14-07-2013, 13:41
|
|
|
|
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
|
|
שירות מדהים של advice וככה אמור להיות שירות
שלחתי ups לתיקון בגלל האחריות שיש עליו עם שליח וחזרה עם שליח מאותה חברה על חשבון advice, וכאשר הוא חזר הוא חזר עובד אומנם אבל עם מכה רצינית בצד אחד, והמוקד קבע מיד מועד למשלוח של מוצר חדש חלופי מתצוגה כפיצוי עם אחריות מלאה.
זמן קבלת שירות במוקד הטלפוני היה מהיר מאוד.
לא היה צריך לנסות להוכיח להם כלום להוכיח, אחרי שהם קבלו את הפרטים של המוצר ומתי הוא היה אצלם בבדיקה לפי המדבקה של הבדיקה.
ככה אמור להיות שירות ללקוח בישראל בניגוד ל orange, hot וחברות מחשבים שלא נכתוב את השם שלהן כרגע שלא יודעות לתת כזה שירות הוגן.
השליח אמור להגיע מחר, אני ארשום עדכון כאשר יגיע המוצר החדש באחריות.
_____________________________________
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google
|