לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום פוליטיקה ואקטואליה, נא לשמור על שפה נאותה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > פוליטיקה ואקטואליה
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 15-11-2013, 14:17
  .ישראלה היפהפיה .ישראלה היפהפיה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.07.06
הודעות: 15,705
"הטסט של שרוקי"

אומרים שאת הטסט הראשון לא שוכחים...

לפי אתרי החדשות הבדיחה הזאת כנראה שלא משעשעת די הרבה נבחנים בימים אלו.

אני מניח שרוב הותיקים שביננו זוכרים את חווית הטסט כמשהו מותח ואת היחסים עם המורה לנהיגה קראת הטסט כמשהו מעצבן עם קורטוב של תחושת נסחטות אבל בסופו של דבר למרות אגדות 'ככר הדמעות' ו'בדיחי הרב בוחן האימתני' שיעור מעבר הטסטים נטה בברור לטובת הנבחנים וזמן ההמתנה לנזקקים לטסט נוסף לא ארך מעבר לשבועות ספורים.

ואז בא הרגולטור...

או כמו ששרוקי אומר: תקנו תקנות כדי שיהיה לטכנוקרטים על מה לפקח. מספרי מינימום צצו לשעורי יום ושעורי לילה ובטח יש גם שעורי בין ערביים וטסט פנימי נולד ועוד תקנות שלא באו לאוזני. למרות הכל העולם הגיע לסטטוס קוו סביר. לרשות המורים לנהיגה עמדו X שעורי מינימום אליהם יכלו לסחוב את התלמיד אחרי שכבר אחז היטב בהגה ורק כשהגיע אליהם 'הכניסו אותו לרשימת ההמתנה לטסטים' ונהנו משעות נהיגה שקטות יותר באותו תשלום.

אבל אז, כמו בנמל אשדוד רק במשכורת דפוקה יותר הקיצו מתנומתם הטסטרים.

אין לי מושג על מה היה הויכוח הראשוני בין אם על שכר ובין אם על זכות לשעות נוספות אבל טסטרים, לשלוחיו של הרגולטור עמד כח רב בידיים ונראה כאילו אין להם עכבות לעשות שימוש בכח זה. איכשהו, מתישהו הגיע שעור הנכשלים בבחינות משרד הרשוי למעל 2/3 [וכאן מצאתי 82% כשלון!]

http://www.nehiga.co.il/%D7%90%D7%A...93%D7%A2%D7%99/


2/3 כשלונות לאנשים שעברו טסט פנימי והוגשו הם בעיני עדות לזילות של הטסטרים בתפקידם. או שזמן ההגשה לכל האוכלוסיה הוא מוקדם מדי ואדם ממוצא צריך לחוות 100 שעורי נהיגה בטרם יוגש לטסט או שהבחינה ע"י הטסטרים היא קפריזית מדי. לתחושתי תשובה ב' נכונה.

מה יוצא לטסטרים משיעור כשלונות כה גבוה ביחס ללפני 40 שנים? אני חושב שלא רק מקצועיות-על ומחויבות להוצאת נהגי-עילוי בלבד לכבישים. שיעור נכשלים עצום יוצר פקק ופקק יוצר תחושה של כח לפותחן מול מי שמשלם לו את המשכורת וזה גם כך סתם טוב לאגו. החוק או סתם תקנות משרד הרשוי הציבו את המורים לנהיגה כחיץ בין הנבחנים לטסטר אבל הם מעבר לכעס שהם סופגים מתלמידים אינם סובלים יותר מדי. הם יכולים להמשיך וללמד בשכר מלא חצי שנה ויותר תלמיד שזה מכבר עומד ברמה שלפני שני עשורים הספיקה לו לקבל רשיון. וכמו בסוציאליזם בריא - התלמיד צריך ללקק למורה בכדי לזכות לטסט או לטסט נוסף בזמן סביר, המורה בתורו צריך להיות מקומבן ולקבל מכסת טסטים סבירה לתלמידיו וכולם מרוצים חוץ מהאזרח שמשלם את החשבון וששיפור ניידותו מתעכב.

אז עכשיו השר כ"ץ מדבר על 'להפריט' והטסטרים בטח ידברו על חשיבות תפקידם ועל חיי האדם שהם חוסכים למדינה והשאלה היא מי כדאי שינצח?


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4390320,00.html

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4445224,00.html

http://www.israelhayom.co.il/article/131689

http://www.calcalist.co.il/local/ar...3616911,00.html

אה, ויש לי גם דעה: את סוורי נמל אשדוד אי אפשר אולי לנצח אבל אין סיבה להקים כאן עוד גזע ענקים שיעכב את הקניית הרשיון לזקוקים לו. עם כל הנסיון לסימפטיה לאנשים קשיי היום העובדים כבוחנים אני לא חושב שאי אפשר להכשיר תוך 3 חודשים מאות בוחנים נוספים מתוך נאמר ציבור הנהגים בעלי וותק של 20+ שנות נהיגה ולהפריט את הענף. מאות טסטרים פוטנציאלים יוכלו לבקש לבחון נהגים חדשים בשכר לפי טסט. אם הם יכשילו יותר מדי - נהגים לא ירצו להבחן על ידם, אם יעבירו יותר מדי - משרדי הרשוי יבחנו את טיב עבודתם [מה הבעיה להתקין מצלמת חוץ פנים בכל רכב מבחן ולהעריך את טיב הנהגים והבוחנים?] ובא לציון גואל.

נערך לאחרונה ע"י .ישראלה היפהפיה בתאריך 15-11-2013 בשעה 14:29.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 15-11-2013, 15:04
צלמית המשתמש של רומק
  רומק רומק אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.06.02
הודעות: 80,133
הגישה שלך היא מהבט הנבחנים
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי .ישראלה היפהפיה שמתחילה ב ""הטסט של שרוקי""

אבל מה בנוגע לגישת ה"מי נתן לך רשיון"? שאלה שעולה כמעט מידי יום כשנהג מחליט שמעבר החצייה זאת נקודת הפתיחה למירוץ ברחבי העיר וכו'?
זה שאתה עובר טסט לא יהפוך אותך לנהג טוב יותר
הטסט לדעתי צריך לכלול את כל ההיבטים: כביש משובש,ראות לקוייה,נהיגה בלילה או בגשם וכו'
אז אמנם יש מלווה וכו'
אבל זה לא מספיק
כשאתה לומד נהיגה אתה תלמד בהתאם למצב הנוכחי
אם המזל מאיר לך אז את מינימום השיעורים תיקח בקיץ ותעבור טסט באור יום וללא טיפת גשם על החלון
זה כמו שבשיעור מתמטיקה תלמד רק שברים ולא גם פונקציות ודברים אחרים ואז תיבחן רק על זה מבלי שיש לך ידע או נסיון בדברים האחרים.
אם מטרת ההפרטה/רפורמה היא לתת מענה לעיוות הזה אז אני תומך
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 15-11-2013, 15:42
  tomer_g123 tomer_g123 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.04.05
הודעות: 190
נושא
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי .ישראלה היפהפיה שמתחילה ב ""הטסט של שרוקי""

הפתרון - ההחלטה על מתן רישיונות הנהיגה אמורה להיות בידיהם של חברות הביטוח (כן כן, הפרטה פרועה וניוליברליזם חזירי בלה בלה בלה).
חברות הביטוח הן הניזוקות העיקריות מקיומם של נהגים גרועים על הכביש ולכן לא סביר שיחלקו רישיונות לכול דורש ללא בדיקה מעמיקה. חיוב חברת הביטוח לבטח את הנהג שלו היא נתנה רישיון ל-X שנים תבטיח אחריותיות בכך שהיא תשא בתוצאות במקרה של נהג גרוע. בנוסף, בצד הצרכן, חברות ביטוח שיקשו מאוד על חלוקת רישיונות ויהפכו את התהליך ליקר מאוד לא יקבלו לקוחות ולכן זה אמור להבטיח שחברות ביטוח לא יקשו בכוונה תחילה על קבלת רישיונות, אך מצד שני לא יאפשרו לאנשים שלא אמורים להיות על הכביש לקבל רישיון.
_____________________________________
Your signature did not follow Fresh's signatures policy, therefore it was automatically erased. Please see the E-Mail which has been sent to you, to learn how to fix this.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 10:52

הדף נוצר ב 0.08 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר