לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 24-01-2011, 23:00
  AJ-47 AJ-47 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.08
הודעות: 6,949
פריצת הדרך הטכנולוגית והצבאית של סין בשנים האחרונות מדאיגה את ארה"ב

Monday, January 24, 2011
ההתקדמות הצבאית והטכנולוגית של סין בשנים האחרונות מדאיגה את ארצות הברית וזו אולי הסיבה לגידול בהוצאה הצבאית לחיל האוויר האמריקאי. בשנים האחרונות היו לסין מספר הצלחות טכנולוגיות וצבאיות כגון: השמדת לווין תקשורת שנע בגבהים שדומים לגבהים שבהם משייטים לויני ריגול אמריקאיים, פיתוח וניסוי ירי של טיל בליסטי שיכול לשנות את מסלולו וזאת במטרה להשמיד נומ"טים אמריקאיות, וכעת החמקן שקראנו עליו לא מעט באחרונה. ותוספת שלי: אפשר להוסיף לזה בניית נומ"ט שאמורה להסתיים בשנה זו. כל אחד מהפרוייקטים האלו מציבה איום גם לשליטה האמריקאית בחלק המערבי של הפסיפיק וגם לשכנותיה של סין. הבעייה שגייטס בשנים האחרונות היה יותר מודאג מלוחמה א-סימטרית מאשר להתכונן למתחרה החדש של ארה"ב. כרגע המצב מתחיל להשתנות כאשר המתכננים האמריקאים מתעוררים למציאות שונה, והתוצאה נתינת אור ירוק לפיתוח מפציץ לא מאוייש (למייטב ידיעתי ניסויי טיסה ב-2018), וקרוב לוודאי מחשבה נוספת לגבי הקפאת הייצור של ה-אפ-22 שהייצור שלו אמור לעצור במספר 187 ואאל"ט הדרישה של ח"א הייתה כ-260 מטוסים.
:Loren B. Thompson, Ph.D: Author
כתבה זו פורסמה ע"י מכון המחקר "לקסינגטון" והיא קיצור של כתבה שפורסמה בעיתון "פורבס" וניתן לקרוא אותה בקישור

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 15-05-2013, 21:56
  strong1 strong1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.11.04
הודעות: 16,823
כתבת המשך מבטאון חהא"א
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי AJ-47 שמתחילה ב "פריצת הדרך הטכנולוגית והצבאית של סין בשנים האחרונות מדאיגה את ארה"ב"

Meet the New PLAAF

http://www.airforcemag.com/Magazine.../0113PLAAF.aspx.

אנקדוטות נבחרות

By far the most significant development for the PLAAF has been the shift from a large force of outdated, 1960s-vintage fighters to a smaller, more capable force. Today’s PLAAF features several fighters brought into service in the 2000s. Some were purchased from Russia, while others were built under license by China’s two major combat aircraft manufacturers, Shenyang Aircraft Corp. and Chengdu Aircraft Industry Group. Together they total nearly 400 aircraft whose aerodynamic characteristics and armament may be close to par with US fighters, excepting the F-22.

The Pentagon’s 2012 China military report tallies 1,570 fighters, 550 bombers, 300 transport aircraft, plus another 1,450 older aircraft in the PLAAF inventory.
However, the report does not offer a thorough order of battle.

Just as important are improvements in air-to-air missile technology. China once relied on imitations of the AIM-7 family but now has sophisticated short- and medium-range air-to-air missiles in its inventory. The principal types are the R-27/AA-10 semi-active radar/infrared missile; the infrared guided R-73/AA-11 with a range of 18.6 miles; and the active radar homing R-77/AA-12 with a range estimated at 31 to 50 miles. Three of the four main types of fourth generation fighters—the J-10, J-11, and Su-30—carry the long-range advanced air-to-air missile R-77/AA-12 and the indigenous variant PL-12. So does the J-8, bringing the number of potential missile platforms to 776.

The J-20’s front aspect in particular shows many external stealth design curves and features similar to the F-22. From side and rear aspects, the resemblance fades, due to the block fuselage, canards, protruding engines, and thin vertical stabilizers. For now, it is equipped with Russian-built AL-31F engines. The size of the J-20 suggests it could carry internal fuel plus a large bomb bay suited to known Chinese missile inventories including cruise missiles and extended range air-to-air and anti-ship missiles. RAND analyst David A. Shlapak estimated it might be capable of supercruise, i.e., reaching Mach speed without afterburner.

The DH-10 cruise missile shows Chinese military air attack development in microcosm. The ground-launched missile was first deployed in small numbers in 2008. By 2009, the number of deployed DH-10s was pegged at up to 350 missiles. Current assessments suggest China has between 200 and 500 DH-10 missiles with a 930-mile range. What portion of the inventory consists of air-launched cruise missiles is not known. Still, this growing capability gives China the ability to create havoc in the air over the Pacific. Estimates suggest the H-6M carries four anti-ship missiles, while the H-6K carries six cruise missiles. China has the option of combining its most advanced H-6 bomber variants with air-launched DH-10 cruise missiles, theoretically increasing the missile’s reach to more than 2,000 miles.

The PLAAF is also tasked with ground-based air defense. The PLAAF took delivery of its first SA-2s in 1958 and has since built a formidable arsenal of legacy SAMs, advanced Russian systems, and their own indigenously modified HQ-9s. Like fighter aircraft, the PLAAF surface-to-air missile fleet has a highly modernized elite force of about 192 launchers on top of a bedrock of approximately 490 legacy launchers.
Of particular concern are the 192 SA-20, SA-10, and HQ-9 type launchers. The SA-10 range is about 50 miles, but the SA-20 variants have ranges between 93 and 124 miles
.

Liaoning differs from the US Navy’s Nimitz-class carriers in several ways. Launch operations take place from the primary deck where a 12-degree ski jump lofts fixed wing aircraft into the air. Arresting wires recover aircraft. Liaoning’s hull was originally designed for substantial self-defense, with automatic deck guns comparable to the Phalanx, vertical launch tubes for long-range air defense, and ship-to-ship missiles. Full flight operations have not yet been observed. However, a Shenyang J-15 fighter completed a touch-and-go landing drill on Liaoning on Oct. 12, 2012, and in late November a pair of J-15s made successful arrested landings before launching again from the carrier. The J-15 is a Chinese-built derivative of the Su-33 designed for carrier operations. China acquired one Su-33 (an upgrade of the Su-27) from Ukraine in 2001. Analysts Phillip C. Saunders and Joshua K. Wiseman from the National Defense University expect the J-15 to enter full rate production between 2015 and 2017, which "will give China a capable fourth generation fighter that can be operated from aboard aircraft carriers." The carrier class was originally designed to deploy with some 30 fixed wing fighters and an additional complement of helicopters. That deck mix will add both prestige and local control of the air.

Significant holes remain in the PLAAF modernization. Foremost among these is its small air refueling fleet. China has perhaps eight Il-78 tankers and may have converted up to a dozen H-6 bombers to refueling status

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 15-05-2013, 22:02
צלמית המשתמש של Narion
  Narion Narion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.12.08
הודעות: 8,552
האמריקאים עדיין נהנים מיתרון משמעותי בכל החילות...
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי AJ-47 שמתחילה ב "פריצת הדרך הטכנולוגית והצבאית של סין בשנים האחרונות מדאיגה את ארה"ב"

עם כל הכבוד לתעשייה הסינית, אין להם שום דבר שמתקרב לF22.

הם רחוקים כמה שנות אור מהתחום של טילים להגנה אקטיבית (לדעתי אפילו אין להם פרוייקט של זה בכלל).

טנק המערכה העיקרי שלהם הוא על גבול הבדיחה.

והיהלום שבכתר של חיל הים שלהם, זה נושאת מטוסים רקובה, שהרוסים בכלל קבעו שהיא לעולם לא תהיה מבצעית, הסינים עד היום שפכו מיליארדים כדי שהיא תוכל לשייט בים, וזה לא ינמע מכוח צוללות אחד של האמריקאים להטביע אותה בהזדמנות הראשונה.

לסיכום:

אני לא מפקפק בכוחה של סין, קצב ההתקדמות שלה הוא באמת מרשים, אבל צבאה עדיין רחוק מאוד מעוצמתה של ארה"ב.
_____________________________________

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 15-05-2013, 22:29
  משתמש זכר קרן-אור קרן-אור אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.09.06
הודעות: 10,206
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי Narion שמתחילה ב "האמריקאים עדיין נהנים מיתרון משמעותי בכל החילות..."

מצד שני, לסינים יש היום בסיס טכנולוגי מפותח וגדול: מפעלי רכב, בתי יציקה, מספנות, מפעלי ייצור אלקטרוני, בתי מלאכה CNC, טקסטיל, אריזות, וכו'. מבחינת היקף התשתית הטכנית, הם בוודאי עולים כיום על ארה"ב. וכל יום הטכנולוגיה שלהם משתפרת, ויתרון יכולת הייצור גדל.
מבחינת רמה, אולי הם לא ממש ממש ברמה של קצה ההיי-טק באמריקאי, אך לא רחוק מכך.
הם יכולים בשקט לייצר בתוך עשור אלפי מטוסי קרב דור-4.5, מסק"רים, טנקים ברמת M1 של לפני עשור וכו', בלי שזה יפריע יותר מדי לכלכלה הסינית.
לבנות כוח שיהיו נחות איכותית מהאמריקאים, אך יכריע בכוח הכמות.


לדעתי, זו אסטרטגיית- העל הסינית: לחסוך (יחסית) על הצבא כמה שניתן, לצמוח כלכלית, להכניס את ארה"ב לחובות, ובעת הצורך- להתחמש במהירות.
אפשר לראות זאת גם בתום הגרעיני: להבנתי, הארסנל הסיני לא מתקרב לארה"ב, ואפילו לא לזה של רוסיה. כך לא מתנהגת מעצמה ששוקלת מלחמה כוללת מול ארה"ב.
הרי זה מה שארה"ב עשתה לגרמניה במלחמת העולם השניה. ב-41' היה לארה"ב כלכלה ענקית עם צבא זעיר ומיושן, ועד 44' היה לה צבא גדול ומצוייד.

נערך לאחרונה ע"י קרן-אור בתאריך 15-05-2013 בשעה 22:32.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 21:53

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר