לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #6  
ישן 06-06-2008, 15:02
  G_Zhukov G_Zhukov אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.05.03
הודעות: 2,807
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי mvShape שמתחילה ב "בחופה יש מנגנון השלת חופה..."

פתיחת החופה במהלך הטיסה (או אפילו לעיתים בהסעה עם רוח חזקה) גורמת לגזירת ציריה ובו זמנית לפתיחה של שני מחבלי זרימה המותקנים על המסגרת הקדמית.
תפקידם ליצור מערבולות שיסייעו לטייס להתרחק מהמטוס אבל לא לשאוב אותו.
תהליך הנטישה אפשרי בשתי דרכים:
טיסה ישרה: השלכת חופה, ניתוק רתמות, צינור חמצן וכבל תקשורת, עמידה על המושב ונפילה מעבר
לדופן בצניחה עם פתיחה אוטומטית (כרונוברומטרית). בגלל הקירבה לכנף, לטייס בתא האחורי יכול גם לעלות על הכנף ולהחליק עליה לעבר שפת הזרימה ומשם לקפוץ.
ניתן גם לנטוש באמצעות הפיכת המטוס לאחר פתיחת החופה ונפילה חופשית.
בכל האפשרויות מדובר בתהליך לא פשוט.
_____________________________________
Diplomacy is about surviving until the next century - politics is about surviving until Friday afternoon
Sir
Humphrey Appleby


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 06-06-2008, 15:51
  born2run born2run אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 06.04.06
הודעות: 201
התייחסות.
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי G_Zhukov שמתחילה ב "פתיחת החופה במהלך הטיסה (או..."

1. דבר ראשון נטישת צוקית דבר מאוד (מאוד) לא טריוויאלי ומאוד מסוכן מכמה סיבות:
א. המצנח קטן מאוד (כמעט חצי מה "צבר" הסטנדרטי) ולכן הפגיעה בקרקע תגרום במקרה הטוב לשבירת רגל. במקרה הרע נזק בלתי הפיך לעמוד השידרה.
ב. אין כסא מפלט וכל תהליך הנטישה עלול ליהיות דיי אלים בעיקר עקב פגיעה בגוף המטוס. לכן עדיף לנטוש עם אף מעלה ומהירות נמוכה וכו'.

2. כל עניין לינטוש הפוך לא ממש ריאלי בגלל סיטואצית הנטישה : בד"כ מצב לא צפוי ומלחיץ ואתה מעדיף להיכנס לנתונים ולמעטפת הנטישה המיטבית. מה גם שאתה לא רוצה ליהיות מתחת למטוס בכל מצב.

3. גם להתחיל לטפס ולהחליק על הכנף מאוד לא מחובר למציאות גם בגלל זמן התגובה ובעיקר בגלל המהירות הגבוהה.

4. לגבי למה אילן רמון ז"ל הצליח ובמלחמת ששת הימים לא הצליחו, נעוצה בזמן התגובה ובמעטפת הנטישה.
בעוד שלאילן היתה תקלת הגאים והיה לו זמן להכין את המטוס ואת עצמו לנטישה, בששת הימים המטוסים נפגעו ולינטוש צוקית שצוללת לקרקע עקב פגיעה (ולשרוד) זה כמעט בלתי אפשרית.
_____________________________________
practice leads prefectio
תודה לשחף דרור על החתימה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 19:33

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר