לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי         אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום סלולרי | כל מה שקשור לתפעול\תקלות\שימוש במכשירים - בפורום תפעול מכשירים בלבד. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > סלולרי וגאדג'טים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #2  
ישן 29-07-2013, 07:12
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,303
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Vladin שמתחילה ב "אני רוצה להחליף מפעילה סלולרית"

1. כן, הקו (כלומר: מספר) שלך יכול להתקיים ולעבוד בו זמנית רק במקום אחד. פעולת הניוד מנתקת אותו אוטומטית במפעיל הקודם - כשהוא מודע לניוד. אין צורך לדבר עם הספק הקודם. אבל חובה לוודא שהקו עבר למפעיל החדש במאגרים של כל הספקים בארץ - (כלומר להתקשר ולשלוח סמס אל המספר שלך, אחרי הניוד, מכל הספקים השונים בארץ, ולוודא שאתה זמין. בייחוד בספק הננטש! נסה גם לארגן סמס מאיזה שירות מחו"ל, כמו סמס מפייסבוק ומגוגל. באם תוך 4 שעות מהניוד אתה רואה שעדיין אינך זמין - פנה לספק מיד, כדי שישדר שוב בקשת ניוד לכל הספקים. לכן אני ממליץ לעשות ניוד ב 8 בבוקר...)

2. באופן כללי לא אמורה להיות בעייה. כן ייתכן שתצטרך להגדיר ידנית APN בשביל חיבור לאינטרנט ו MMS. לעתים יש בעיות עם MMS במכשירים מסויימים, שאינני בטוח כמה הן קשורות לספק הסלולר. איכשהו, מתלונות ששמעתי מאנשים, דווקא סלקום בעייתית ב MMS-ים (ללא קשר לניוד...)

3. אני בגולן מהיום הראשון שהיה אפשר, והנסיון האישי שלי (ושל כל מכרי, שגם להם המלצתי לעבור) הוא יותר טוב מהחברה שהייתי בה קודם, שהיא אורנג'. הסיבה שבגללה עברתי (בנוסף לכמות הכסף שירדה לי מהאשראי כל חודש) - הייתה שירות אינטרנט גרוע במיוחד ב 3G - עד לרמה של קבלת הודעות שגיאה מיד בנסיון לגלוש לדף אינטרנט קליל בלי תמונות. וזה לא היה במצפה רמון - זה היה בתל אביב. מאז המעבר, האינטרנט עובד לי כמעט תמיד. מבחינתך, אם הכיסוי של הספק הנוכחי שלך, סלקום, הוא טוב, אז גם של גולן יהיה, כי בעצם אתה מתחבר דרך סלקום, ורק משלם לגולן - וזאת במשך השנים הקרובות, עד שתהיה לו תשתית עצמאית... הנקודה השלילית העיקרית שאני יכול לומר לגבי גולן, היא בנדידה לחו"ל, שם אני יודע על בעיות, בעיקר בהוצאת שיחות דרך Callback. אבל זה מאדם אחד, ואינני בטוח אם הוא דפק הגדרות ברירת מחדל שיש על ה SIM כדי לגרום לכך. מצד שני, העלות לדקה נכנסת ולגלישה בחו"ל, היא ממש מצחיקה יחסית לחברות האחרות, אז...
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 29-07-2013, 08:56
  משתמש זכר Vladin Vladin אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 05.10.12
הודעות: 1,061
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי שימי שמתחילה ב "1. כן, הקו (כלומר: מספר) שלך..."

ראשית, תודה על התשובה המפורטת. ברשותך עוד כמה שאלות, בעיקר על השירות של גולן:

1. זה אומר שסלקום חייבים לפי חוק להפסיק לגבות מימני כסף על שירות הסלולר מרגע שקיבלו הודעה על ניוד?
2. זה מסובך להגדיר ידנית APN? האם אני יכול לעשות את זה בעצמי באמצעות הסבר שאקרא באינטרנט, או שאצטרך לשכור טכנאי שיעשה את זה בשבילי?
3. הבנתי שבגולן יש ממשק שדרכו אני יכול לעקוב אחר ניצול חבילה. הוא נוח ומפורט?
4. שמעתי שאפשר לבטל ולהפעיל חבילות דרך האינטרנט. זה מתבצע בפשטות? נניח ראיתי חיוב שלא ביקשתי, אני יכול לבטל אותו מהאינטרנט כדי שלא ייגבו בחודש הבא אחריו?
5. במידה ושמתי לב שחבילה של 60 דקות לא מספיקה לי, אני יכול בחודש לאחר מכן להחליף לחבילה רחבה יותר דרך האינטרנט, בלי ליצור קשר עם שירות הלקוחות?
6. אני אצטרך להיות עם מספר זמני עד שאקבל את הסים של גולן? איך עובד כל עניין הניוד עד שאני מקבל את הסים?

7. שאלה פחות עקרונית. סתם לידע כללי: גולן עובדים על תשתית עצמאית?

תודה
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 29-07-2013, 09:33
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,303
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי Vladin שמתחילה ב "ראשית, תודה על התשובה..."

1. אני לא יכול לתת לך יעוץ משפטי. אני רק יודע שסביר שהספק הישן שלך יתקשר אלייך (ברגע שתתחיל באימות הזהות שלך מול גולן, כך שתתבצע שאילתא מול המחשבים של הספק הישן) - ויתחנן שתישאר אצלו. סביר להניח שה"סוכריה" שהם ינסו לתת לך בשביל שתישאר, היא מחיר גבוה יותר מזה שתקבל אצל הספק שאליו אתה רוצה לעבור (מדוע הם חושבים שמחיר גבוה יותר יגרום לך להישאר - שאלה טובה?). אני כן יכול להגיד לך שלא שמעתי על בעיות. כעקרון, לא אמורות להיות יותר התחייבויות לספק מזה זמן מה. כמובן שאם עשית עסקה וקנית מהספק מכשיר בחיוב-זיכוי, תאבד את היכולת לקבל את הזיכויים, כי כבר אינך מנוי יותר... כמעט תמיד זה עדיין יותר משתלם לעבוד, חרף ה"קנס" הזה...

2. לא. ניתן לקבל את ההגדרות האלה בהודעת סמס, על ידי לחיצה על כפתור באתר של גולן. לאחר מכן בקבלת ההודעה, אתה רק אומר למכשיר שלך להתקין את ההגדרות ששלחו לך. אפשר גם ידנית להגדיר, זה לא מסובך.

3. אין לי מושג, לא משתמש. החבילה די פשוטה, ואני פשוט מניח מראש שאני עובר בחודש את ה 60 דקות ואת ה 10 מגה גלישה. ובכל שיחה שאני עושה, אני מסתכל על הדקות, ואני יודע שהן עולות לי 18 אג' לדקה... אם אתה בחבילה ללא הגבלה, בכלל אין טעם לעקוב, כי ממילא אתה משלם מחיר ידוע מראש... סמסים בחינם בכל מקרה (גם בחבילת 9.99)

4. אתה מתכוון ללעבור בין שני המסלולים של ה 9.99 וה 99 ללא הגבלה (אין באמת חבילות, לא קונים "בנק דקות" שחייבים לממש...) - כן - עושים הכל דרך האתר. למעשה, אתה יכול לעשות את זה רק דרך האתר, נדמה לי. איזה סוג של חיוב שלא ביקשת אתה יכול לבקש לבטל? בגולן אין סעיפים נוספים מעבר למסלול ולדקות שימוש שאתה יכול לשלם עליהם, ככה שאי אפשר להוסיף לך "בטעות" שירותים שאינך צריך, כמו בחברות אחרות... ולכן גם אין מה לבטל. אתה כן יכול לחסום דברים מסויימים (כמו שיחות למספרי פרימיום, שיחות לחו"ל), ולקבוע מי ספק השיחות הבינ"ל שלך. הכל דרך האתר.

5. אתה יכול, אבל לא בטוח ש 99 ש"ח (שזה המסלול השני שיש) משתלם לך. בשביל שזה ישתלם, ובהנחה שאינך משתמש באינטרנט מעבר ל 10MB, אתה בעצם צריך לבצע שיחות ב 89 שקלים, כלומר כמעט 500 דקות בחודש. שים לב, ששינוי מסלול בגולן הוא רק במחזור החיוב (שהוא כמדומני ב 25 לחודש) - מה שאומר שאם תבקש מעבר ב 26 לחודש, זה יקרה רק כמעט חודש לאחר מכן. זה מה יש

6. לא. עד שלא מבוצע הניוד בפועל - לא קורה כלום. אתה נשאר עם הסים הישן, עם המספר הקיים. כשהניוד מתבצע, הסים הישן שלך יצא מכלל פעולה (המכשיר יראה הודעת NO SERVICE), ואז אתה פשוט מחליף את הסימים, וזהו. שים לב שאינך יכול לא להפעיל את הסים למשך תקופת זמן ממושכת - בתוך זמן מסויים, יתחיל החיוב שלך, בין אם השלמת את הניוד ובין אם לא (לא זוכר כמה ימים, בדוק באתר). לפיכך - אל תזמין סים כדי שישב בארון בלי לנייד. תזמין רק אם אתה מתכוון לנייד באמת.

7. יש להם מתגים עצמאיים בשני אתרים בישראל. האנטנות, ברובן, עדיין בהסכם מול סלקום, כפי שכתבתי בהודעה הקודמת. לפיכך הכיסוי כמו הכיסוי של סלקום.

עריכה: לגבי #3, נכנסתי עכשיו פעם ראשונה בגלל ששאלת. ככה זה נראה:

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 30-07-2013, 10:11
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,303
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי Vladin שמתחילה ב "יש להם חבילה של 50 ש"ח בנוסף..."

החבילה של ה 50 מוגבלת בזמן (ת'אכלס, לשנה, לא רע...). אני באופן כללי לא מעוניין להחליף חברה סלולרית בסגנון סחר-מכר כל כמה חודשים, ואפילו לא פעם בשנה. לכן בחרתי חברה שלדעתי תהיה לי זולה לאורך זמן.

אני מתמצא - מתעסק בזה כבר 8 שנים בערך. אבל הטכנולוגיה לא משנה יותר מדי... העלות של שיחה לסלולרי בחו"ל יקרה בדיוק כמו העלות היקרה של שיחה מחו"ל לסלולרי בישראל - יש עלות של דמי קישוריות, שאותה לא ניתן לעקוף (את המעקף עושים על ידי העברת השיחה ע"ג האינטרנט עד לרשת היעד, ומשם ביצוע שיחה מקומית. אבל גם מקומית בתוך הארץ - שיחה לסלולרי יקרה יותר...)
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 31-07-2013, 21:01
  משתמש זכר Vladin Vladin אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 05.10.12
הודעות: 1,061
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי שימי שמתחילה ב "דמי הטיפול, למיטב ידיעתי, הם..."

כן, שמתי לב לזה כשביצעתי בסופו של דבר את ההזמנה.

יש איזשהי בעיית תאימות לפיירפוקס: יש לי לפטופ 10 אינץ'. אחרי שאני מזין את כל המספרים לניוד, אז האתר פותח תיבה צדדית שבה רשומים כל המספרים, והאתר מתרחב כך שלא רואים את כולו במסך הקטן שלי. גם אי אפשר לגלול הצידה בשום צורה. לעומת זאת בכרום היה ניתן לגלול הצידה. בקיצור, יש להם בעיית תאימות לדפדפנים, ואני מניח שהנציגה לא סתם ענתה לי בכזו מהירות שצריך להירשם דרך דפדפן אחר. זה בטח קרה ללקוחות אחרים.

דרך אגב, סלקום כבר התקשרו אלי. משום מה כאשר הנציגה שלהם פתחה בשיחה היא הציגה את עצמה כנציגת שימור שמתקשרת לברר שביעות רצון משירותי החברה (כן בטח... תגידי שראיתם שאני מנייד וזהו). הספיק לי מהשטיקים העלק שיווקיים האלה, כאשר אני בעצמי מכרתי חבילות של חברת סלולר. תמיד מספרים סיפור כיסוי אידיוטי בשביל שזה לא ישמע כמו שיחת מכירה, או כמו ניסיון נואש לשמר אותך רגע לפני שאתה עוזב.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #18  
ישן 30-07-2013, 21:29
  משתמש זכר Vladin Vladin אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 05.10.12
הודעות: 1,061
ברוך שפטרנו
בתגובה להודעה מספר 17 שנכתבה על ידי Vladin שמתחילה ב "האתר של גולן החליט לשגע אותי!"

דיברתי עם נציגה של גולן בטלפון והיא אמרה לי לנסות בדפדפן אחר. שאלתי אם יש עדיפות לדפדפן, והיא ענתה לי "גוגל חרום" (חולה על אלה שמבטאים את זה ככה ). עבדתי עם גוגל כרום, ואכן היתה בעיה במילוי פרטים. הייתי צריך להזין מיקוד בן 7 ספרות (מי שלא יודע, דואר ישראל עברו למיקוד של 7 ספרות). חשדתי שאולי זו היתה הבעיה מלכתחילה, אבל כשעבדתי עם פיירפוקס, הדפדפן לא סימן לי שיש בעיה עם השדה של המיקוד, אז חשבתי שאין שום בעיה שאני מזין את המיקוד הישן שלי.

בכל אופן, אם מישהו מתכוון להצטרף לגולן בעתיד - תרשמו באמצעות דפדפן כרום למניעת בעיות.

עריכה: יפה להם ששירות הלקוחות שלהם עובד בשעות כאלה.

נערך לאחרונה ע"י Vladin בתאריך 30-07-2013 בשעה 21:34.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 02:32

הדף נוצר ב 0.98 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2019 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר