרך היחידה לאבד מספר, לדעתי - קשה לי להאמין שחברה ננטשת תאבד לך את המספר בכוונה - זה די אדיוטי מצידה. אני גם לא מבין מה זה משנה אם מודיעים להם מראש או לא - לאבד לך את המספר הם יכולים גם בשנייה שאתה עושה את הניוד בפועל, הם לא צריכים את ההתראה שלך מראש שאתה הולך לנטוש בשביל לעשות את זה. כאמור אדיוטי מצידם בכל מקרה... אבל על תופעה של איבודי מספרים בגלל פאקים בהליך הטכני של הניוד - בהחלט קראתי ברשת. אם כי, כמדומני, כל התלונות היו רק על הוט מובייל... כמובן שהכל לכאורה, ואולי זה טוקבקיסטים מטעם המתחרים...)

כרגע אתה אכן לקוח של שתי החברות, ואכן משלם לשתיהן. (ליתר דיוק אתה משלם לאורנג' פעמיים... כאמור אורנג' = 012)
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #27  
ישן 09-04-2013, 08:40
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,775
בתגובה להודעה מספר 26 שנכתבה על ידי צ'אקי. שמתחילה ב "מיד אחרי שלינוקסבוט כתב ש012..."

אני הייתי עם אורנג' 12 שנה. עברתי אליהם לפני 13 שנה בגלל מחירים טובים יותר מסלקום (כשהתחברתי לסלקום, דקת שיחה עלתה... 8 אגורות! ולאט לאט, הם העלו את המחיר).

לפני מספר שנים, כנראה בעקבות בניה באיזור מגורי, איכות הקליטה בביתי צנחה פלאים. נעשו מספר שיחות לאורנג' בעניין הזה, פעם בשנה-שנתיים - ובכל פעם הבעייה "הועברה למחלקת הנדסה" (כמה טוב שיש שירות, נכון Narion?), לא לפני שלקחו ממני כתובת מדוייקת, גובה הבית שלי מהאדמה... ו... יוק. הקליטה עדיין ברצפה.

בשנים האחרונות, מקום העבודה שלי שילם על קו הטלפון, ולא בצורה של החזר כספי (הקו היה בבעלות העבודה) - כך שנכפה עלי להיות באורנג' אם אני רוצה שמישהו אחר ישלם לי על הקו.

יותר מזה, ממש לקראת סוף תקופתי עם אורנג', ובזכות מקום העבודה, הזדמן לי לארגן מגבר סלולרי פרטי לחדר + התקנה, שזו בעצם יחידה של אנטנה כיוונית חיצונית לבית, שמכוונת ישירות לאנטנה של ספק הסלולר, ואנטנה פנימית, חלשה מאוד ("pico/femto-cell") - שמשדרת מחדש את מה שמגיע מבחוץ, ולהפך. הדבר הזה שיפר את הקליטה פלאים (מה שאומר שכשהם רוצים - הם יכולים...) - אבל במקביל - המשיכה התופעה שהתחילה כבר שנה קודם לכן. מהירות הגלישה באורנג' נהייתה מחפירה מיום ליום, עד למקומות מסויימים שבהם אי אפשר פשוט לפתוח דף אינטרנט, יש הודעת שגיאה. עכשיו אם הייתי במילואים במקום נידח - ניחא. אני מדבר איתך על מרכז תל אביב.

בד בבד, כבר אינני עובד במקום העבודה ששילם לי על הקו - והקו עבר לבעלותי הפרטית. גיליתי שאני משלם מעל 100 שקלים בעצם בשביל כמעט כלום - ומתחייב לקנות דקות (מבלי לדעת כמה אדבר...) - כדי לא לשלם מחיר שערורייתי במידה ואדבר הרבה בטעות.

ואז הגיע גולן טלקום. ביום הראשון נרשמתי, תוך שלושה ימים בערך קיבלתי סים... ועברתי. כבר לא צריך את המגבר של אורנג', כי על אנטנת סלקום הקליטה סבירה. מהירות הגלישה שלי השתפרה (לפי speedtest של ookla שאורנג' מתגאים בו...) - והמקום שבו ישבתי ולא הצלחתי אפילו לפתוח דף אינטרנט פשוט - גם בו יש אינטרנט.

אז זה למה לא אורנג'. מבחינתי, לפחות.

נ.ב. כיום החשבון שלי נע בין 20 ל 30 שקלים בד"כ. אז כן, החזירות, גם היא סיבה. היום הם פחות חזירים (יחסית, כן?) רק כי אין להם ברירה. אני חושב שצריך לעודד את המתחרים, למען לא יחזור המצב לקדמותו. ו 012, כמו שהבנת, היא לא מתחרה. זה אומר שגם אם גולן היה קצת יותר יקר (והוא לא...) - סביר להניח שהייתי עדיין מעדיף אותו. בגלל כל הסיבות הנ"ל.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #28  
ישן 09-04-2013, 09:26
צלמית המשתמש של ilane
  ilane ilane אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.05.02
הודעות: 10,497
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי צ'אקי. שמתחילה ב "שאלות ללקוחות 012 מובייל וגולן טלקום"

אמנם כבר מאוחר אבל בכל זאת
עברתי לפני כמה חודשים מאורנג' ל012 וסה"כ אני מרוצה, לרוב אין בעיות גלישה(יש מקומות ספציפיים בדרך כשאני נוסע ששם הקליטה יורדת) אבל מן הסתם זו אותה התנהגות כמו באורנג'...

אני הוספתי לחבילת ה9 שקלים גם חבילת גלישה וסה"כ נראה לי שזו החברה המשתלמת ביותר למדברים מעט או למי שעושה שימוש עיקרי בגלישה ולא בשיחות.

אגב:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4363005,00.html

*לפני שבוע חזרתי לאורנג', רק בגלל שהחברה שאני עובד בה לקחה בעלות על הקו

בשני המקרים הניוד היה די פשוט, בפעם הראשונה היה קצת בלאגן בגלל צורת הרישום לאתר(נוצר לי רישום כפול ולקח זמן להבין את זה), בפעם השנייה עבר חלק.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

It's Never Lupus

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #30  
ישן 13-04-2013, 21:07
צלמית המשתמש של צ'אקי.
  צ'אקי. צ'אקי. אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 06.01.12
הודעות: 6,549
בתגובה להודעה מספר 29 שנכתבה על ידי Samantha שמתחילה ב "הקפצה! נכון ביקשתי שיהיה מבצע..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Samantha
צ'אקי, אני אשמח לצילום מסך של ממשק המשתמש באתר שלהם


זה מאוד נוח. אפשר לראות כמה נוצל מהחבילה:

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Samantha
אגב, ניסית לעשות בדיקת מהירות? כמה קיבלת? (רמז: אם עוד לא עשית תעשה עכשיו )


אני בקושי משתמש באינטרנט. אני לא יודע איפה לבדוק.

אגב, למרות שהשליח שלהם הביא לי את הכרטיס סים רק כמה ימים אחרי שהתקשרתי אליהם בשביל לעבור אליהם מאורנג' הם עשו לי חיוב יחסי (של פחות משקל) עבור הכמה ימים שהיו בין הרגע שהתקשרתי אליהם ועד יום לפני שהשליח שלהם הגיע אלי. כלומר הם רוצים ממני דמי מנוי יחסיים עבור תקופה שבכלל לא היה לי כרטיס סים שלהם ככה שלא יכולתי להוציא שיחות דרכם. אני אתקשר אליהם מחר כדי שיבטלו את זה. זה עניין עקרוני. לא מעניין אותי שזה סכום זניח
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 14:02

הדף נוצר ב 0.09 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר